زیبا بروفه و همسرش پیام صابری پسردار شدن ! (عکس فرزند زیبا بروفه)

زیبا بروفه و همسرش پیام صابری پسردار شدن ! (عکس فرزند زیبا بروفه)

زیبا بروفه و همسرش پیام صابری

خبر خوش بچه دار شدن زیبا بروفه در پیج رسمس همراه با عکس پسر زیبا بروفه را مشاهده نمایید.

 

بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران مادر شد . به گزارش تالاب , خانم زیبا بروفه بازیگر مشهور تلویزیون و همسر هنرمندش صاحب فرزند شدند . زیبا بروفه که همه ی ما اورا با بازی در محوعه مجید دلبندم می شناسیم یکی از بازیگران ایرانی است که مدتی است از بازیگری فاصله گرفته است و حال خبر مادر شدن او در فضای مجازی منتشر شده است.

زیبا بروفه و همسرش پیام صابری پسردار شدن ! (عکس فرزند زیبا بروفه)

عکس پسر زیبا بروفه در کنار پدر بزرگش

 

به گزارش تالاب یکی از بازیگران خوب کشورمان زیبا بروفه است که این بازیگر برای نخستین بار درسال ۷۵ در فیلم شب روباه بازی کرد. زیبا بروفه با حضور در مجموعه مجید دلبندمدر سال ۷۷ به شهرت زیادی دست یافت و بسیار مشهور شد.همسر زیبا بروفه پیام صابری یکی از طراحان گریم سینما می‌باشد.

 

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از تولد فرزندش منتشر کرد.زیبا بروفه با انتشار عکس دوم در اینستاگرامش نوشت: جان و جهان من تویى.

 

زیبا بروفه و همسرش پیام صابری پسردار شدن ! (عکس فرزند زیبا بروفه)

بیوگرافی زیبا بروفه

 

زیبا بروفه Ziba Boroufeh بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۹ شهریور ۱۳۵۴ در تهران می‌باشد و ۴۲ سال سن دارد.

 

تخصیلات : وی دارای مدرک لیسانس حقوق قضایی است.بروفه فعالیت هنری و بازیگری خودرا از سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم شب روباه ساخته همایون اسعدیان آغاز نمود.اما حضور او در مجموعه مجید دلبندم درسال ۷۷ باعث شد وی به خوبی شناخته شود و یادها بماند.

 

– شهرت زیبا بروفه

از سال 1376 با سریال مجید دلبندم من شناخته شدم و بعد در سینما هم فیلم پر پرواز درسال 1379 باعث مطرح شدن من دردنیای بازیگری شد.

 

– ازدواج و همسر زیبا بروفه

همسر او پیام صابری از طراحان گریم و چهره پرداز سینما است.

 


حتما بخوانید:  عکس های جذاب زیبا بروفه از تولد 40 سالگی + بیوگرافی


 

– لو رفتن فیلم عروسی زیبا بروفه

در هامن زمان ازدواج انتشار فیلم عروسی اش لطمه بزرگی از لحاظ روانی و کاری بهش وارد کرد ماجرا هم از این قرار بود که آتیله فیلم بردار، فیلم عروسی خانوم بروفه رو به عنوان نمونه کار در اختیار مشتری قرار می‌دهد و او هم این فیلم رو پخش می‌کند.

زیبا بروفه و همسرش پیام صابری پسردار شدن ! (عکس فرزند زیبا بروفه)

عکس های زیبا بروفه و همسرش

 

– زیبا بروفه و شادمهر عقیلی

زیبا بروفه در فیلم سینمایی پر پرواز با شادمهر عقیلی همبازی بود وهمیشه در گفت و گو هاي‌ احضارا میدواری کرده اگر شرایط محیا باشد شادمهر به ایران بر می‌گردد چون اورا فرد با احساسی و وابسته به خانواده می داند

 

– اوقات فراغت زیبا بروفه

سفر می‌ کنم. اگر کار نداشته باشم بیشتر مسافرت می‌ روم + ورزش می‌ کنم، مطالعه می‌ کنم و کارهای عقب افتاده‌ ام را سر و سامان می‌ دهم.

 

زیبا بروفه از بازیگران مشهور زن ایرانی زیبا میباشد که امیدواریم هر کجا هست سالم و سلامت بالای سر فرزندش باشد.

 

جدیدترین مطالب سایت