عاقبت خیانت و همخوابی مخفیانه بین داماد و خواهر زن (عکس)

عاقبت خیانت و همخوابی مخفیانه بین داماد و خواهر زن (عکس)

اخبار جنجالی از عاقبت خیانت و رابطه نامشروع و لو رفتن خیانت و …را در این مطلب بخوانید. مطالب جنجالی و داغ در تالاب دنبال کنید.

 

جنجالی ترین خیانت به همسر را فقط در اینجا بخوانید. رابطه های پنهانی و فساد چه عاقبتی خواهد داشت ؟

 

عاقبت تلخ همخوابی بی شرمانه داماد و خواهر زن 

مردی که وارد رابطه بی شرمانه با خواهرزنش شده بود در انتها حتی حاضر شد زنش را طلاق دهد تا به رابطه با خواهر زن ادامه دهد. همیشه حسرت محبت هاي‌ دامادمان به خواهرم داشتم. تمام تلاشم را برای جدایی این دو نفر انجام دادم و خودم با او رابطه برقرار کردم. اکنون عاقبت جدایی داماد از خواهر را بخوانید .

 

جدایی داماد از خواهر

پدرم وضع مالی خوبی نداشت، مشروب غذای هر روز او شده بود. وقتی مشروب می خورد دیگر حال خودش را نمی فهمید.من و دو خواهر کوچکترم سعی میکردیم جلوی چشمش نباشیم، دیگر این وضع برای مان عادی شده بود، محبت پدر و مادر برایمان معنایی نداشت، چون آن را لمس نکرده بودیم ولی در بیرون از منزل اگر کسی کوچک‌ ترین نگاه محبت آمیزی به ما می کرد با تمام وجود آن را می پذیرفتیم.

 

به گزارش تالاب : مدتی بود متوجه شدم خواهر کوچکترم دلبسته پسری شده و تمام دنیای خواهرم با ان پسر شکل گرفته بود، وقتی از او و محبت هایش صحبت می کرد به او غبطه می خوردم.

 

یک روز خواهرم را با ان پسر در خیابان دیدم ؛ از همان لحظه جرقه حسادت نسبت به خواهرم در من شعله ور شد انگار مهر ان پسر بدجوری به دل من نشسته بود و هر روز سعی می کردم وقتی خواهرم با امیر بیرون می‌رود من هم با ان ها باشم اینقدر به خواهرم حسادت میکردم که گاهی جلوی امیر باهم دعوای شدید می کردیم.

 

عاقبت جدایی داماد از خواهر

مدتی گذشت و امیر از زهره خواستگاری کرد و قرار شد که باهم ازدواج کنند ولی از آنجاییکه من امیر را دوست داشتم اینقدر به خواهرم حسادت می کردم که خواهرم از او جدا شد.من هم که منتظر چنین فرصتی بودم به صورت پنهانی با امیر رابطه دوستی خود را ادامه دادمو این را هم می‌دانستم که زهره چقدر امیر را دوست دارد و به خاطر جداییشانو اینکه بلایی که امیر سر او آورده بود و به خاطر نداشتن یک پشتیبان محکم مثل پدر ومادرنتوانسته بود از او شکایت کند ؛ دچار افسردگی شدید شده بود.

 

این دوستی من با امیر چند ماهی ادامه داشت بدون اینکه خواهرم اطلاع داشته باشد،تااینکه یک روز متوجه این قضیه شد از ازآنجایی که خودش قربانی امیر بود درگیری سختی بینما بوجود آمد خواهرم قضیه را به مادرم گفت ولی مادرم دیگر کاری از دستش برنمی آمد.

عاقبت خیانت و همخوابی مخفیانه بین داماد و خواهر زن (عکس)

عامل جدایی داماد از خواهر ؛ دیگر خواهر زن بود

صبح روز بعد که از خواب بیدار شدم خیلی کلافه بودم ؛ انگار تازه متوجه اشتباهم شده بودمبه خودم گفتم وقتی خواهرم به خانه آمد از او معذرت خواهی می‌کنم ؛ که یکدفعه زنگ تلفن خانه رشته افکارم را پاره کرد و به سمت تلفن دویدم .یکی پشت تلفن داد می زد خودتون رو سریع برسونید کارگاه، خواهرتون در یکی از اتاق هاي‌ کارگاه با خوردن قرص خودکشی کرده است.

