قانون رابطه جنسی با حیوانات در آمریکا (عکس)

قانون رابطه جنسی با حیوانات در آمریکا (عکس)

در قانون جدید حمایت از حیوانات رابطه جنسی با تمامی حیوانات ممنوع شد. تا قبل از این موارد زیادی از رابطه جنسی با حیوان نیز گزارش شده بود .

 

تصمیم سنای آمریکا برای حمایت از حیوانات و جلوگیری از رابطه جنسی با حیوان ! لایحه ممنوعیت رابطه جنسی با حیوانات با 25 رای موافق و 10 رای مخالف در سنای ایالت لوئیزیانا تصویب شد. براساس این لایحه که نیاز به تصویب مجلس نمایندگان ایالت هم دارد، فردی که سوء استفاده جنسی از حیوانات داشته باشد، در وهله اول مالکیت ان حیوان از وی سلب خواهد شد ودر آینده هم نمیتواند حیوان خانگی داشته باشد.

 

* به گزارش تالاب به نقل از ایندیپندنت، این لایحه که «جرایم علیه طبیعت» را شامل میشود، پیش از این هم به تصویب رسیده بود امابه خاطر بندهایی که درباره رابطه جنسی میان انسانها داشت درسال 2003 توسط دیوان عالی غیر قانونی تشخیص داده شد.

 

جی پی مورل، سناتور ایالتی که طراح این لایحه است هدف از پیشنهاد این لایحه را ارائه تعریفی جامع تر و دقیق تردرباره رابطه جنسی با حیوانات و سوء استفاده جنسی از آن ها و غیرقانونی کردن این قبیل اقدامات ذکر می‌کند.

 

مورل می‌گوید قانون فعلی بیش از حد مبهم است و رابطه جنسی با حیوانات را محدود به انجام عمل جنسی با آن ها می‌کند و دیگر اقسام اذيت جنسی را درنظر نگرفته است.

 

قانون رابطه جنسی با حیوانات در آمریکا (عکس)

رابطه جنسی با حیوانات در آمریکا

 

براساس لایجه جدید که SB236 نام دارد، هر کسی که «ارتباط جنسی با حیوان» داشته باشد یا آگاهانه در اذيت جنسی یک حیوان مشارکت داشته باشد، مجرم خواهد بود.

 

مورل قبل از رای گیری خطاب به همکارانش گفت: «خدا این اجازه رابه شما نداده که با این لایحه مخالفت کنید.»

 

به گزارش تالاب با این حال 10 سناتور که همگی جمهوری خواه هستند به این لایحه رای مخالف دادند. در بین مخالفان رئیس سنای ایالتی؛ جان آلاریو هم قرار دارد که به همراه برت الین، دن کلیتور، جک داناهوی، جیم فنین، رایان گتی، جرالد لانگ، بث میزل، جاناتان پری و نیل ریسر با این لایحه مخالفت کردند.

 

جنی میلز، رئیس مجمع محافظه کار خانواده لوئیزیانا اشاره اي بدلیل مخالفت جمهوری خواهان با این لایحه داشته است. میلز میگوید: «ما معتقدیم قانون فعلی لوئیزیانا درست است و منعکس کننده ارزش هاي‌ شهروندان ایالت است. آخرین چیزی که ما به ان احتیاج داریم، اضافه شدن یک قانون دیگر درکتاب قوانین است.»

 

آقای میلز به روزنامه تایمز پیکایون گفته بود اگر آقای مورل به دنبال این است که در نهایت به قوانین ضد انحراف جنسی «لواط» ایالت، خدشه اي وارد کند و ان را تغییر دهد، مجمع خانواده لوئیزیانا با ان مخالفت خواهد کرد. / رابطه جنسی با حیوانات در آمریکا رو به افزایش است از همین رو ممنوعیت رابطه جنسی با حیوانات با رای اکثریت به امضاء رسید.

 

مجله اینترنتی تالاب

جدیدترین مطالب سایت