افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

 رابطه جنسی بازیگران هالیوودی

رسوایی های غیر اخلاقی بازیگران هالیوود که افشا شد را در اینجا خواهید خواند . سینمای کلاسیک پایه سینمای امروزی است و بازیگران سینمای کلاسیک هم بزرگان تمام بازیگران حال حاضر اند، انسان هایی که با هنرهای شان به تاریخ پیوستند نام خود را جاودانه کردند.

 

رسوایی های بازیگران قدیم هالیوود

بدون شک سینمای کلاسیک هالیوود زیبایی ها و مفاخر خاص خود را داشت و همه ی ی بر این باورند که ان دوران دنیای هالیوود بسیار بهتر و افتخار آمیزتر بود و رسوایی های اخلاقی در میان بازیگران زن و مرد وجود نداشت.

 

بسیاری بر این باورند که در ان زمان مردانگی هنوز وجود داشت و عشق واقعی دیده می شد. اما واقعیت این است که بازیگران سینمای هالیوود در ان دوره نیز به اندازه ای همین حالا مشکلات اخلاقی و رفتاری داشتند.

 

به گزارش تالاب در ادامه ی این مطلب قصد داریم شما را با عده ای از رسوایی های اخلاقی که بسیاری از بزرگان هالیوود در ان دوران به وجود آورده بودند آشنا کنیم.

 

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود

 

کلارک گیبل بیشتر یک آفرینش است تا یک بازیگر. در اوایل کارش، وی توسط مدیران کمپانی فیلمسازی مترو گلدوین مایر آموزش داده شده و از یک بازیگر تئاتر آماتور به یکی از بزرگ ترین ستارگان دنیای هالیوود تبدیل شد.

 


حتما بخوانید:  رابطه جنسی بازیگر هالیوودی ایدزی با 5000 هزار زن و دختر + عکس


 

در این مدت وی 5 بار ازدواج کرد و هیچ گاه به هیچ یک از انها وفادار باقی نماند. جالب اینکه او علی رغم داشتن همسر چنان روابط آزادی با جوآن کرافورد داشت که مسئولان کمپانی مترو گلدوین مایر این دو را تهدید کردند:

 

که در صورت ادمه ی این روابط، بر اساس بندهای اخلاقی که در قراردادهای انها وجود دارد هر دویشان را اخراج خواهد کرد. در سال 1934؛ کلارک گیبل در فیلم آوای وحش با یک بازیگر زن بسیار جوان تر از خود به نام لورتا یانگ همبازی شد. در ان دوران گیبل با ماریا لانگهام ازدواج کرده بود. یانگ در ان زمان یک کاتولیک بسیار معتقد بوده چنان که در صحنه های فیلم از ادا کردن سخنان رکیک نیز خودداری میکرد.

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

بعد از اتمام فیلم برداری، یانگ برای چند ماه به اروپا رفت و پس از مدتی به کالیفرنیا بازگشت. حدود 19 ماه بعد او اعلام کرد که میخواهد یک دختربچه را به فرزندی قبول کند و دختری را از یک یتیم خانه به فرزندی پذیرفت. این دختر جودی نام داشت و در واقع دختر خود یانگ بود. به گزارش تالاب واقعیت ماجرا این بود که یانگ برای مخفی کردن حاملگی خود به اروپا رفته و بعد از بازگشت دخترش را در کالیفرنیا به دنیا آورده بود.

 

این روش خلاقانه و البته غیراخلاقی باعث شد که اسپنسر تریسی در مورد او بگوید ما این جا یک خواهر روحانی 20 ساله داریم. برو خودتو مسخره کن. در سال 1966؛ خانواده ی یانگ واقعیت ماجرا را به جودی گفتند: پدر او کلارک گیبل بود. اما یانگ هیچ گاه به طور علنی و رسمی تایید نکرد که جودی دختر خود اوست. یانگ برخلاف بسیاری از دیگر بازیگران قدیمی هالیوود عمر طولانی داشت.

