حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق

ماجراهای باورنکردنی از عجیب ترین شب های زفاف در جهان را اینجا بخوانید.

 

شب زفاف عجیب دو برادر و دو خواهر دوقلو در یک اتاق برگذار شد که این کار ناپسند آنها باعث شوکه شدن مهمانان شب عروسی شد.

 

مجله تالاب : شب زفاف دوقلوها در یک شب و یک اتاق اتفاق افتاد، این دوقلوها که دو خواهر و دو برادر اند، در یک شب ازدواج کردند و در یک اتاق شب اول ازدواج شان را گذراندند، این اتفاق سوژه رسانه های جهان شده است. 

 

دو برادر با نام های «ژنگ داشوآنگ» و «ژنگ ژیائوشانگ» که 26 ساله بودند با دو خواهر دوقلوی 23 ساله با نام های «لیانگ جینگ» و «لیانگ کواینگ» ازدواج کردند.

 

نکات جالب بسیاری در این مراسم عروسی وجود داشت و از قرار معلوم طبق برنامه ریزی همه ی ی چیز جفت و شبیه انتخاب شده بود و سرانجام شب زفاف دوقلوهای خواهر و برادر در زیر یک سقف انجام شد و همه ی ی مهمانان متحیر و شوکه شده بودند.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

شب زفاف دوقلوها

 

از لباس عروسی تا تزیینات مخصوص و آرایش عروس خانم ها و موادر دیگری که در تصاویر دیده میشود همه ی ی چیزشان مثل هم بود.به گزارش تالاب شب زفاف دوقلوهای خواهر و برادر در یک اتاق خواب انجام شد و پس از دو ماه مشخص شد که هر دو دختر در همان شب حامله شده بودند.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

ماجرای عجیب شب زفاف دوقلوهای خواهر و برادر در یک اتاق خواب 

 


 

2- ماجرای عجیب شب زفاف و ازدواج خواهران دوقلوی بهم چسبیده با یک پسر جوان

شب زفاف خواهران دوقلو به هم چسبیده در بنگلادش هم را شگفت زده نموده است این خواهران از ناحیه شکم به هم چسبیده اند درادامه عکسهای وجزئیات بیشتر شب زفاف وازدواج خواهران دوقلوی بهم چسبیده با یک مرد جوان را در سایت تالاب خواهید دید با ما همراه باشید.

 

ازدواج دو خواهر با یک مرد جوان

شب زفاف تا به حال ازدواج های عجیب و غریب زیاد به گوش تان خورده از شب زفاف همزمان چند زن با یک مرد یا بلعکس که درنقاط مختلف جهان رخ می‌دهد اما این بار یک شب زفاف جالب دیگر در یکی از روستاهای کشور بنگلادش رخ داده که باعث جنجال زیادی در رسانه های این کشور شده است.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

شب زفاف با خواهران به هم چسبیده

 

شب زفاف خواهران دوقلو که به شکل عجیبی به هم چسبیده هستند این خواهران دوقلو همزمان با یک پسر جوان و خوش تیپ ازدواج نمودند خواهران دوقلو پا ندارند ولی هر دو دو دست دارند و یک سر که تا به حال زنده و سالم می باشند.

 

دو خواهران دوقلو ناقص الخلق که در ناحیه شکم به یکدیگر متصل هستند در سن 45سالگی هر دوی انها با یک مرد شب زفاف کردند.این 2 دختر میگویند که این مرد معلم مدرسه ما است وهر دوی ما عاشق این مردجوان شده ایم که او هم به ما علاقمند است.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

این دو دختر قلب و کبد و کلیه جدا دارند ولی از بقیه اعضای بدن مشترک هستند نکته جالب اینجاست که از ناحیه تناسلی نیز مشترک هستند.این 2 دختر را در بنگلادش به نام دختران عنکبوتی میشناسند.

 


 

3- عکس های لو رفته از شب زفاف عروس و داماد داعشی

گروهک گروه تروریستی گروه تروریستی داعش یک گروهک تروریستی در دنیا هستند این گروهک تروریستی در زمان باراک اوباما بوجود آمدند که جنایات زیادی را در کل جهان مرتکب شدند.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

این گروهک به زنان زیادی تجاوز نمودند و سر خیلی از مردم بی گناه را از تنشان جدا کردند به تازگی یکی از جنایات کاران مراسم شب زفافش را در فضای مجازی پخش کرده است که عروس و داماد در مراسم زفاف اسلحه به همراه دارند.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

مراسم عروسی دو عضو گروه تروریستی گروه تروریستی داعش در اینترنت منتشرشده است که عروس با اسلحه حاضر شده است.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

عده ای از فعالان عراقی حاضر در اینترنت تصاویری از مراسم ازدواج یک زوج داعشی در شهر شهر شهر موصل منتشر کردند. سایت تالاب در این مراسم عروس خانم با گرفتن اسلحه در دست مخالفان گروه تروریستی وهابی گروه تروریستی گروه تروریستی داعش و شیعیان را به قتل و غارت تهدید کرده است.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

