بازداشت جنجالی محسن افشانی و همسرش سویل تیانی در ورزشگاه

بازداشت جنجالی محسن افشانی و همسرش سویل تیانی در ورزشگاه

خبر دستگیری محسن افشانی و همسرش در ورودی ورزشگاه آزادی جنجالی شد . به گفته برخی همسر محسن افشانی که قصد داشت با گریم پسرانه وارد ورزشگاه آزادی شود لو رفت و بازداشت شد.

 

البته هنوز این خبر توسط محسن افشانی تایید نشده است و این خبر به‌صورت گسترده در اینستاگرام پخش شده است.

 

خبرهایی مبنی بر دستگیری محسن افشانی و همسرش سویل تیانی خیابانی در ورزشگاه آزادی دهان به دهان می‌چرخد . گفته می شود محسن افشانی قصد داشته  برای دیدن بازی فوتبال پرسپولیس همسرش سویل خیابانی رابا گریم مردانه و ریش و ….وارد ورزشگاه آزادی کند که شناسایی شده اند.بازیگر مشهور و همسرش در ورزشگاه آزادی دستگیر شدند.

 

به گزارش تالاب در چند مدت اخیر دختران با گذاشتن ریش و سبیل توانسته بودند داخل استادیوم هاي‌ ورزشی بشوند،حالا یک بازیگر و همسرش هم با این روش قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که دستگیر شدند

 

علت دستگیری محسن افشانی و همسرش در ورزشگاه آزادی

بازیگر مشهور و همسرش در ورزشگاه آزادی بازداشت شدند .همسر این بازیگر با گذاشتن ریش و سبیل قصد داشت با ظاهری مردانه وارد ورزشگاه آزادی شود اما با آگاهی مسئولان یگان ویژه این دو نفر بازداشت شدند

 

آن ها می‌خواستند بازی پرسپولیس و الجزیره را از نزدیک ببیند

 

هیچ منبعی رسمی هنوز نامی از این بازیگر و همسرش نبرده است، اما در فضای مجازی خبر بازداشت به محسن افشانی و همسرش سویل منتسب داده شده است.

بازداشت جنجالی محسن افشانی و همسرش سویل تیانی در ورزشگاه

خبر جنجالی دستگیری محسن افشانی و همسرش

 

محسن افشانی بازیگر نه چندان معروفی که حالا هرروز با یک جنجال سرزبان هاي‌ افتاده است، از سفر به بيرون از کشور و حضور در کنسرت خوانندگان لس آنجلسی، تا انتشار عکس هاي‌ غیر عرف از خود و همسرش تا درگیری لفظی با صاحبان کانالهای سیاسی اپوزوسیون… خبر ساز می شود.

 


حتما بخوانید:  عصبانی شدن محسن افشانی از به اشتراک گذاشتن تصویر همسر جدیدش


 

به گزارش تالاب سویل تیانی خیابانی که همیشه به همراه همسر بازیگرش در اماکن مختلف حضور پیدا می‌کند حالا در استادیوم آزادی جنجال افرینی کرده است و باز هم به صد خبر های امده است.

 

انها در شبکه هاي‌ مجازی به خصوص اینستاگرام نیز با اشتراک گذاشتن فیلم و عکس هاي‌ دو نفره جنجال هاي‌ زیادی رابه وجود می اوردند.

 

بازداشت جنجالی محسن افشانی و همسرش سویل تیانی در ورزشگاه

لحظه بوس کردن سویل تیانی خیابانی توسط محسن افشانی

 

این زن و شوهر جوان از هنرمندان پر انرژی بوده که همیشه شیطنت هاي‌ زیادی انجام می دهند.لازم به ذکر است که تیم پرسپولیس دریک هشتم نهایی جام قهرمانان آسیا با تیم الجزیره کشور امارات بازی داشت که به نهایت با نتیجه 2 بر 2 این تیم را شکست داد و به لطف بگو گل زده در خانه رقیب به مرحله بعد صعود کرد.

 

محسن افشانی و همسرش این روزها بسیار پرحاشیه شده اند. امیدواریم خبرهای خوشی از این هنرمند عزیز برای شما قرار دهیم.

 

جدیدترین مطالب سایت