تجاوز جنسی به دختر جوان 22 ساله در حمام خانه مجردی

تجاوز جنسی به دختر جوان 22 ساله در حمام خانه مجردی

تجاوز جنسی به دختر جوان 22 ساله در حمام خانه مجردی

ماجرای تجاوز جنسی پسر جوان تهرانی به دختر شیرازی 22 ساله پولدار با نقشه طراحی شده در حمام خانه مجردی را در ادامه می‌خوانید. دختر جوان بعد از تجاوز به پلیس مراجعه کرد و ماجرا را اینطور توضیح داد.

 

تجاوز به دختر جوان شیرازی ؛ این دختر دانشجو که با حمایت مالی پدر پولدارش از شیراز به تهران آمده و خانه مجردی داشت با دیدن فیلم هایي از استحمام خود در تلگرامش وحشت زده تسلیم خواسته هاي‌ مرد متجاوز شد.

 

به گزارش تالاب اواخر آبان ماه سال گذشته با شکایت دختری ۲۲ ساله به نام الهه یکی از کثیف ترین مردان پایتخت نشین بخاطر تجاوز به این دختر در همسایگی شان بازداشت شد.

 

این دختر که افسرده شده بود در مراجعه به دادسرا گفت:از ۳ ماه پیش وادار به ارتباط با مردی به نام بهزاد در همسایگی مان شدم و حالا احساس می‌کنم اگر بهمین شکل پیش بروم نابود خواهم شد.

 

وی افزود: خانواده من در شیراز زندگی میکنند و من برای تحصیل به تهران آمدم و پدرم خانه اي برایم خرید و من به تنهایی در آن زندگی می‌کنم.

 

دختر گریان ادامه داد: یک روز وقتی دیدم از لوله حمام طبقه بالایی مان آب می چکد سراغ آن ها رفتم و مرد همسایه با خوشرویی اجازه گرفت تا فردای آنروز برای تعمیرات به خانه ام بیاید پذیرفتم و چون باید به کلاس می رفتم قرار گذاشتیم صبح در رابه رویش باز کنم و وقتی کارش به پایان رسید او در را ببندد.

 

همین کار را هم انجام دادیم و شب وقتی به خانه رفتم دیدم لوله تعمیر شده است البته در طول روز چند باری به موبایل مرد همسایه زنگ زدم و میدیدم در حال کار است.

 

الهه گفت: یک ماه نگذشته بود که از عدد اي ناشناس فیلمی برایم ارسال شد که با دیدن آن شوکه شدم لحظه استحمام من و حتی استراحتم در اتاق خواب فیلم برداری شده بود همان لحظه شک کردم کار مرد همسایه باشد و هنوز در حیرت بودم که پیامی دریافت کردم که نوشته شده بود درست حدس زدید من بهزاد همسایه شما هستم و اگر به حرف هاي‌ من گوش نکنید این فیلم را پخش میکنم و آبرویتان خواهد رفت.

 

خیلی ترسیدم و او خواست شب به خانه من بیاید تا باهم حرف بزنیم تصورم این بود می‌داند پدرم پولدار است و میـــخواهد اخاذی کند اما او خواست به من تجاوز کند التماس کردم نپذیرفت و مدام تهدیدم کرد تا این که چاره اي ندیدم و اجازه دادم به من تجاوز کند.

 

وی ادامه داد:هر روز افسرده تر میشدم او بسیار نامرد بود حتی کتکم زده است هربار همسرش را در راه پله ها میدیدم خجالت می کشیدم همه ی ساعات روزم از خودم متنفر بودم تا این که خواستگاری پیدا کردم و از بهزاد خواستم من را و فیلم را فراموش کند تا من ازدواج کنم که کلی با من درگیر شد و تهدیدم کرد آبرویم را خواهد برد.

 

چاره اي نبود و آمدم شکایت کنم. با هماهنگی هاي‌ پلیسی بهزاد دریک قرار صوری بازداشت شد و وقتی خودرا در برابر افشای رازش دید نصب دوربین در حمام و اتاق خواب الهه را پذیرفت اما رابطه با او را به گردن نگرفت.