 

پدرم که توی این دنیا نبود با مادرم شتابان به سمت کارگاه رفتیم و جسم بی جان زهره که به نوعی نان آور خانه بود را روی زمین دیدم انگار دنیا روی سرم خراب شده بود دیگر حال خودم را نفهیمدم ….دختر که از کرده خود پشیمان بود مدام در اتاق مشاوره یکی از کلانتری هاي‌ اصفهان میگفت:من می‌خواستم از زهره معذرت خواهی کنم !ولی حسادت هاي‌ من زندگی او را پرپر کرد ….

 


 

رابطه مخفیانه بین داماد و خواهر زن

چهار سال است که از زندگی مشترک ما می‌گذرد و یک فرزند پنج ماهه داریم. شوهرم متاسفانه با خواهرم رابطه دارد و من این ماجرا را بعد از به دنیا آمدن فرزندمان متوجه شدم.رابطه مردی با خواهر زنش، به چهار سال زندگی مشترک پایان داد. به گزارش ایسنا؛ زنی با حضور در شعبه ۲۴۰ دادگاه خانواده با بیان اینکه «شوهرم لیاقت پاکدامنی من را در زندگی نداشت»؛ مدعی شد:‌ چهار سال است که از زندگی مشترک ما می‌گذرد و یک فرزند پنج ماهه داریم. شوهرم متاسفانه با خواهرم رابطه دارد و من این ماجرا را بعد از به دنیا آمدن فرزندمان متوجه شدم.

 

وی در مورد نحوه اطلاع از این موضوع گفت:‌ در دوران نقاهت بارداری در خانه پدر و مادرم بودم. یک شب به همراه برادرم برای برداشتن وسایل به خانه رفتم و آنجا بود که متوجه شدم شوهرم با خواهرم رابطه دارد. ابتدا اصلا نمی‌توانستم باور کنم که خواهرم در حق من خیانت کرده است ولی بعد از مدتی که توانستم بر خودم مسلط شوم به واقعیت پی بردم.

عاقبت خیانت و همخوابی مخفیانه بین داماد و خواهر زن (عکس)

اخبار جنجالی تالاب : این زن جوان با بیان اینکه «شوهرم از همکاران خواهرم است و به واسطه او به خانواده‌مان معرفی شده بود»؛ اظهار کرد: بارها از خواهرم پرسیدم که اگر تو به این مرد علاقه داشتی چرا او را برای زندگی کردن به من معرفی کردی؟ ولی او هر بار در پاسخ میگفت اصلا به شوهرت علاقه‌ نداشتم و اگر رابطه‌اي بوده به اصرار او بوده است.

 

شوهر 24ساله این زن نیز به رییس دادگاه گفت: من چهار سال از همسرم کوچکتر هستم. به او علاقه زیادی دارم ولی با او بودن مرا شاد نمی کند و زمانی که کنارش هستم احساس خاصی ندارم.وی ادامه داد: همسرم موقعیت شغلی خوبی داشت و به همین خاطر با او ازدواج کردم.

 

زن جوان عنوان کرد من از تمام حق و حقوق خودم می‌گذرم ولی حضانت بچه‌ام را برای همیشه می‌خواهم زیرا شوهرم لیاقت پدر بودن را ندارد و نمیتواند بچه من را به خوبی تربیت کند. تحت هیچ شرایطی از خواسته‌ام کوتاه نمی‌آیم و خواهان طلاق هستم.رییس دادگاه پس از شنیدن اظهارات طرفین حکم طلاق را صادر کرد.

 

خيانت و مکافات

از لحظه اي که خطبه عقد جاري شد فکر مي کردم آزاد شده ام و مي توانم هر طور که دلم خواست خودم را آرايش کنم و از خانه بيرون بروم. نامزدم نيز نسبت به اين موضوع حساسيتي نشان نمي داد ولي از همان روزهاي اول با مادرم دچار اختلاف شدم. او با نگراني مي گفت: آرايش خيلي غليظ و لباس هاي‌ جلف و ناجور زيبنده تو نيست و سعي کن هميشه اعتدال را در حرکات و رفتارت رعايت کني. افسوس که بدون توجه به حرف هاي‌ مادرم فقط مي گفتم من ازدواج کرده ام،

 

اختيارم دست خودم است و شوهرم دوست دارد اين طوري باشم. حدود ۲ ماه گذشت و در اين مدت متوجه پسر جواني شدم که هر موقع با نامزدم از خانه بيرون مي رفتيم ما را تعقيب مي کرد.اين پسر غريبه بالاخره يک روز که براي خريد بيرون رفته بودم مرا در خيابان تنها ديد و با تعريف و تمجيد از تيپ و قيافه ام سرصحبت را باز کرد.