 


 

4- عجیب تر اینکه شب زفاف و رابطه جنسی داماد 12 ساله و عروس 11 ساله

پسر 12 ساله با یک دختر 11 ساله خوشگل ازدواج کرد. در جشن عروسی این دختر و پسر همه ی ی فامیل حضور داشتند و پس از این‌که عروس و داماد نوجوان به حجله رفتند جنجال رسانه ای به پا شد. نامزدی و شب زفاف پسر 12 ساله با دختر عموی 11 ساله اش در مصر، مردم این شهر را شوکه کرد تا جایی که صدای رییس مرکز کمک های حقوقی زنان نیز به صدا در آمد.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

اعلام نامزدی پسر 12 ساله مصری با دختر عموی 11 ساله‌اش در جریان برگزاری جشن عروسی برادر بزرگتر پسربچه باعث شوک میهمانان شد.عمر 12 ساله – داماد کوچک پس ازاعلام رسمی نامزدی‌اش گفت بسیار خوشحالم که در آینده‌ای نه چندان دور با دخترعمویم «غرام» ازدواج خواهم کرد.

 

پدر عمر به خبرنگاران گفت که هیچ مشکلی درباره این وصلت دیده نمیشود. به همین خاطردر عروسی پسر بزرگترم تصمیم گرفتم نامزدی پسرکوچکترم را هم اعلام کنم. مجله خبری تالاب این در حالی است که براساس قوانین مصر ازدواج زیر سن قانونی 18 سال ممنوع است.در پی انتشار این خبر که واکنش‌های زیادی درمیان مردم مصر و رسانه‌ها داشت،

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

رئیس مرکز کمک‌های حقوقی زنان اعلام کرد در این ارتباط شکایتی تنظیم خواهد شد و موضوع را از طریق قانونی پیگیری خواهیم کرد، چراکه ازدواج دختران در این سن فرصت برابری با مردان از جمله تحصیل و حضور در عرصه‌های اجتماعی را از آنان خواهد گرفت.از سوی دیگر پدر عمر گفته پسرش و دختربرادرش به یکدیگر علاقه‌مند هستند و پس از رسیدن به سن قانونی ازدواج خواهند کرد.

 


 

5- خط چشم کشیدن با لبه تیغ چاقو در هند +عکس

خط چشم کشیدن برای خیلی از خانم های بسیار آسان می باشد و چشم های خانم ها را جذابتر می نماید ولی یک دختر هندی با استفاده از لبه تیغ چاقو خط چشم های زیبای می کشد درست است این کار خیلی خطرناک میباشد ولی این دختر هندی به آسانی میتواند خط چشمش را با چاقو بکشد در ادامه جزئیات و عکسهای خط چشم کشیدن با لبه تیغ چاقو در هند را  خواهید دید با ما همراه باشید.

 

یک دختر هندی برای خط چشم کشیدن از وسیله خطرناک مثل چاقو استفاده می کند. استفاده از حرکات ورزش یوگا پیش از این برای آرامش و سلامتی بدن استفاده می شد اما حالا میتوان گفت که میتواند جنبه ی هنری هم داشته باشد ان هم در زمینه آرایش چشم.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

کشیدن خط چشم با چاقو

« آنامیکا کوتاری » 14 ساله با کمک خم کردن زانوها و استفاده از انگشتان پایش در کمال حیرت با چاقوی تیز چشمانش را آرایش می کند. این دختر با استعداد روشی خطرناک برای آرایش چشمانش دارد که چاقویی تیز اصلی ترین ابزار ان است. انعطاف بدنی فوق العاده او نام وی را در لیست استعدادهای عالی هند ثبت کرده است.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

خط چشم کشیدن با چاقو

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

« آنامیکا » ساکن « آجمر » در « راجاستان » واقع در شمال هند میگوید:در کل من فردی خجالتی و محافظه کار هستم ؛ به گزارش تالاب هیچ وقت نخواستم مشهور شوم چرا که از بودن در معرض دید عموم خجالت می کشیدم از طرفی علاقه من به نجام کارهای اعجاب انگيز باعث شد تا شناخته شوم.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

او که از دو سال پیش شروع به یادگیری یوگا کرده است از طرف مربی و پدرش مورد حمایت بوده چرا که استعداد او در این زمینه از همان روزهای اول پیدا بود. والدین من در وضعیت مالی خوبی قرار ندارند به همین دلیل من خیلی دیر وارد این رشته شدم ولی به سرعت به موفقیت رسیدم و با حضور در برنامه های تلویزیونی مشهور شدم.

