حرکت جنجالی خواننده مشهور رابی ویلیامز در جام جهانی 2018

حرکت جنجالی خواننده مشهور رابی ویلیامز در جام جهانی 2018

حرکت جنجالی خواننده مشهور رابی ویلیامز در جام جهانی 2018

رابی ویلیامز Robbie Williams خواننده سرشناس بریتانیایی در مراسم افتتاحیه چند قطعه اجرا کرد ولی در خلال یکی از این اجراهایش، رو به دوربین تلویزیونی حرکتی عجیب که در حالت عادی مضمون غیراخلاقی دارد را انجام داد. این حرکت واکنش گسترده اي در شبکه هاي‌ اجتماعی داشته است.
 
 
به گزارش تالاب رابی ویلیامز بازیگر و خواننده بریتانیایی با دوازده آلبوم پرفروش است که با دریافت ۱۷ جایزه بریت یا جشنواره موسیقی بریتانیا رکورددار است. او بعد از این‌که بعنوان بهترین خواننده دهه ۹۰ انتخاب شد نامش در تالار مشاهیر و افتخارات موسیقی بریتانیا ثبت شد.
 
 
او در تور خود برای آلبوم Intensive Care موفق به فروش ۱.۶ میلیون بلیط شده و توانست به کتاب رکورد های رکورد های گینس راه یابد.
 
حرکت جنجالی خواننده مشهور رابی ویلیامز در جام جهانی 2018
 

عکس رابی ویلیامز و آیدا گاریفولینا

 

شبکه فاکس برای رفتار غیراخلاقی رابی ویلیامز خواننده بریتانیایی که رو به دوربین انجام شد عذرخواهی کرد. در حالی‌که تازه اولین روز از جام جهانی روسیه پشت سر گذاشته شده از هم اکنون حاشیه‌ها شروع شده است.

 

در جریان مراسم افتتاحیه که دیروز پنجشنبه در ورزشگاه لوژنیکی در مسکو انجام شد رابی ویلیامز در حال خواندن ترانه‌اش روبه دوربین مفهومی غیراخلاقی را ارایه کرد.

 

شبکه فاکس با صدور بیانیه‌اي از این‌که این حرکت رابه طور مستقیم پخش کرده است عذرخواهی کرد. این شبکه اعلام کرده بدلیل لایو بودن پخش برنامه و این‌که نمی دانست ممکن است چه اتفاقی در طی برنامه رخ دهد، نتوانست مانع پخش این حرکت غیراخلاقی شود و به این دلیل از همه ی تماشاچیان عذرخواهی میکند.

 

به گزارش تالاب در ادامه برنامه ویلیامز با همراهی آیدا گاریفولینا خواننده سوپرانوی روسی اجرایی به یادماندنی داشت. دراین مراسم پوتین نیز سخنانی ایراد کرد.

 

فاکس و تله‌موندو حقوق پخش این مراسم را در ایالات امریکا در اختیار دارند.

 

در حالیکه هنوز معلوم نیست چرا ویلیامز این حرکت توهین‌آمیز را انجام داد، اما گفته می شود خیلیها در انگلستان از رابی ویلیامز برای شرکت دراین مراسم و همکاری با پوتین انتقاد کرده بودند و شاید این حرکت دست برای انها بوده است.

 
جدیدترین مطالب سایت