تجاوز به پسران نوجوان در محلات فقیر نشین و تهیه عکس و فیلم

تجاوز به پسران نوجوان در محلات فقیر نشین و تهیه عکس و فیلم

تجاوز وحشیانه به پسران جوان در شوشتر

3 مرد شیطان صفت که اقدام به ربودن و تجاوز جنسی وحشیانه به پسران نوجوان میکردند توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند. فیلمی از تجاوز جنسی و وحشیانه آن ها به پسر نوجوان در فضای مجازی جنجال بپا کرده بود که پس ازآن بود که پلیس پس از یک تحقیق 6 ساعته سریعا مجرمان را شناسایی و اقدام به دستگری این افراد نمود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان :

به تأیید مسئولان قضایی و پلیس عامل اصلی این جنایت سیاه که پس از ربودن کودکان به آن‌ها بطور وحشیانه‌اي تعرض میکرد، مرد جنایتکاری است که مدت‌ها پیش به‌جرم ارتکاب جنایاتی محاکمه شده و پس از محکومیت روانه زندان شده بود، اما پزشکان قانونی پس از معاینه این مرد تشخیص داده‌اند وی مبتلا به بیماری روانی است و مسئولان نیز برای پیشگیري از خطراتی که این مرد در زندان برای سایر زندانیان پیش می‌آورد وی را از مجازات معاف کرده‌اند و به این ترتیب آزادانه در جامعه رها شده است.

 

آیا حضورش در جامعه و در بین شهروندان چند میلیونی، خطرناک نخواهد بود. تأکید خانواده‌ها بر این نکته است که باید این‌گونه بیماران خطرناک در بیمارستان‌هاي‌ روانی تحت نظر قرار گیرند نه این که هم چون خطری متحرک جان مردم شهر را تهدید کنند.

 

میلیونها بیننده ناگهان در شبکه‌هاي‌ مجازی با چهره جنون‌آمیز مرد غول‌آسایی روبرو شدند که در صحنه‌هایي خوفناک پسربچه‌هایي را در چنگ خود اسیر کرده بودو اعمال وحشیانه‌اش با این کودکان چنان هراسناک و تکان‌دهنده بود که تعداد زیادی از اعضای خانواده‌ها از جمله زنان و دختران تاب تماشای چنین صحنه‌هاي‌ شنیعی را نداشتند.

 

تجاوز به پسران نوجوان در محلات فقیر نشین و تهیه عکس و فیلم

3 مرد متجاوز در شوشتر

در پیگیری ماجرا روشن شد سه مرد در شوشتر پسربچه‌ها را می‌ربودند و هنگام تعرض به آن‌ها از صحنه‌هاي‌ این جنایت سیاه فیلم برداری می کردند. چهارشنبه گذشته بود که تصویر و فیلم‌هاي‌ این صحنه‌هاي‌ تکان‌دهنده از شبکه‌هاي‌ مجازی پخش شد.

 

صحنه‌ها نشان می‌داد که مرد تنومندی مغرور از وحشیگری‌اش پسربچه‌اي رابه چنگ آورده و چشم به دوربین فیلم برداری دارد.

 

فیلم‌ها و عکسهای مربوط به این جنایت در عرض چند لحظه فضای مجازی را پر کرد و صحنه‌هایي که اعضای خانواده‌ها را تکان می‌داد. با انتشار این صحنه‌هاي‌ فجیع اعلام شد که مرد جنایتکار به‌نام احمد تن‌تن و دوستانش با اجرای نقشه‌هاي‌ سیاهشان، از پسران نوجوان عکس و فیلم می گرفتند و برای خانواده‌هاي‌ کودکان می‌فرستادند و بعد والدین آن‌ها را تهدید میکردند که اگر شکایتی صورت گیرد این فیلم‌ها منتشر می شود و ازآن‌ها انتقام گرفته خواهد شد.

