دختر جکی چان بازیگر مشهور کارتن خواب شده است (عکس)

دختر جکی چان بازیگر مشهور کارتن خواب شده است (عکس)

دختر جکی چان بازیگر مشهور

بازیگر معروف جکی چان همان‌ گونه یک بازیگر موفق در سینما است ولی او در زندگی شخصی اش انطور هم موفق نبوده . بیشتر هنرمندان و سوپر استار ها به دلیل مشغله کاری وقت زیادی را نمیتوانند برای خانواده خود خرج کنند از همین رو در زندگی شخصی خود موفق نیستند.

 

بیوگرافی کوتاه جکی چان

چان کُونگ سانگ معروف به جکی چان متولد هفت آوریل سال ۱۹۵۴ یک رزمی کار حرفه‌اي در رشته‌هاي‌ هاپکیدو و ووشو، هنرپیشه، کارگردان، تهیه‌کننده، فیلم‌نامه‌نویس، بدل‌کار خواننده و صدا پیشه هنگ‌کنگی است. او بخاطر فیلم‌هاي‌ کمدی-اکشن خود معروف است.

 

درباره خبر جنجالی لب خانمان شدن دختر جکی چان

سوپر استار هنگ کنگی معروف با دردسر جدیدی درخانواده اش روبه‌رو شده است . دختر 19 ساله جکی چان از بی خانمانی و کارتن خوابی خود خبر داد . ماجرا ازین قرار است که جکی چان بازیگر 64 ساله, اینروزها بخاطر انتشار ویدیویی از دخترش, حسابی خبرساز شده است.

 

دختر بازیگر بین المللی جکی چان با انتشار فیلمی از خود اعتراف کرد که آواره و بی خانمان است و زیر پل می خوابد.

 

دختر جکی چان بازیگر مشهور کارتن خواب شده است (عکس)

دختر جکی چان

 

اتا ۱۹ ساله گفت که مادرش وی را به دلیل رفتار‌هاي‌ ناشایست از خانه بیرون کرده است.او با انتشار فیلمی خواست به همه ی بگوید که پناهی ندارد و از دوستانش کمک میـــخواهد.

 

به گزارش تالاب پس از انتشار این فیلم پاسخ همسر سابق جکی چان و مادر جوان او بسیار غیر منتظره و خشن بود؛ او عملکرد دخترش را بچگانه و نوعی گدایی توصیف کرد و تأکید کرد که دخترش سعی دارد تا شهرت پدرش رابا گفتن این که آواره و بی پناه است مخدوش کند.

 

ملکه‌ي زیبایی سابق هنگ کنگ, تنبلی و بیکاری دخترش و عدم تلاش جدی برای کسب درآمد جهت داشتن زندگی شرافتمندانه و انگل صفتی و اتکای محض او در امور مالی به دیگران را محکوم کرد.

 

تا این لحظه جکی چان واکنشی به حرف‌هاي‌ دخترش نشان نداده است. سال گذشته هم خبر خودکشی ناموفق دختر جکی چان رسانه‌اي شده بود. اتا پیشتر گفته بود که ستاره‌ي سینما «جکی چان» را فقط بعنوان پدر بیولوژیکی خود حساب می کند و هیچ گونه احساس خویشاوندی نسبت به او ندارد. رابطه اتا و مادرش هم ساده نیست؛ پلیس بار‌ها برای حل اختلاف بین او و مادرش حضور داشته است.

 

جکی چان بازیگر مشهور جهان

جدیدترین مطالب سایت