 

1- هاوارد استریکلینگ مسئول سقط جنین

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

لورتا یانگ تنها بازیگر دنیای کلاسیک هالیوود نبود که با مشکل داشتن فرزندی نامشروع روبرو شد و بسیاری از بازیگران زن سرشناس ان دوره برای رفع مشکلشان سراغ هاوارد استریکلینگ، که یکی از روسای کمپانی مترو گلدوین مایر بود می رفتند. در واقع وقتی مسئول رسانه ای استودیو مترو گلدوین مایر اعلام میکرد که بازیگری در دوران «استراحت» یا «جراحی آپاندیس» به سر می‌برد معنایش این بود که وی در حال سقط کردن جنین خود است.

 

به گفته ی زندگینامه نویس تالولا بنک هد وی نیز مانند بسیاری از زنان دیگر در ان دوره مجبور به سقط جنین شد و فهرست زنانی که برای این کار در دهه ی 1930 به استریکلینگ مراجعه میکردند بسیار زیاد بود. زندگینامه نویسان بازیگران سرشناسی مانن جین هارلو، جوان کرافورد، بتی دیویس، لانا ترنر و جودی گارلند نیز همه ی ی گفته اند که این بازیگران دستکم یکبار مجبور شده اند برای این کار نزد استریکلینگ رفته اند.

 

2- توماس اینس قربانی چارلی چاپلین

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

توماس اینس شاید اسم شناخته شده ای در دنیای امروزی نباشد زیرا معمولاًً در پشت صحنه حضور داشت و یکی از اولین سرمایه گذاران بزرگ در صنعت سینما به شمار می آید. مرگ او نیز بسیار جنجال آفرین شد. او اولین کسی بود که استفاده از سناریو را در دستور کار قرار داد و در ایجاد لوکیشن های خاص و سالن های صدابرداری نیز از افراد پیشرو بود.

 

کمپانی که او تاسیس کرد در نهایت به استودیو فیلمسازی مترو گلدوین مایر تبدیل شد. وقتی که وی استودیو مترو گلدوین مایر را فروخت، استودیو پارامونت را تاسیس کرد و آن را نیز پس از چند سال فروخت. اما سومین استودیو او در سال 1924 به دلیل شرایط بد مالی ان دوران ورشکسته شد و وی در سن 42 سالگی با یک مشکل بزرگ روبرو گردید. در جشن تولد 42 سالگی اش، اینس با قایق تفریحی که متعلق به ویلیام رندولف هیرست، غول رسانه ای ان دوران بود به یک سفر دریایی رفت.

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

و در این مهمانی بزرگ بازیگران سرشناسی مانند چارلی چاپلین و ماریون دیویس نیز وی را همراهی میکردند. بر اساس گزارشات رسمی، اینس بعد از صرف شام به مشکل گوارشی حادی دچار شده و به همین دلیل از قایق خارج شده و نزد پزشکی در هتلی در لس آنجلس برده شد. اینس روز بعد به خانه رفت و در ان جا مرد.

 

گزارشات رسمی علت مرگ وی را ایست قلبی عنوان کردند اما شایعات بسیاری بود که علت مرگ وی را شلیک گلوله عنوان کرده بودند. بر اساس شایعات، در قایق تفریحی ناگهان هیرست در می‌یابد که چارلی چاپلین و ماریون دیویس که در ان زمان معشوقه ی هیرست بود به دلیل مستی بیش از حد به هم نزدیک شده اند. هیرست که از دیدن این خیانت آشکار خشمگین شده بود سعی کرد چاپلین را با شلیک گلوله بکشد اما تیر او خطا رفته و به اینس اصابت می کند.