 

ترس و وحشت ساکنان محلات فقیرنشین شوشتر هم باعث شده بود تا از شکایت خود دست بکشند. آن‌ها هراس داشتند که اگر از احمد تن‌تن و همدستانش شکایت کنند او که مردی تبهکار و سابقه‌دار است و توانسته با تأیید مشکل روانی‌اش از زندان آزاد شود دوباره به سراغ قربانیان این جنایت سیاه برود.

 

حضور قوی پلیس در فضای مجازی و دستگیری متجاوزان

سرانجام انتشار عکسهای خوفناک و تکان‌دهنده این تبهکار با سابقه سبب شد که راز جنایت سیاه او و همدستانش برملا شود و پلیس بلافاصله وارد عمل شد و با تلاش کارآگاهان پلیس فتا پس‌از ۶ ساعت جستجو عاملان جنایت دستگیر شدند.

 

اما این پایان ماجرا نبود، چرا که بعداز دستگیری این سه متهم، افرادی هم در شبکه‌هاي‌ مجازی اقدام به باز نشر این عکسهای کردند. ایرنا هم دراین مورد نوشت، پس از گذشت یک هفته از این ماجرا و بازداشت متهمان، برخی افراد اقدام به انتشار عکسهای اعمال منافی عفت این افراد کرده‌اند که دراین زمینه پلیس فتا هشدار داد با عاملان انتشار این عکسهای در شبکه‌هاي‌ اجتماعی برخورد قانونی خواهد شد.

 

حسین پنبه‌دانه‌پور، فرماندار شوشتر درباره انتشار فیلم‌هاي‌ تجاوز یک مجرم سابقه‌دار دراین شهر به چند کودک و نوجوان به ایرنا گفت: زمانی که این فیلم‌ها منتشرشد، هم توزیع‌کننده، هم فیلمبردار و هم مرد تبهکار متجاوز بازداشت شدند ودر حال حاضر متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفته‌اند.

تجاوز به پسران نوجوان در محلات فقیر نشین و تهیه عکس و فیلم

تکذیب تهدید خانواده قربانیان

فرماندار شوشتر گفت: برخی رسانه‌هاي‌ خارجی مدعی شده‌اند، خانواده‌هاي‌ کودکان تهدید شده‌اند، اما چنین چیزی اصلاً صحت ندارد ودادستان از خانواده‌هاي‌ این کودکان خواسته‌است، شکایت خودرا در مراجع قضایی مطرح کنند که در حال حاضر شکایات‌شان را مطرح کرده‌اند تا به اعمال قانون از سوی قوه قضائیه کمک کنند.

 

وی ادامه داد: آن‌شاءالله قوه قضائیه با اشد مجازات با متهمان برخورد خواهد کرد و ما با جدیت در شورای تأمین پیگیر این ماجرا هستیم، چرا که آبروی شهرستان و استان رابه‌مخاطره انداخته‌اند.

 

پنبه‌دانه‌پور در پاسخ به این که چرا این فرد متجاوز باوجود سابقه و حکم سنگینی که دریافت کرده، از زندان آزاد شده و به حال خود رهایش کرده‌بودند تصریح کرد: البته این موضوع را مسئولان قوه قضائیه با توجه به قانون باید پاسخ دهند، اما براساس پیگیری‌هایي که انجام داده‌ام، گفتند این فرد بیماری روانی دارد و طبعاً به‌دلیل تأیید این موضوع آزاد شده است.

 

باید این را درنظر بگیریم که ما در کشور قانون داریم و چیزی فراتر از قانون وجود ندارد و حتما دوستان‌ما در قوه قضائیه براساس قانون عمل کرده‌اند.

 

دادستان شهرستان شوشتر نیز در تشریح جزئیات جنایات این مرد گفت:

در پی انتشار فیلم در فضای مجازی و اطلاع دادستانی از موضوع، فوراً و قبل از شکایت شاکی‌خصوصی دستگاه قضا به موضوع ورود کرد و این فرد دستگیر و با قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

 

دادستان شوشتر افزود: تحقیقات تکمیلی در حال انجام است ودر مجموع سه نفر در رابطه با این پرونده دستگیر شده‌اند که دو نفرشان به عمل شنیع اقدام میکردند و یک نفر هم ازآن‌ها هنگام اعمال شنیع فیلم برداری میکرد. موسوی با تأکید بر رسیدگی سریع به این پرونده با توجه به حساسیت موضوع، گفت: عده اي از خانواده‌هاي‌ این نوجوانان در دادسرا حضور یافته‌اند و تا کنون دو خانواده، به طرح شکایت اقدام کرده‌اند.