 

متاسفانه من که خيلي به خودم مغرور شده بودم و به باوري غلط دوست داشتم با ظاهر زننده ام خودي نشان بدهم فريب حرف هاي‌ اين پسر جوان را خوردم و به تعهداتي که نسبت به نامزدم داشتم پشت پا زدم. مدت زيادي طول نکشيد تا همسرم از اين ارتباط مخفيانه مطلع شد و او بدون هيچ گونه معطلي طلاقم داد. با به وجود آمدن اين مشکل من ارتباطم

 

را با ان پسر جوان ادامه دادم تا هر چه زودتر به خواستگاري ام بيايد و از بلاتکليفي دربيايم ولي او پس از آن که مدتي از من سوء استفاده کرد خودش را کنار کشيد و گفت: زني که به شوهرش خيانت کند نمي تواند شريک خوبي براي زندگي باشد و …!عروس پشيمان در دايره اجتماعي کلانتري کاظم آباد مشهد افزود: ان جوان بدون توجه به موقعيت نابساماني که در زندگي برايم به وجود آورده با دختر ديگري ازدواج کرده است، اما همین حالا اصرار دارد که با يکي از دوستانش ارتباط برقرار کنم.

 

اين آدم حيوان صفت تهديدم مي کند که اگر به خواسته هايش تن ندهم فيلم ها و تصاويري که از من در اختيار دارد را منتشر خواهد کرد تا آبرو و حيثيتم برود. خواهش مي کنم کمکم کنيد و مرا از اين بدبختي نجات بدهيد. اي کاش به نصيحت هاي‌ والدينم گوش مي دادم و نامزدم نيز کمي در مورد حجاب و نوع پوشش و حرکات و رفتارم غيرت به خرج مي داد تا به اين بدبختي نمي افتادم؛ گرچه مقصر اصلي خودم هستم! 

 


 

عاقبت خیانت و همخوابی مخفیانه بین داماد و خواهر زن (عکس)

رابطه نامشروع با خواهر زن 5 ساله توسط داماد 22 ساله

جنایتكاری كه پس از آزار و اذیت خواهرزن پنج ساله‌اش او را به قتل رسانده بود دستگیر شد. عصر روز 20 مهرماه مردی به پاسگاه روستای مهرغان از توابع بخش میناب استان هرمزگان مراجعه كرد و گفت؛ دختر بزرگم باردار است وچون شوهرش روزها سر كار میرود برای اینكه او تنها نماند دختر پنج ساله‌ام زینب را به خانه او می‌فرستادم. صبح امروز داماد 22 ساله ام قنبر با موتور به دنبال زینب آمد و او را با خودش برد اما پس از آن دیگر هیچ كس دخترم را ندیده است.

 

اخبار جنجالی تالاب : در پی اظهارات این مرد داماد وی احضار شد و تحت بازجویی قرار گرفت. قنبر به كارآگاهان گفت؛ از وقتی كه زنم باردار شد هر روز زینب را به خانه مان می‌بردم تا همسرم تنها نباشد و شب‌ها وقتی از سر كار برمی‌گشتم دوباره او را به خانه شان برمی‌گرداندم. دیشب هم مثل همیشه زینب را به خانه پدرش بردم و او در خیابان به سمت در خانه شان رفت

 

و از آن به بعد او را ندیدم. به دنبال اظهارات قنبر كارآگاهان به تحقیق از همسایه‌هاي‌ خانه دختر مفقود شده پرداختند. اما هیچ فردی زینب را شب قبل از ناپدید شدنش ندیده بود.از آنجا كه هیچ كس اظهارات قنبر را تایید نكرده و از سویی او در حرف‌هایش دچار ضدونقیض گویی شده بود وی بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت. قنبر در این مرحله از تحقیقات حرف‌هاي‌ متفاوتی زد اما سرانجام از كشته شدن كودك پنج ساله خبر داد و گفت؛

 

شب حادثه در حالی كه زینب پشت موتورسیكلتم نشسته بود به طرف پمپ بنزین در حال حركت بودیم كه در بین راه ناگهان او از موتورسیكلت بر زمین افتاد. وقتی سراغ او رفتم متوجه شدم مرده است. من كه وحشت كرده بودم تصمیم گرفتم جنازه زینب را دفن كنم. در ادامه پیكر او را به یك باغ لیمو در روستای تخت بردم و خاك كردم.