 

3- رابطه ی نامشروع اینگرید برگمن و روبرتو روسلینی

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

در گذشته های دور هالیوود، استودیوهای فیلم سازی سعی می کردند تصویری معصومانه و بیگناه از ستاره های خود به نمایش بگذارند در حالی که اتفاقات شنیع و ناخوشایندی در پشت پرده رخ می داد اما اتفاقی که برای زندگی شخصی اینگرید برگمن افتاد نشان داد که مردم احساس بسیار بدی پیدا میکنند وقتی که در می یابند بت های آنان نیز خطاهای انسانی زیادی را مرتکب می‌شوند.

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

زمانی که برگمن رابطه ای مخفیانه را با روبرتو روسلینی، کارگردان نامدار ایتالیایی، آغاز کرد در واقع همسر یک پزشک به نام پیتر لیندستروم بود. از این رابطه ی نامشروع پسری به نام روبرتو به دنیا آمد و روسلینی و برگمن در سال 1950 تلاش کردند از شرکای زندگی خود جدا شوند تا بتوانند با هم زندگی کنند. این ماجرا چنان سر و صدایی به پا کرد که پای دولت ایالات متحده و مجلس سنا نیز به میان آمد.

 

سناتور کلرادو با تقبیح رفتار برگمن وی را زنی تحت تاثیر شیطان نامید . مدتی بعد او روسلینی را یک نازی خائن معتاد به کوکائین دانسته و رابطه ی روسلینی و برگمن باعث شکل گیری جریانی در دولت ایالات متحده شد که خواستار این بود که فیلمسازان و بازیگران قبل از ساخت فیلم از مقامات رسمی کشور مجوز گرفته و تعهد دهند که در صورت بروز مشکلات این چنینی بتوان فیلم های آنان را توقیف کرد.

 

4- فتی آربوکل و اتهام قتل

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

در روز کارگر در سال 1921 در اتاق شماره ی 1219 هتل وستین سنت فرانسیس در سانفرانسیسکو اتفاقی رخ داد که به مرگ ویرجینا راپی، یکی از بازیگران سرشناس ان دوران منجر شده که از آن به نام اولین رسوایی بزرگ هالیوود یاد می شود. در ان دوران، فتی آرباکل یکی از ستاره های سرشناس هالیوود و یک کمدین فوق العاده با استعداد بود. همه ی ی از وی به عنوان کمدینی که میلیون‌ها دلار ارزش داشت یاد کرده و وی را سلطان نمایش های خنده دار میدانستند.

 

اما در سال 1921 در کمال ناباوری وی در مقام متهم به قتل در دادگاه حاضر شد. در واقع در روز قتل، راپی و آربوکل در یک مهمانی عیاشانه در روز بزرگداشت کارگر شرکت کرده بودند و دوران ممنوعیت خرید و فروش مشروبات الکلی در ایالات متحده درست یک سال قبل آغاز شده بود. بعد از ظهر بود که جیغ های ممتد راپی، افراد بسیاری را به اتاق او کشاند و او چند روز بعد درگذشت.

 

به گفته ی آرباکل، او راپی را به اتاقش در طبقه ی بالا برده بود زیرا او از خستگی و تنگی نفس شکایت میکرد. همچنین ادعا می کرد که زمانی که وی به حمام رفته بود ناگهان متوجه میشود که راپی در اتاق از هوش رفته است. اما بر اساس گزارشات رسمی پلیس آرباکل در تلاش برای تجاوز به راپی او را به قتل رسانده بود. مدرکی که علیه آرباکل وجود داشت این بود که راپی در لحظات آخر عمر گفته بود:” او این کار را با من کرد”.

 

5- ارول فلین

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

زندگی ارول فلین بازیگر سرشناس استرالیایی دهه های 40 و 50 قرن بیستم از هر لحاظ دارای مشکلاتی است. وی را برای بازی در فیلم های مشهوری مانند «ماجراهای رابین هود» «The Adventure of Robin Hood»؛ «قطار سانتا فه» «Santa Fe Trail» و «داج سیتی» «Dodge City» می شناسند. فلین در سن 48 سالگی و پس از مشکلاتی که با همسر سوم خود داشت با یک دختر 15 ساله به نام بورلی آدلند رابطه ی نامشروعی را آغاز کرد.