 


 

5- گزارش زنده ، زن حامله از لحظه فارغ شدن

گزارش زنده زن حامله از لحظه فارغ شدن فضای مجازی را شگفت زده کرد. این زن که در زایمان طبیعی نوزاد خود را به دنیا آورده است در لحظه خروج بچه از رحم خود فیلم زنده تهیه کرده است.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

مادری که در خانه وضع حمل نمود تلاش نمود از طریق تویتر به صورت زنده زایمان خود را منتشر نماید. خانم راث لوریو 12 ساعت مانده به زایمان تصمیم گرفت بدور از سانسور و منصفانه زایمان خود را از طریق تویتر به صورت مستقیم پخش نماید.خانم در خصوص این اقدامش به هافینگتون پست میگوید می خواهم افراد در مورد زایمان در خانه تجربه منحصر به فردی کسب نمایند.

 

حال این تجربه مورد پسند قرار گیرد یا خیر من بدور از هر گونه سانسور و کاملا منصفانه این گزارش را منتشر می نمایم. هنگامی که زایمان به اتمام رسید خانم رک و پوست کنده کل عکسهای را در تویتر قرار داد.او در ادامه می افزاید: تجربه احمقانه و هم چنین زایمان دیوانه کننده ای بود.تجربه زایمان در خانه به من اموخت که وضع حمل در خانه زیبا و در عین حال مرموز،دردناک و ابتدایی است.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

او در حالی که کل ماجرا را تشریح می‌کند میگوید لعنتی خیلی دردناک است.پس از تحمل 4 ساعت درد زایمان او تصویری از خود را در وان حمام در حالی‌که ویسکی مینوشد تویت نمود.او در قسمتی از ماجرا می‌نویسد من سعی می نمودم از طریق یوگا درد شدید خود را از یاد ببرم. در نهایت حوالی ساعت 6 صبح بود که کیسه اب خانم پاره شد و تصویری از خود را در وان حمام نشان داد.

 

فرزند پسرش گنای سولدادبا موفقیت متولد شد اما جفت خانم از او جدا نشد و مجبور شد به بیمارستان برود.او که در طول زایمان خود خون زیادی از دست داده بود خون به او تزریق شد.او دلیل دیگر خود را از این اقدام حمایت از زنان مامایی است که زحمات انها در امریکا نادیده گرفته می شود. او میگوید:

 

”من متوجهم که زایمان در خانه کار هر کسی نیست اما باید از دولت بپرسیم که چرا سعی دارد از شر ماماها خود را خلاص نماید.هزینه بالای سی تی اسکن وهمچنین به علت بالا بودن نرخ دارو تصمیم گرفتم حتی اگر برایم اتفاقی هم بیفتد در خانه زایمان نمایم.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

امروز خانم لوریو علیرغم تحمل سختی ها و دردهای زیاد از روش زایمان خود بسیار راضی است.فرزندش کاملا سالم است.راث لوریو ساکن لوس انجلس زایمان خود را از مرحله ابتدایی تا تولد بچه در تویتر قرار داد.او در بخشی از اقدامات خود برای کاهش درد زایمان به حرکات یوگا می پردازدخانم لوریو ساعت 6 صبح فارغ شد و تصویری از خود را در وان حمام تویت نمود.

 

لوریو در بیمارستان میگوید تجربه تلخ و شیرینی بود او در بخشی از سخنان خود میگوید در حمایت از حقوق از دست رفته ماما ها دست به این اقدام زده است او از روی تخت بیمارستان تویت می کند و میگوید لباس های زننده با انبوهی از لوازم بهداشتی صنعتی را این جا بکار می برند.

 


 

6- و همچنین تغییر چهره زنان عرب برای رانندگی در عربستان «قبل ممنوعیت رانندگی زنان»

تغییر چهره و قیافه زنان عرب برای رانندگی در خیابان های عربستان بسیار جالب و دیدنی است. طبق قوانین قدیمی کشور عربستان به زنان گواهینامه رانندگی نمی دهد و عده ای از زنان و دختران عرب خودشان را به شکل مردها در می آورند و در پشت فرمان مینشینند.

 

اما در حال حاضر این قانون تغییر کرده و تمام زنان و دختران عربستان بدون هیچ ممنوعیتی می توانند گواهینامه بگیرند و رانندگی کنند.این اقدام زنان برای تغییر شکل برمیگرده به قوانین سال های قبل بوده است.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

رانندگی برای زنان در کشور دیکتاتوری عربستان سعودی، از زمان تاسیس این کشور، ممنوع بوده و این ممنوعیت در طی سال‌ها تداوم یافته است و حالا زنان مشتاق رانندگی عربستان در صدد راهکاری عجیب برای رانندگی برآمدند که در پی ان اقدام به پوشیدن دشدشه عربی و ظاهرمردانه کردند تا بتوانند این قانون عجیب و غیر منطقی عربستان را دور بزنند.

حامله شدن دو خواهر دوقلو در شب زفاف در یک اتاق + عکس

 

جدیدترین مطالب سایت