 

در پی اظهارات این مرد و با دستور بازپرس جاوید امانی – بازپرس كشیك جنایی – اكیپی ویژه به محلی كه قنبر اعلام كرده بود رفتند و با كمك او توانستند جسد زینب را از یك گودال بیرون بكشند. در ادامه جسد مقتول پنج ساله در اختیار كارشناسان پزشكی قانونی قرار گرفت. از سویی قنبر كه تا این مرحله از تحقیقات اظهارات متناقضی را بیان كرده بود این بار ادعای دیگری مطرح كرد.

 

او گفت؛ ان روز به منزل پدرزنم رفتم تا زینب را به خانه ام ببرم. اما در بین راه مسیرم را تغییر دادم و خواهرزنم را به بهانه آبیاری به باغی در روستای تخت بردم. قرار بود پس از آبیاری باغ زینب را نزد همسرم ببرم اما یك لحظه فكری به سرم زد و او را مورد آزار قرار دادم. نمی‌دانم چطور شد اما وقتی به خودم آمدم دختر پنج ساله بیهوش شده بود. بلافاصله او را داخل حوض آبی كه آنجا بود انداختم

 

تا به هوش بیاید اما سرش به یك سنگ برخورد كرد. خواستم او را از حوض بیرون بیاورم اما زینب مرده بود. از شدت ترس دست و پایم را گم كرده بودم. با كاری كه كرده بودم آبرویم در خطر بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم خواهرزنم را همانجا سر به نیست كنم. جسد را داخل یك گونی گذاشتم و كنار چند درخت دفن كردم.

 

اعترافات این مرد جنایتكار در حالی بود كه گزارش پزشكی قانونی نیز تعرض به دختر پنج ساله را تایید می‌كرد. به دنبال اعترافات تكان دهنده این مرد وی با صدور قرار قانونی روانه زندان شد و به زودی پس از صدور كیفرخواست در دادگاه كیفری مورد محاكمه قرار خواهد گرفت.

 

بعضی از افراد هستند که بعد از ازدواج سؤال‌هاي‌ بزرگی برایشان پیش می‌آید. اینکه آیا خواهر زن هم جزو محارم به حساب می‌آید؟ آیا می‌توان برای صمیمیت بیشتر با خانواده همسر روی حجاب خواهر زن حساسیت نداشت؟ آیا رابطه با خواهر زن اشکالی دارد؟ ستاره پاسخگوی شما خواهد بود

 

رابطه با خواهر زن چه حکمی دارد؟

خواهر زن از جمله نامحرم‌هاي‌ فامیل است و باید تمام احکام مربوط به رابطه با نامحرم در مورد ان رعایت شود. از جمله این احکام عبارت‌اند از: نگاه به نامحرم، واجب بودن حجاب، حرام بودن لمس و تماس بدنی حتی اگر به قصد لذت نباشد.
اگر کسی با خواهر زن خودش رابطه نامشروع داشت، عقد او با همسر اصلی‌اش باطل نمیشود. البته طرفین برای این کار منافی عفت مستحق حدود شرعی هستند.

 

رابطه با خواهر زن و حرام شدن همسر

مرد تا زمانی که زنی را به عقد دائم یا عقد موقت خود در آورده نمیتواند با خواهر او ازدواج کند و اگر با علم به این موضوع با خواهر زن خودش رابطه زناشویی داشت مرتکب زنا شده است.

 

با این حال همسرش بر او حرام نمیشود ولی چون رابطه او با خواهر زنش حکم زنا را داشته ان دو برای همیشه نسبت به هم حرام می‌شوند و نمیتوانند باهم ازدواج کنند و اجازه همسر هم دلیلی بر جواز ازدواج با خواهرش نیست.

 

رابطه با خواهر زن بدون دخول

اگر معاشقه و ملاعبه با خواهر زن بدون دخول باشد ولی یکی از طرفین ارضا بشود با اینکه فعل حرام انجام شده است اما زنا به حساب نمی‌آید و موجب حرام شدن همسر بر شوهر یا حرام شدن ابدی خواهر زن بر مرد نمیشود. این عمل موجب تعزیر است و اگر از طریق شرعی برای حاکم شرع ثابت شود قاضی می‌تواند حکم شلاق «به تعداد کمتر از حد زنا» را برای ان‌ها اجرا کند اما حد زنا برای ان‌ها ثابت نمیشود.