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

در نهایت آدلند اعلام کرد فلین به زور وی را مجبور به این رابطه کرده است. ستارۀ مرد سینما متولد هبارت تاسمانیای استرالیا در 14 اکتبر 1909 تبعۀ امریکا و با نام اصلی ارول لزی توماس فلین. فیلم شاخصش رابین هود به شهرت او افزود، پدرش تئودور توماس یک زیست شناس بود و مارش مارل یانگ نام داشت. سه بار ازدواج کرد. همسر اولش لی لی دامتیا ستارۀ سینما بود که پس از هفت سال زندگی مشترک کار به جدائی کشید و یک پسر ثمرۀ ازدواج بود.

 

6- ناتالی وود و مادر شکنجه گر

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

همه ی ی ناتالی وود را به خاطر مرگ دردناکش می شناسند، سوار بر یک قایق و همراه با شوهرش، رابرت واگنر و دوستشان کریستوفر واکن. بحث های زیادی در مورد اتفاقاتی که در روز مرگ او رخ داد شده است. اما ما نمیخواهیم در مورد مرگ او صخبت کنیم و هدف ما صحبت کردن در مورد مادر سنگدل اوست. وود در سن 7 سالگی به اجبار وارد ثئاتر شد و هیچ گاه پدر واقعی خود را نشناخت.

 

وقتی که یک از او پرسید پدرش به چه دلیل مرده است جواب او ترسناک بود: “به خاطر مادرم”. مادر او ماریا نام داشت که در تلاش برای تبدیل کردن دخترانش به سناره های هالیوود به لس آنجلس نقل مکان کرده بود. بدین ترتیب وی برای تبدیل شدن به یک باریگر مشهور دخترش را به شدت شکنجه می داد.

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

ناتالی وود در20 ژوئیه 1938 در سانفرانسیسکو زاده شد. او یک یک بازیگر آمریکایی بود، جسد ناتالی وود در نوامبر سال 1981؛ در نزدیک ویلایی شخصی اش در کنار قایق تفریحی او پیدا شد پلیس علت مرگ ناتالی را غرق شدن بر اثر حادثه اعلام کرد اما با توجه به نزاع او با همسرش، ساعتی پیش از مرگ و کبودی های نمایان بر روی بدن ناتالی، گمانه زنی ها در این باره هیچگاه پایان نیافت.

 

7- جودی گارلند، رژیم لاغری سخت و اجبار به مصرف مواد مخدر

جودی گارلند برای اولین بار و در سن 13 سالگی توسط لوییس بی می یر که یکی از موسسان استودیو مترو گلدوین مایر بود کشف شد. در ان زمان گارلند نوجوان در یک سیرک خوانندگی می کرد. می یر که تحت تاثیر صدای او قرار گرفته بود از گارلند خواست که با استودیو او قرارداد امضا کند بدون اینکه به استعداد نداشتن او در حوزه ی بازیگری توجهی داشته باشد. اولین فیلم او در سن 14 سالگی ساخته شد.

 

اما گارلند به دلیل چاقی و بدقوارگی غیرطبیعی برای ستارگان ان زمان هالیوود همواره مورد تمسخر قرار میگرفت. اما می یر تنها صدای وی را می‌خواست و صدای گارلند وی را علی رغم ظاهر نامناسبش به یک بت تبدیل کرده بود. در نهایت استودیو مترو گلدوین مایر تصمیم گرفت که وی را مجبور به رعایت یک رژیم غذایی کند. آن ها به اینکه او نباید چه غذاهایی بخورد نیز بسنده نکرده و یک نفر را مامور غذا دادن به او کردند که بعد از چند لقمه غذا خوردن ظرف غذا را از جلوی دست او برمی داشت.