 

مرد متجاوز گفت: وقتی برای تعمیر لوله آب به خانه الهه رفتم وسوسه شدم تا در غیابش دوربین نصب کنم و چون شغلم همین بود براحتی اینکار را کردم.

 

وی افزود: بعد از یک ماه باز وسوسه شدم الهه را تحت سلطه بگیرم و همین کار را کردم اما او خودش خواست رابطه داشته باشیم وگرنه من پول می‌خواستم.

 

به گزارش تالاب ؛ پرونده این مرد متجاوز پس از ارجاع به دادگاه کیفری پشت درهای بسته تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات وی راکه اصرار داشت تجاوزی در کار نبوده به خاطر اقدامات سیاهش و رابطه نامشروع به ۵ سال زندان و۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند و این رای با اعتراض بهزاد در دادگاه عالی رسیدگی شده و مورد تایید قرار گرفت.

تجاوز جنسی به دختر جوان 22 ساله در حمام خانه مجردی

ماجرای تجاوز به دختر جوان بازیگر توسط کارگردان مشهور سینما

 

تعرض به دختر جوان توسط کارگردان مشهور

انتشار آن خبر از یک طرف مواجه شد با کامنت هاي‌ تعداد زیادی از مخاطبان که میخواستند از هویت فرد محکوم که نام و نام خانوادگی احتمالی اش در شبکه هاي‌ اجتماعی منتشر شده بود خاطرجمعی پیدا کنند و از طرف دیگر نیز برخی مخاطبان به طرح پرسش درباره انچه فریب دختر جوان قلمداد شده بود پرداخته بودند.

سوال این مخاطبان این بود که چطور می‌شود دختری جوان و دانشجو آن هم در روزگار ما به اسانی اینچنین به سبک داستان پاورقی هاي‌ دهه هاي‌ پیش فریب داده شود؟! برای رسیدن به پاسخ این سوال به سراغ این دختر جوان رفتیم.

این دختر شاکیه که از این جا به بعد او را «ع» می نامیم در جواب سوال ما که از ناباوری مخاطبانمان حکایت داشت کوشید با اشاره به خاستگاه خانوادگیش و البته چگونگی آشنایی با فرد موردنظر، به این پرسش پاسخ دهد.

 

یک دهه هفتادی هستم

وی گفت:من یک دهه هفتادی هستم و متولد 1374 در یکی از شهر های جنوبی کشور. پدرم مردی معتقد است و خانواده اي مذهبی دارم که همواره ما رابه رعایت اصول اخلاقی تشویق کرده اند. بدلیل شغل پدرم و بدلیل سکنی گزیدن دریک مجتمع ارگانی حتی در خانه پدری ام ماهواره هم نداشتیم.

 

وی ادامه داد:من از نوجوانی با فضای هنر و ادبیات مأنوس بودم و بعد ازآن که درسال 93 در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد شهری حوالی تهران پذیرفته شدم در خوابگاه دانشجویی مستقر شدم ودر کنار تحصیل بد ندیدم علاقه خودم به بازیگری را هم از طریق آکادمیک دنبال کنم.

این دختر جوان با اشاره به عدم موافقت ابتدایی پدرش با تحصیل بازیگری اش بیان کرد:به هرحال نگاه خانواده من طوری بود که در ابتدا موافق حضور من دراین حیطه نبودند اما بعد از مدتها گفت و گو با پدرم بالاخره ایشان را راضی کردم و ایشان هم بعد از آمدن به تهران و تحقیق در بین آموزشگاه هاي‌ مختلف به سراغ آموزشگاه آقای بازیگر رفت ودر آنجا ثبت نام کردیم. «منظور از آقای بازیگر همان بازیگر عده اي از آثار تاریخی سال هاي‌ ابتدای انقلاب و آثار مناسبتی سال های اخیر است».