 

ازدواج با خواهر زن

اگر کسی زنی را به عقد دائم یا موقت خود در آورد تا زمانی که ان زن در عقد اوست نمیتواند با خواهر ان زن ازدواج کند اما در صورت طلاق اگر همسرش را طلاق رجعی بدهد در زمان عده نمیتواند با خواهر او ازدواج کند.در عده طلاق بائن احتیاط مستحب ان است که مرد از ازدواج با خواهر زن خودداری کند.در عده عقد موقت ازدواج با خواهر زن بنابر احتیاط جایز نیست.

 

فتوای آیت‌ الله مکارم شیرازی درباره رابطه با خواهر زن

اگر نشستن خواهر زن در صندلی جلوی ماشین زمانی که کس دیگری سوار ماشین نیست مصداق مفهوم خلوت با زن نامحرم باشد این کار جایز نیست اما در فضای پرجمعیت شهرها که مفهوم شرعی خلوت صدق نمی‌کند جایز است؛ البته به شرط ان که تماس جسمی نباشد و مایه هیجان شهوت جنسی نشود.

 


 

عاقبت خیانت و همخوابی مخفیانه بین داماد و خواهر زن (عکس)

مردی که همخوابی همسرش با پسر جوان را دید 

مردی که فهمیده بود همسرش را پسر جوانی رابطه دارد در نقشه شوم انها گیر افتاد و مرگ تنها چیزی بود که نصیبش شد. شایان از آشنایان خانوادگی ما بود وبا یکدیگر رفت‌ و آمد داشتیم حتی به منزل ما می‌آمد وبا ما زندگی می کرد، من باوی ارتباط داشتم و همسرم به ارتباط من و شایان مشکوک شده بود که من

 

اخبار جنجالی تالاب : ساعت 19:30 یازدهم دی سال گذشته مأموران کلانتری 102 پاسداران در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد پنجاه ساله‌اي در منزلش در منطقه شیان به قتل رسیده است.دقایقی بعد از اعلام این خبر سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

 

بررسی‌هاي‌ اولیه نشان داد مقتول، مرد پنجاه ساله‌اي است که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده، دقایقی قبل از جان باختن، خودش را از داخل اتاق به مقابل در خروجی خانه رسانده و از همسایه‌ها کمک خواسته اما در نهایت به کام مرگ فرورفته همچنین شواهد نشان داد که قاتل به هنگام فرار، پابرهنه بوده و اثرات خون روی زمین برجای مانده است.

 

در ادامه تحقیقات از همسر مقتول صورت گرفته و وی در اظهارات اولیه به بازپرس امور جنایی تهران گفت: شوهرم، من و فرزندم را به مهمانی برد و به منزلمان برگشت.وی افزود: از پنج روز قبل، مرد جوانی به نام شایان که از دوستان شوهرم بود، از شهرستان به منزلمان آمد و نزد ما بود.

 

بررسی‌ها نشان داد که شایان وسایلش «کفش و تلفن‌همراه» را در منزل مقتول جاگذاشته و پس از قتل اثری از وی نیست.همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی تحقیقات برای بازداشت متهم پرونده آغاز شد و کارآگاهان در بررسی دوربین مداربسته اطراف محل حادثه با سه مرد مواجه شدند که در زمان وقوع قتل در منزل مقتول حضور داشته و سپس از این منزل خارج شده‌اند.

 

با کشف این سرنخ کارآگاهان بار دیگر از همسر مقتول بازجویی کرده و در تحقیقات متوجه تناقض‌گویی وی شدند.همسر مقتول که سهیلا نام دارد پس از روبه‌رو شدن با قراین و شواهد، لب به اعتراف گشود و گفت: شایان از آشنایان خانوادگی ما بود و با یکدیگر رفت‌ و آمد داشتیم حتی به منزل ما می‌آمد و با ما زندگی میکرد، من با وی ارتباط داشتم و همسرم به ارتباط من و شایان مشکوک شده بود که من و شایان تصمیم گرفتیم شوهرم را از سر راه بردایم.