 

گشت فضای مجازی

انتشار فیلم‌هاي‌ مستهجن در فضای مجازی از سوی افراد این ماجرا بدون شک جرم محسوب میشود و پلیس با انتشاردهندگان فیلم‌ها برخورد میکند.

 

سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران‌بزرگ گفت: قسمتی در پلیس فتا هست که کارشناسان به‌رصد و پایش فضای مجازی می پردازند که گشت اینترنتی نام دارد. همکارانم با گشت‌زنی در فضای مجازی هر گونه تخلف یا مورد سوئی راکه پیدا کنند ضمن جستجو به شناسایی عاملان نشر و حتی بازنشر دهنده‌ها میپردازند و برخورد با این گروه‌ها و افراد انجام می گیرد.

 

به‌هر‌حال کسانی که پس‌از دریافت و مشاهده یک فیلم یا تصویر مستهجن اقدام به انتشار می کنند و به اصطلاح آنرا بازنشر میدهند نیز شناسایی می شوند. بعد از شناسایی این موضوع به مراجع قضایی گزارش میشود و اگر از سوی مراجع قضایی این اعمال مجرمانه تشخیص داده شود، دستور برخورد با متهمان صادر می شود.

 

کاظمی میگوید: فضای مجازی بسیار گسترده است و با این که پلیس فتا مدام در حال رصد این فضا است، اما گسترده بودن آن باعث میشود که بعضی از موارد از دید ما مخفی بماند. این موضوع برای تمامی کشور‌ها و حتی تخصصی‌ترین پلیس‌هاي‌ فضای مجازی هم صدق می کند.

 

عده اي از خانواده‌ها هم از این گله داشتند که چرا به محض انتشار صحنه‌هاي‌ فیلم برداری شده در شبکه‌هاي‌ مجازی پلیس فتا وارد عمل نشده و به شبکه‌هاي‌ ماهواره‌اي خارج و تلویزیون‌هاي‌ بیگانه فرصت داده شده صحنه‌هاي‌ مستهجن تعرض به کودکان را پخش کنند. به‌گفته خانواده‌ها، پلیس فتا می‌باید به‌محض انتشار چنین فیلم‌هایي وارد عمل میشد و بسرعت به حذف این صحنه‌هاي‌ غیر اخلاقی می‌پرداخت.

 

رهایی مبتلایان به جنون در شهر

به تأیید مسئولان قضایی و پلیس عامل اصلی این جنایت سیاه که پس از ربودن کودکان به آن‌ها بطور وحشیانه‌اي تعرض می کرد، مرد جنایتکاری است که مدت‌ها پیش به‌جرم ارتکاب جنایاتی محاکمه شده و پس از محکومیت روانه زندان شده بود، اما پزشکان قانونی پس از معاینه این مرد تشخیص داده‌اند وی مبتلا به بیماری روانی است و مسئولان نیز برای پیشگیري از خطراتی که این مرد در زندان برای سایر زندانیان پیش می‌آورد وی را از مجازات معاف کرده‌اند و به این ترتیب آزادانه در جامعه رها شده است.

 

آیا حضورش در جامعه و در بین شهروندان چند میلیونی، خطرناک نخواهد بود. تأکید خانواده‌ها بر این نکته است که باید این‌گونه بیماران خطرناک در بیمارستان‌هاي‌ روانی تحت نظر قرار گیرند نه این که هم چون خطری متحرک جان مردم شهر را تهدید کنند.

 

برای جلوگیری از تجاوز به کودکان آنها را در برخورد با افراد ناشناس آموزش دهید و سعی کنید در محیط های خلوات فرزندانتان را رها نکنید.

جدیدترین مطالب سایت