تئاتر دختران همجنس باز در تهران جنجالی شد (عکس)

تئاتر دختران همجنس باز در تهران جنجالی شد (عکس)

تئاتر دختران همجنس باز در تهران

انتقاد شدید روزنامه کیهان از اجرای تئاتر دختران همجنس باز در تهران !!! به گفته روزنامه کیهان در این تئاتر به تبلیغ همجنسگرایی پرداخته شده است . در شهر تهران تئاتری اجرا شد که در ان به موضوعات همجنس گرایی پرداخته می شد که پس از اتمام ان انتقادهای زیادی را برانگیخت. روزنامه کیهان نوشته هست که مدتی پیش دو تئاتر تماشاخانه شهر تهران به اجرا درامده که موضوع ان بسیار غیراخلاقی بوده و بازیگران ان کارهای بسیار شرم آوری انجام میدادند.

 

به گزارش تالاب موضوع این دو تئاتر همنجس گرایی بوده و از افراد همجنسگرا پشتیبانی میکرده.یکی از این تئاترها را یکی از هنرپیشه های معروف سینما و تلویزیون کاگردانی کرده هست که در ان حرکات بسیار وقیحی توسط بازیگران بانو این تئاتر صورت گرفته هست.

 

تئاتر دختران همجنس باز در تهران جنجالی شد

نقش دختران همجنسگرا

 

به قول کیهان موضوع ای تئاتر همجنسگرایی بوده و حتی کارگردان این تئاتر نماد همجنسگرایی را روی سینه خود حک کرده بود.گفت و گو ها و حرکات بازیگران این تئاتر بسیار زشت و غیراخلاقی بوده که حتی گفت‌وگو کردن درمورد ان ممکن نخواهد بود.اما این تئاتر هنوز تمام نشده بود که تئاتری دیگر با موضوعی بدتر در یکیدیگر از تماشاخانه ها به نمایش درامد.

 

موضوع این نمایش نیز همجنس‌بازی بودو یه صورت غیرمستقیم جوانان را برای تمایل به این گرایش تشویق می کرد! موضوعی که به ویرانی زندگی زناشویی و ازدواج ختم میشود.

 

دراین نمایش به سرنوشت زنانی که در روسپی منزل های زمان پهلوی کار میکردند میپرداخت که بعد از انقلاب چه اتفاقاتی برای ان ها افتاد و هم‌ چنین به موضوع خشونت انقلابیون علیه زنان میپردازد.

جدیدترین مطالب سایت