 

وی افزود: چند بار تصمیم گرفتیم شوهرم را از میان برداریم و حتی نقشه‌هاي‌ مختلفی کشیدیم، یکبار تصمیم گرفتیم او را از بالکن به پایین پرتاب کنیم، یکبار تصمیم داشتیم مواد مخدر داخل خودرویش جاسازی کنیم اما نشد تا اینکه سرانجام تصمیم گرفتیم او را برای همیشه از سر راه برداریم به همین دلیل قرار شد کلید یدک خانه را به شایان بدهم و او زمانیکه همسرم خانه نیست به داخل خانه بیاید و پس از بازگشت همسرم نقشه را عملی کند.

 

سهیلا در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: روز حادثه به شوهرم گفتم که من و دختر هفت ساله‌ام را به منزل یکی از اقوام ببرد که او ما را رساند و سپس به خانه بازگشت و زمانیکه ما خارج از منزل بودیم شایان نقشه را عملی کرد.پس از اظهارات سهیلا، کارآگاهان برای بازداشت شایان و دو مرد جوان دیگر وارد عمل شده و موفق به شناسایی و بازداشت دو مرد جوان «دو متهم دیگر این پرونده» شدند.

 

دو متهم این پرونده در اظهاراتشان به بازپرس، نحوه قتل شوهر سهیلا را تشریح کردند و در اظهاراتشان به بازپرس گفتند: مدتها قبل از قتل با شایان در یک پارک آشنا شدیم و ارتباط ما از همان موقع بیشتر شد و به شایان گفتیم بیکار هستیم که مدتی بعد شایان گفت دامادشان با خواهرش بدرفتاری می کند و از ما خواست در ازای دریافت چندین میلیون تومان شوهر خواهرش را گوشمالی دهیم.

 

این دو متهم در ادامه اظهاراتشان به بازپرس مدعی شدند: روز حادثه با شایان به خانه مقتول رفتیم و با کلید یدک در خانه را باز کردیم، داخل اتاق پنهان شده و زمانیکه مقتول به خانه بازگشت متوجه حضور ما در خانه شد که ما با چاقو به وی حمله‌ور شده و ضربه زدیم در این حین مقتول از دست ما فرار کرد و قصد داشت از خانه خارج شود و داد و بیداد کند

 

که شایان سر رسید و با چاقو ضربه کشنده به مقتول زد، سپس از ترس اینکه همسایه‌ها متوجه شوند به سرعت از آنجا متواری شدیم البته اکنون فهمیدم ماجرا از چه قرار است و نمیدانستیم مقتول، شوهر خواهر شایان نیست، ما قصد قتل نداشتیم.

 

متهمان پس از این اظهارات با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات برای بازداشت متهم فراری این پرونده ادامه دارد.

 


زن جوانی که به شوهرش خیانت کرد، از اتهام قتل او تبرئه شد

زن جوان که برای دومین بار به اتهام شرکت در قتل همسرش در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شده بود، از سوی قضات بی گناه شناخته شد.پرونده این قتل از شامگاه دهم مرداد ۹۳ و در پی تصادف دو ماشین در جاده ملارد تحت رسیدگی قرار گرفت.

عاقبت خیانت و همخوابی مخفیانه بین داماد و خواهر زن (عکس)

مأموران پلیس سرگرم بررسی حادثه بودند که ناگهان در فاصله 20 متری صحنه تصادف با جسد مرد جوانی روبه رو شدند که ارتباطی با این تصادف نداشت.بررسی‌ها نشان داد جنازه متلاشی شده از مدتی قبل در این نقطه رها شده است.پس از بررسی مدارک شناسایی همراه جنازه، مشخص شد، جسد متعلق به مرد۲۹ساله‌اي به نام غلام است.

 

اخبار جنجالی تالاب : با افشای هویت مقتول پلیس به بازجویی از همسر وی پرداخت. اما لیلا منکر اطلاع از سرنوشت شوهرش شد. اما وقتی پلیس به اختلاف‌هاي‌ دنباله دار غلام و لیلا در طول ۷سال زندگی مشترک پی برد بار دیگر این زن تحت بازجویی قرار گرفت تااینکه پرده از رابطه پنهانی‌اش با مرد 30 ساله‌اي به نام محمد برداشته شد.

 

او گفت: «محمد که دوست صمیمی شوهرم بود دست به این جنایت زده است.» محمد نیز در حالی بازداشت شد که پاهایش شکسته و در بیمارستان بستری بود.این مرد در بازجویی گفت: لیلا به من ابراز علاقه کرده بود. او می خواست از شوهر معتادش جداشود اما غلام طلاقش نمی‌داد و به همین خاطر نقشه قتل او را کشید.