 

هنگام اجرای یک تئاتر در آموزشگاه موردنظر سروکله فرد موردنظر پیدا شد

«ع» درباره آشنایی خود با کارگردان موردنظر گفت:دراین آموزشگاه سه ترم تحصیل کردم. ترم آخر تحصیل در آموزشگاه که مقارن ابتدای سال 94 بود مشغول اجرای تئاتری بودم که آن فرد برای دیدن اجرا ي ما آمد و بعد از تماشای اجرا گفت برای بازی در پروژه جدیدش که «قو» نام داشت قصد دارد از من استفاده کند و این ابتدای آشنایی ما بود.

استادمان در آموزشگاه این کارگردان را تأیید کرد

وقتی از این دختر جوان پرسیدیم که آیا درباره این کارگردان با مدیر آموزشگاهش یعنی همان آقای بازیگر مشورت نکرده، گفت:اتفاقا هم با مشاور ایشان در آموزشگاه و هم با استادمان در آموزشگاه که یکی از چهره هاي‌ بنام تئاتر است درباره این فرد صحبت کردم و هردو ایشان را تأیید کردند و مرا تشویق کردند به همکاری وگرنه من هم که آدمی نبودم بی تحقیق درباره سوابق کارگردان پاسخ مثبت دهم.

 

برای صحبت درباره فیلمنامه مرتب در جلسات مختلف حضور داشتم

او سپس با بیان مراودات بعدی خود با این فرد اظهار داشت:به واسطه فیلمنامه “قو” که ایشان بنا بود با مضمون میزان امنیت در ایران آنرا بسازد مرتب در جلسات مختلفی حضور داشتم که به غیر از وی بازیگران دیگری هم در آن حضور داشتند از جمله فرزند یکی از کارگردانان شناخته شده ژانر تاریخی.

وی ادامه داد:مرتب به بهانه آشنایی با کاراکتر و دورخوانی فیلمنامه دور هم جمع می شدیم ودر این مدت ایشان مرتب مرا بعنوان بازیگر اصلی فیلم «قو» معرفی میکرد؛ فیلمی که طبق ادعای ایشان بنا بود با سرمایه گذاری یک آلمانی تولید شود! در نهایت نیز به بهانه یکی از همین جلسات کاری، آن اتفاق برایم رقم خورد.

 

تولید فیلمنامه اي که وجود امنیت در ایران را زیر سوال میبرد با سرمایه گذاری یک آلمانی!

«ع» با اشاره به این که فیلمنامه «قو» درباره دخترجوانی بوده که از کشور آلمان به ایران می‌آید ودر این بین کشمکشی صورت می‌گیرد میان وی و نامزدی که بزرگ شده ایران است درباره میزان امنیت در داخل کشور گفت:فیلمنامه اینکار ماهیتی ضدایرانی داشت ودر طول فیلمنامه سعی می شد القاء شود زنان در ایران امنیت ندارند.

 

شاید یکی از دلایلی که فیلم سرمایه گذار ایرانی پیدا نکرده بود همین بودو البته دلیل دیگرش به سوابق این کارگردان در تولید دو فیلم توقیفی قبلی بازمی گشت.

 

از او پرسیدیم که آیا همین مضمون شما رابه نگرفتن پروانه ساخت توسط وی مشکوک نکرده بود، او اظهار داشت:در ابتدا که مرتب می‌گفت ظرف روزهای آینده پروانه ساخت خواهیم گرفت ولی در نهایت هم پروانه ساخت نگرفت.

 

من درخانواده معتقدی بزرگ شده بودم

«ع» درباره ماجراهای پس ازآن حادثه بیان داشت:من درخانواده معتقدی بزرگ شده بودم و برای همین از هرگونه رابطه قبل از ازدواج پرهیز میکردم و فعلی که از ایشان رخ داد مصداق بارز تعرض بود. ضمن این که پیگیری قضایی هم از طریق دکتری قانونی و هم آزمایش دی.آن.اي تأیید این امر بود.

