بازیگر زن فیلم مستهجن به سزای عملش رسید (عکس)

بازیگر زن فیلم مستهجن به سزای عملش رسید (عکس)

اتفاق وحشتناک برای بازیگر زن فیلم مستهجن

وقتی می‌گویند چوب خدا صدا ندارد یعنی این !

رفتار غیر اخلاقی جنسی این زن برای او حادثه آفرید ، بازیگر زن معروف فیلم جنسی هنگام بازی دریک فیلم مستهجن و غیر اخلاقی دچار حادثه وحشتناکی شد ! این زن عریان که در حال شنا کردن و بازی در فیلم مستهجن بود مورد حمله یک کوسه قرار گرفت !

 

به گزارش تالاب حمله کوسه به یک بازیگر زن که مشغول ضبط یک ویدیوی تبلیغاتی غیراخلاقی بود, سوژه رسانه ها شده است.

 

ماجرا ازین قرار است که یک زن بازيگر هنگام ضبط در زير آب در ايالت فلوريدا آمريكا مورد حمله كوسه قرار گرفت.اين كوسه با حمله به بازیگر ٣٣ ساله آمريكايى پاى وی را زخمى كرد كه منجر به بيش از ٢٠ بخيه شد

 

بازیگر زن فیلم مستهجن به سزای عملش رسید (عکس)

بازیگر زن فیلم مستهجن

 

وی در حال ضبط ويدئوى تبليغاتى غیراخلاقی بودو در يك قفس كه به منظور دفاع از او طراحى شده بود قرار داشت اما فاصله بين ميله هاى اين قفس به اندازه اى بود كه كوسه توانست از ميان انها به او حمله كند.

 


حتما بخوانید: فیلم های مستهجن و پورن در اختیار کودکان و نوجوانان (فیلم)


 

بازیگر زن فیلم مستهجن به سزای عملش رسید (عکس)

ایفای نقش بازیگر زن سرشناس در یک فیلم مستهجن

 

خانم دارین حمزه دیگر در ایران شناخته شده است. او با کتاب قانون آقای میری به سینمای کشور ایران معرفی شد و بعد هم فیلم هاي‌ شکارچی شنبه و 33 روز را بازی کرد و حالا هم در پروژه فرشتگان قصاب ایفاگر نقش است.

 

این بازیگر زن لبنانی الاصل با بازی دراین فیلم‌ها کارنامه پرباری در سینمای کشور ایران از خود به جا گذاشته است، فیلم هایي که در ایران برچسب ارزشی خورده ودر سینمای انقلابی ایران قابل تعریف هستند.

 

اما دراین بین فیلمی به کارگردانی دانیل آربید در جشنواره فیلم لوکارنو به نمایش درآمد که با سر و صدای زیاد رسانه‌هاي‌ صهیونیستی همراه بود. به گزارش ایران ناز هتل بیروت که سال 2011 میلادی در لبنان ساخته شد هیچوقت اجازه اکران دراین کشور پیدا نکرد چرا که گفته می ‌شد در ان به ترور رفیق حریری اشاره شده است.

 

سر و صدای رسانه‌هاي‌ غربی و صهیونیستی از این باب بود که خانم دارین حمزه، همان بازیگر فیلم‌هاي‌ ارزشی سینمای کشور ایران در هتل بیروت به ایفای نقش پرداخته است. حمزه دراین فیلم که با حمایت کمپانی‌هاي‌ صهیونیستی و توسط یک شبکه فرانسوی ساخته شده است نقش یک خواننده را بازی میکند.

 

صحنه‌هاي‌ مستهجنی که در هتل بیروت به نمایش درآمد و دارین حمزه نیز یک پای اصلی این صحنه‌ها معرفی شد احساسات بینندگان را برانگیخت، بینندگانی که چه در ایران وی را می شناختند و چه در سینمای لبنان.

 

بازیگر زن فیلم مستهجن به سزای عملش رسید (عکس)

 

این اتفاق درحالی رخ داد که افکارعمومی منتظر پاسخگویی وی بودند تا این که رمضان سال 2012 گفتگو‌اي توسط خبرگزاری عرب زبان نورت با دارین حمزه منتشر شد.

 

دراین گفت و گو حمزه تمام صحنه‌هاي‌ مستهجن فیلم را تکذیب کرد. اگرچه این گفت و گو حمزه تا کنون توسط رسانه‌هاي‌ داخلی بایکوت خبری شد و با سکوت گذشت اما این بازیگر تمام ماجرای “هتل بیروت” را در چهار پاراگراف تعریف می کند.

 

متن کامل ترجمه شده این گفت و گو که منتشر شده در ادامه می‌آید «متن اصلی نورت»:

 

حمزه گفته که ان صحنه ها را bdobllerh بازیگر فرانسوی بجای او بازی کرده است. دارین ادامه می‌دهد: به آداب و رسوم یک دختر عرب متعهد است و قبول نمیکند که با صحنه هاي‌ زشت به تحریک مخاطبان عرب بپردازد و نسبت به ان صحنه‌ها اعلام بی‌‎گناهی می کند.

 

او افزوده است: در حال حاضر خودم به خاطر وجود ان صحنه‌ها شرمنده هستم اما مدیر قراردادم «دانیل آبرید» برای این که من متضرر نشوم پیشنهاد داد بجای فسخ قرارداد بجای من خانم bdobllerh بازی کند.

 

گفتنی است دراین فیلم دارین حمزه نقش زنی را دارد که دچار مشکلات جدایی از همسر شده و با مرد فرانسوی آشنا می‌شود و درنهایت متوجه میشود که مرد برای سازمان جاسوسی اسرائیل «موساد» کار می‌کرده و او از ازدواج با ان مرد، سرباز می‌زند.

 

با خدا باش و پادشاهی کن….

لطفا از دیگر مطالب ما در سایت تالاب دیدن فرمایید.

جدیدترین مطالب سایت