 

ان روز غلام و همسرش می‌خواستند به سفر شمال بروند که من با نیسان وانت پدرم انها را بردم. اما من و لیلا نتوانستیم در این سفر نقشه قتل را عملی کنیم. به همین خاطر در راه بازگشت و در جاده ملارد به غلام گفتم از رانندگی خسته شده‌ام.

 

از او خواستم تا پشت فرمان بنشید. وقتی من و غلام در حال جا به جا شدن بودیم لیلا دنده ماشین را خلاص کرد که از روی شوهرش که پیاده شده بود عبور کرد. غلام هنوز زنده بود که من پشت فرمان نیسان نشستم و چند بار از روی بدن نیمه جانش گذشتم. سپس جنازه‌اش را در حاشیه جاده رها کردیم و به تهران برگشتیم.»

 

بدین ترتیب محمد و لیلا در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستادند اما زن جوان منکر معاونت در جنایت شد. سپس قضات دادگاه با توجه به درخواست پدر قربانی که قیم دو نوه خردسالش بود محمد را به جرم قتل غلام به قصاص و ۹۹ضربه شلاق محکوم کردند.لیلا نیز از معاونت در قتل تبرئه شد ولی به خاطر رابطه پنهانی با محمد به شلاق محکوم شد.

 

حکم در شعبه ۱۷دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت که قضات حکم قصاص محمد را تأیید کردند اما با طرح چندین ایراد حکم تبرئه زن جوان از اتهام معاونت در قتل را نپذیرفتند.

 

دومین محاکمه

به این ترتیب هفته قبل محاکمه لیلا در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی برگزار شد.این زن در دفاع از خود گفت: باور کنید دستی در قتل شوهرم نداشتم. اما ناچار شدم به معاونت در قتل شوهرم اعتراف کنم تا بتوانم بار دیگر فرزندم را در آغوش بگیرم. اما حالا می گویم من بی‌گناهم و محمد به تنهایی شوهرم را کشته است.

 

او به در خانه‌مان آمد و مرا از کشتن شوهرم مطلع کرد. حتی تهدیدم کرد اگر به کسی حرفی بزنم من و فرزند کوچکم را هم میکشد.از سوی دیگر محمد«متهم اصلی» در دادگاه گفت: حکم قصاصم تأیید شده و چیزی برای از دست دادن ندارم. به همین خاطر می خواهم حقیقت را بگویم. لیلا در این ماجرا دستی نداشت.

 

و من پس از کشتن شوهرش او را تهدید کرده بودم تا درباره قتل به کسی حرفی نزند. من پای این زن بی گناه را به ماجرای قتل شوهرش کشاندم. و به دروغ گفتم او دستور قتل شوهرش را صادر کرده است. بدین ترتیب صبح دیروزهیأت قضایی پس از شور زن جوان را بی گناه شناخته و او را از اتهام معاونت در قتل تبرئه کردند.

 


عاقبت خیانت و همخوابی مخفیانه بین داماد و خواهر زن (عکس)

شوهری که در دادگاه فیلم خیانت همسرش را رو کرد

رسیدگی به این پرونده از مرداد امسال وبدنبال شکایت مرد جوانی از همسرش کلید خورد.شاکی پس ازحضوردردادگاه کیفری وهنگام تسلیم شکایتش به قضات گفت: چند ماهی بود که به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم. وقتی هم برای کار به مأموریت شهرستان می رفتم اطرافیان درباره همسرم حرف‌هاي‌ عجیب وغریب می‌زدند

 

که اوایل به انها اهمیت نمی‌دادم. تا اینکه آرام آرام شک کردم برای همین دست به کار شدم وبدون اینکه همسرم «کیمیا» متوجه شود داخل خانه دوربین مدار بسته نصب کردم تا حقیقت روشن شود.پس ازروشن کردن دوربین‌ها، روز بعد به بهانه مأموریت ازخانه رفتم. طی چند شبی که در خانه نبودم با تمام وجود ودراوج نگرانی دعا میکردم

 

هیچ اتفاق بدی رخ ندهد وشک من به طورکامل برطرف شود.به همین خاطروقتی به خانه برگشتم همسرم را به بهانه‌اي به بیرون فرستادم. اما وقتی فیلم دوربین ها را بررسی کردم با صحنه‌هاي‌ باورنکردنی وحضورمردی غریبه درخانه روبه‌روشدم که با دیدن این صحنه‌ها احساس کردم تمام دنیا یک جا برسرم ویران شده است و…

 

دراوج خشم و ناراحتی وقتی همسرم به خانه بازگشت، فیلم‌ها را نشانش دادم و ازاوخواستم برای همیشه از زندگی‌ام برود. اما او همه ی ي چیزرا انکارکرد. به همین خاطرتصمیم به شکایت گرفتم.»

