هشدار به زنان روس در رابطه با مردان خارجی در جام جهانی

هشدار به زنان روس در رابطه با مردان خارجی در جام جهانی

توصیه اي که به زنان و دختران زیبای روس در زمینه رابطه جنسی در جام جهانی 2018 شده است.

 

زنان و دختران روس به دلیل زیبایی طرفداران زیادی دارند و از همین رو دولت روسیه هشدار جدی به زنان روسیه نسبت به رابطه جنسی با مردان خارجی داده است.

 

قانونگذاران روسیه به زنان روس توصیه کرده‌اند با مردان خارجی رنگین پوست مسافر جام جهانی دراین کشور رابطه جنسی برقرار نکنند. به گزارش تالاب به نقل از گاردین، برخی نمایندگان دوما روسیه از جمله خانم” تامارا پلتنیوا” رییس کمیته خانواده پارلمان روسیه «دوما» این توصیه و هشدار رابه زنان روس داده است.

 

به گفته این مقام پارلمانی روسیه، زنان روس نباید با مردان غیرسفید پوست خارجی رابطه جنسی داشته باشند چون ممکن است تبدیل به یک مادر تنها شوند که مجبورند فرزندان دو نژادی خود رابه تنهایی بزرگ کنند.

 

روسیه همین حالا میزبان نزدیک به 1.5 میلیون نفر گردشگر خارجی است که به بهانه برگزاری جام جهانی فوتبال از سراسر دنیا به این کشور سفر کرده‌اند.

 

در جریان برگزاری جام جهانی 2014 در برزیل نیز دولت برزیل اقدامات پیشگیرانه از جمله توزیع برخی اقلام پیشگیری از بارداری و بیماری‌هاي‌ آمیزشی بین مسافران جام جهانی کرده بود.

 

“تامارا پلتنیوا” گفته حتی زنان روس که به صورت قانونی با مردان خارجی ازدواج می کنند بعد ها مشکلات زیادی پیدا می کنند و رابطه آن ها با همسران خارجی‌شان غالبا به شکل بدی خاتمه می‌یابد.

 

هشدار به زنان روس در رابطه با مردان خارجی در جام جهانی

هشدار به زنان روس در رابطه با مردان خارجی در جام جهانی

 

به گزارش تالاب خانم تامارا دریک گفتگو رادیویی در پاسخ به سوالی درباره پدیده” بچه‌هاي‌ المپیکی” سخن می گفت. این پدیده در روسیه دوران شوروی هم زمان با برگزاری المپیک تابستانی 1980 مسکو روی داد و ان بدنیا آمدن صدها فرزند از مادران روسی و پدران خارجی بود که پس از برگزاری المپیک از روسیه رفته بودند.

 


حتما بخوانید:  زیباترین دختر روسیه در سال 2018 | انتخاب ملکه زیبایی سال 2018 روسیه


 

او گفت: “زمانی این فرزندان حاصل اختلاط از یک نژاد هستند که مشکلات زیادی ندارند اما وقتی حاصل اختلاط از دو نژاد مختلف و متفاوت هستند مشکلات زیادی به وجود می آید و این فرزندان و مادران در آینده با پدیده تبعیض و مشکلات قانونی مواجه می شوند. من به هیچ عنوان نژادپرست نیستم بلکه هدف من دادن هشدار به زنان روس است تا مراقب آینده خود باشند.”

 

این نماینده پارلمان روسیه همچنین گفت اگر زنان روس واقعا چنین نیازی پیدا کردند بهتر است شریک جنسی پیدا کنند که هم نژاد آن ها باشد.

 

همچنین “الکساندر شرین” دیگر نماینده دوما روسیه به زنان و مردان روس هشدار داد تا مراقب انواع و اقسام ویروس‌هاي‌ آمیزشی گردشگران خارجی باشند.

 

مسابقات جام جهانی روسیه از امروز با برگزاری مسابقه افتتاحیه در مسکو آغاز میشود و حدود 4 هفته طول خواهد کشید.

 

مردان زیادی خواستار رابطه با دختران زیبای روس هستند.

 

جدیدترین مطالب سایت