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

بدین ترتیب وی برای فیلم «جادوگر شهر اُز» «The Wizard of Oz» آماده شد و وقتی در سن 18 سالگی ازدواج کرده به وزن ایده آل ستارگان زن ان دوران «44.5 کیلوگرم» رسیده بود. برای بالا نرفتن وزن، استودیو رژیم لاغری سفت و سختی شامل خوردن تنها سوپ مرغ، قهوه سیاه، 80 سیگار در روز و یک سرکوب کننده ی اشتها هر 4 ساعت یکبار را برای وی به اجرا گذاشته بود.

 

به همین دلیل جای تعچب ندارد که وی بسیاری از اوقات روز را در رویای غذا به سر می برد و رفته رفته به نوشیدن مشروبات الکلی و قرص های ضد افسردگی روی آورد. زیرا به بیماری جدیدی مبتلا شده بود که به عادات غذایی او ارتباط داشت. این رژیم های ظالمانه باعث شد گارلند در سن 37 سالگی به یک بیماری به نام «عدم ثبات شخصی دائمی» مبتلا شود.

 

به گارلند از زمان بچگی داروهایی برای کاهش وزن، خوابیدن و بیدار شدن می‌دادند و وقتی بزرگتر شد همچنان به ان‌ها وابسته ماند و به همین شکل موفق به نامزدی برای اسکار شد و کنسرت بازگشت را در تالار کارنگی شهر نیویورک برگزار کرد. تنها ۳ ماه پس از پنجمین ازدواج، شوهرش جسد بی جان وی را در خانه‌شان در لندن یافت که دلیل ان اوردوز تصادفی بر اثر مصرف خواب‌آورها اعلام شد.

 

8- مرگ عجیب و باورنکردنی جین هارلو و پل برن

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

جین هارلو زیبا و بلوند در 2 جولای سال 1932 با یک تهیه کننده ی سرشناس به نام پل برن ازدواج کرد و در روز 5 سپتامبر جنازه ی برن پیدا شد. وی تنها با شلیک یک گلوله کشته شده بود و استودیو فیلم سازی مترو گلدوین مایر خیلی سریع مرگ وی را در نتیجه ی خودکشی دانسته و ادعا کرد که یک یادداشت از او در مورد خودکشی اش پیدا شده است اما محتوای این یادداشت هیچگاه افشا نشد.

 

در ان زمان هارلو در خارج از کشور به سر می برد و استودیو مذکور ادعا کرد که پل برن به دلیل ناتوانی جنسی خودکشی کرده است. و خود خانم جین هارلو هم وقتی که در اثر بیماری کلیه فوت کرد، فقط 26 سال داشت. یک سال بعد سال 1937 فیلمش « Saratoga» اکران شد.

 

9- فرانسیس فارمر

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود (عکس)

فرانسیس فارمر که در سن 22 سالگی به استخدام استودیو فیلم سازی پارامونت درآمد اما رفته رفته علیه کمپانی شورش کرد و مسئولین پارامونت نیز برای تنبیه کردن وی از او تنها در نقش های متوسط استفاده میکردند. در واقع وی نسبت به سیاست های شبه برده ای استودیوهای فیلم سازی ان دوران اعتراض داشته و روز به روز نظارت کردن وی سخت تر می شد. در همین دوران بود که فارمر به مصرف متامفتامین و الکل در مقدار فراوان روی آورد.

 

پس از مرگش هم شایعه ای از برداشتن قسمتی از مغزش همه ی ی جا پر شد که هیچ وقت هم ثابت نشد. او اواخر عمرش با سرطان دست و پنجه نرم کرد و به نظر می‌رسد که نه در دستان سرد سرطان، بلکه در رنج و هراس از درمان های وحشیانه گذشته، به سوی آرامش ابدی اش رفت. همه ی ی فرانسیس فارمر را با وجود اینکه قبل از اوج گیری بیماری اش، اعتیاد مسحورش کرده و چند بار دگیر شده بود، نماد مظلومیت و تنهایی می‌دانند.

 

افشای جنجالی رابطه جنسی برخی بازیگران هالیوود

جدیدترین مطالب سایت