 

پس از این شکایت فیلم‌ها توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت که صحت‌شان برای قضات مشخص شد. بنابراین زن جوان دستگیر شد و به اتهام زنا در شعبه یکم دادگاه کیفری به ریاست قاضی هدایت رنجبر و دو مستشارش- یزدان پناه و خنک دار- پای میز محاکمه ایستاد. اما او که با مستندات غیر قابل انکار روبه‌رو شده بود و هیچ دفاعی از خود نداشت اتهامش را پذیرفت.»

 

قضات نیز وارد شور شده و پس از بررسی‌هاي‌ علمی وحقوقی، زن جوان را به اتهام زنا به اعدام محکوم کردند. با توجه به اینکه مرد شیطان صفت متواری است، تلاش برای دستگیری و محاکمه‌اش ادامه دارد.

 


خیانت یک زن به شوهرش – به پسر 21 ساله همسایه علاقمند شدم

زن 34 ساله که از شدت شرم چشم به موزائيک هاي‌ کف اتاق دوخته بود درحالي که ادعا مي کرد با يک اشتباه بزرگ زندگي ام را به نابودي کشاندم به مشاور و مددکار اجتماعي کلانتري کوي پليس مشهد گفت: 15سال قبل با «حيدر» ازدواج کردم و زندگي آرامي داشتيم گرچه همسرم مردي مهربان و دوست داشتني بود

عاقبت خیانت و همخوابی مخفیانه بین داماد و خواهر زن (عکس)

خیانت به همسر

 

اما هيچ گاه نمي توانست احساسات و عواطف خود را در زندگي مشترک بيان کند او بناي ماهري بود که همواره بيشترين تقاضا را در بين همکاران خود داشت تا جايي که حتي ساخت و ساز يکي از هتل هاي‌ مشهد را به او سپردند و همسرم، حدود دو سال در ان جا کار کرد اما پس از مدتي و به خاطر اختلافات مالي با صاحب هتل درگير شد در اين درگيري فيزيکي همسرم ضربه اي شديد به پاي صاحب هتل زده بود که استخوان يکي از انگشتان او خرد شده بود.با اعلام شکايت صاحب هتل همسرم از سوي دادگاه به پرداخت ديه محکوم شد.

 

اما چون توان پرداخت چنين وجهي را نداشت به زندان افتاد و حدود 2.5 سال را در زندان سپري کرد تا اين که با کمک خيران از زندان آزاد شد. زن جوان ادامه داد: بعد از اين ماجرا همسرم ديگر حاضر نشد در مشهد کار کند و از آن پس کارهاي ساختماني را در شهرستان ها به عهده مي گرفت به طوري که گاهي چند ماه نيز به مشهد نمي آمد

 

و تنها برايمان پول مي فرستاد. ديگر بدون حضور همسرم زندگي من عاري از محبت و عاطفه شده بود و بوي عشق در ان رنگ باخته بود، من در مشهد تنها بودم و آشنايي نداشتم حضور همسرم نيز تنها چند روز طول مي کشيد به خاطر اين تنهايي و پس از آن که سه فرزندم را راهي مدرسه مي کردم

 

به منزل يکي از همسايگان مي رفتم تا کمي با او صحبت کنم «شهين» زن مطلقه اي بود که چند سال قبل از همسرش جدا شده و با پسر 21 ساله اش زندگي مي کرد. «محمود» هر روز خريدهاي مادرش را انجام مي داد تا اين که يک روز قرار شد خريد منزل ما را نيز انجام بدهد. اين گونه بود که جرقه آشنايي من و محمود به شکل ديگري رقم خورد

 

و وابستگي من به او شدت گرفت. در اين زمان همسرم در يکي از شهرهاي مرزي خراسان رضوي مشغول کار بود و مي دانستم تا دو ماه ديگر به مشهد نمي آيد اما او به طور ناگهاني روز گذشته درحالي وارد منزل شد که ” محمود ” نيز در خانه ام حضور داشت.

 

جدیدترین مطالب سایت