وی با اشاره به وضعیت روحی خرابش در روزهای بعد ازآن اتفاق گفت:بعد ازآن اتفاق حدودا 10 روزی طول کشید تا از ایشان شکایت کنم؛ دلیل اش هم این بود که در شوک روحی بدی به سر می بردم و واقعا قدرت تحلیل این شرایط را نداشتم. بعد ازآن اما خیلی زود از ایشان شکایت کردم و وی هم بلافاصله بعد از تأییدیه دکتری قانونی احضار شد اما منکر قضیه شد و به دنبال آن دستور انجام آزمایش دی.آن.اي صادر شد.

 

انجام این آزمایش حدودا 6 ماه طول کشید ودر این مدت ایشان مرتب برای من پیغام می فرستاد.ابتدا پیغام ها از جنس تطمیع بودو وعده هاي‌ مالی و ازدواج اما بعد کار به پیغامهای تهدیدآمیز رسید که همین مرا در پیگیری قضیه راسختر کرد.

 

روز دادگاه ادعا کرد من صیغه اش بوده ام

وی افزود:در نهایت اواخر دی ماه به دادگاه رفتیم و نتیجه آزمایش دی.آن.اي که علیه ایشان بود به او ابلاغ شد. یادم می‌آید در آن جلسه به ایشان تأکید شد که اگر صادقانه برخورد کند به ایشان تخفیف مجازات می خورد اما ایشان بازهم ماجرا را کتمان کرد و وقتی نتیجه دی.آن.اي به او ابلاغ شد ادعا که من همسر صیغه اي اش بوده ام! این جا بود که به ایشان تأکید شد دوشیزه بدون اذن پدر نمی‌تواند حتی صیغه کسی شود که مجددا وی سفسطه کرد و از این گفت که مرا صیغه کرده بود تا حین همکاری به گناه نیفتم که البته هیچ کدام از این گفته ها هم کارگر نیفتد ودر نهایت همان روز دادگاه ایشان را بازداشت کردند.

 

«ع» خاطرنشان ساخت:از اواخر دی ماه تا اواخر بهمن ماه که حکم صادر شود فرد موردنظر در بازداشت موقت به سر می‌برد اما سعی می‌کرد صفحه اجتماعی اش را از طریق برادرش به روزکند تاکسی متوجه ماجرای محکومیتش نشود.

او درباره چرایی اعتراضش به حکم صادره که 100 ضربه شلاق و دو سال محرومیت از فعالیت هاي‌ هنری است گفت:اعتراض کردم چون فکر می‌کردم آسیبی که ایشان به من زده به شدت بالاتر است. ایشان نه تنها با آبروی من بازی کرد که با آبروی پدر و خانواده ام هم بازی کرد. حتی در خوابگاه دانشجویی هم از آزارهای ایشان در امان نبودم. این را بگذارید کنار تهدیدات مختلفی که از جانب ایشان حین آغاز پیگیری قضایی شکل گرفت.

 

«ع» تأکید کرد:من به لحاظ روحی به شدت آسیب دیده ام و این آسیب دیدگی حالا حالاها با من است پس نباید به من خرده بگیرند که چرا در پیگیری شکایتم این قدر راسخ هستم.

 

یک کارگردان زن صاحب نام از جسارتم تشکر کرد

او درباره برخورد اهالی هنر با این ماجرا هم روایت جالبی را ارائه داده است.

 

وی گفت:اخیرا تماسی با یکی از کارگردانان زن صاحب نام که در همین سال‌های اخیر فیلمی درباره تجاوز به دختران ساخته است داشتم و ایشان به شدت از من تشکر کرد که جسارت به خرج داده ام و جلوی این اتفاق ایستاده ام.

 

وی صراحتا به من گفت راهم درست است. با این حال بودند برخی چهره هاي‌ نه چندان مطرح هم که مرا از عاقبت پیگیری قضایی ترساندند که خوشبختانه حرفهای انها خللی در اراده من ایجاد نکرد. (متاسفانه آمار تجاوز جنسی در حال افزایش است و باید بیشتر مراقب بود.)

جدیدترین مطالب سایت