کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

در پایین ماجرای حرکت غیر اخلاقی مرد ترکیه ای را خواهید خواند و بعد از آن ماجراهای عجیب و خواندنی داغ این هفته را خواهید خواند.

 

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس

کار بسیار عجیب و زشت مردی در اتوبوس عمومی همه را شوکه کرد. مرد دیوانه با نشان دادن آلت تناسلی خود به دختر جوان با واکنش شدید خانم های داخل اتوبوس روبرو شد .

 

به گزارش تالاب مرد جوان ترکیه اي کـه از شدت شهوت ؛ آلت تناسلی خود را دراتوبوس عمومی از شلوارش بیرون اورده وبه یکی از زنان مسافر اتوبوس نشان داده بود با واکنش زنان داخل اتوبوس روبرو شد وتجربه بدی را از سر گذراند.

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

چـه اتفاقی می افتد زمانی کـه شـما آلت تناسلی خود را در معرض تماشای یک دسته از زنان در عموم قرار دهید؟ ممکن اسـت آنها با هم متحد شوند و دسته جمعی حال شـما را جا بیاورند یک ویدیو در یوتیوب از یک مرد در ترکیه نشان می‌دهد مرد جوان کـه بـه دختری در داخل اتوبوس آلت تناسلی خود را نشان می دهد با واکنش دسته جمعی زنان داخل اتوبوس روبرو میشود.

 

ابتدا زن جوان چیزی بـه مرد می‌گوید کـه باعث خنده زنان دیگر میشود و سپس با کتک زدن مرد توسط دختر , زنان دیگر نیز متحد شده و شروع بـه ضرب و شتم پسر جوان کـه آلت خود را از شلوارش بیرون آورده اسـت میکنند

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

بـه گزارش تالاب ویدیوهای نظارت تصویری نشان می دهد کـه یک مرد ناشناس توسط چندین زن در یک اتوبوس مورد حمله قرار گرفته اسـت و گفته میشود کـه آلت تناسلیش را به یکی از مسافران زن نشان می‌دهد. پس از این کـه زن ظاهراً مرد را در مقابل کل اتوبوس شرمسار می کند، دیگر زنان شروع بـه خندیدن میکنند.

 

دراین ویدیو زنان به نظر می آید بـه قدری مرد مسافر را با کیف و کفش خود کتک زدند کـه مرد مسافر با ایستادن اتوبوس در اولین ایستگاه خود را بزحمت بـه بیرون اتوبوس انداخت! دوربین های مدار بسته تصویر این مرد شکار کرده اسـت .

 

مسافر زن کـه تحت آزار و اذیت جنسی این مرد واقع شده بود ادعا کرد کـه او در برابر قانون شکایت می کند و بـه پلیس در استان کاکائلی شمال غربی ترکیه گزاش این حادثه را ارائه کرده اسـت.

 


 

دردسر مهریه 30 هزار تومنی بیوه میلیاردر تهرانی

فرزندان زن بیوه میلیاردر تهرانی برای گرفتن ارثیه خود کاری کردند مادرشان مجبور بـه اجرا گذاشتن مهریه سی هزار تومنیش بشود . بیوه میلیاردر پس ازاینکه خبردار شد فرزندانش تصمیم بـه فروش خانه پدریشان گرفته‌اند، مهریه 30 هزار تومانی خود را به اجرا گذاشت.

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

مجتمع قضایی ونک همانند اغلب اوقات شاهد ازدحام مردم ومراجعان بود. زمانی کـه نوبت رسیدگی بـه پرونده مهریه فخری پیرزن ثروتمند رسید دختر و پسرش وارد شعبه 262 دادگاه خانواده شدند اما از خودش خبری نبود و وکیلش در دادگاه حضور داشت.

 

از فرزندان این زن سالخورده هم دختر و پسر میانسالش بـه دادگاه آمده بودند. یکی از دخترانش هم در خارج از کشور زندگی می کرد. قاضی غلامحسین گل آور نگاهی بـه پرونده ان ها انداخت و رو بـه زن و مرد گفت

 

مادرتان مهریه‌ اش را درخواست کرده، با توجه بـه این کـه پدرتان در قید حیات نیست چـه توضیحی دارید؟ زن میانسال کـه خود را «فتانه» معرفی می‌کرد گفت مشکلی نیست. در حساب پدرمان حدود 50 میلیون تومان پول هست کـه میتوانید دستور بدهید از آن محل مهریه مادرمان پرداخت شود. اما مشکل مادر مـا مهریه نیست

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

قاضی پرسید پس چـه مشکلی در میان اسـت؟ زن جواب داد مادر مـا در خانه پدری‌مان ساکن اسـت و از آنجا کـه فقط سه دانگ از این خانه بنام اوست، میـــخواهد با اجرا گذاشتن مهریه‌ اش جلوی رسیدگی بـه پرونده انحصار وراثت پدرمان را بگیرد. قاضی کـه به نظر می رسید موضوع برایش جالب شده، گفت خب اجازه بدهید همانجا سکونت داشته باشد.

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

زن دوباره جواب داد نمی‌توانیم. چون خواهرم از خارج پیغام داده سهمش را از این خانه می‌خواهد و برادرم هم برای پرداخت مهریه همسرش بـه پول نیاز دارد و مـن هم مشکلات خودم را دارم. در ان لحظه وکیل جوانی کـه وکالت زن سالخورده را بر عهده داشت بـه میان بحث آمد و گفت جناب قاضی خوشبختانه پدر این سه فرزند، فرد ثروتمندی بوده و جدا از این آپارتمان 10 خانه، مغازه، ویلا و املاک دیگری بـه ارث گذاشته اسـت.

 

اما متاسفانه هیچ یک از فرزندانش راضی نشده‌اند تا بسته شدن پرونده انحصار وراثت صبر کنند.به همین خاطر نسبت بـه سه دانگ از سهم خانه پدری‌شان شکایتی مطرح کرده‌اند. مـن هم هر چـه با این سه عضو خانواده صحبت کرده‌ام کـه دل مادر پیرشان را نشکنند و اجازه دهند چراغ خانه پدری‌شان روشن بماند گوششان بدهکار نیست.

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

باور کنید دیروز کـه بـه مادر سالخورده‌شان زنگ زدم تا بـه دادگاه بیاید متوجه شدم سرماخورده و در این شرایط هیچ کدام از بچه‌ها هم بـه او سر نزده‌اند دراین هنگام پسر زن سالخورده گفت:«مـن کـه تهران زندگی نمی‌کنم. یکی از خواهرانمان هم کـه خارج اسـت. این خواهرم باید بـه دیدن مادرمان می‌رفت کـه ظاهراً لجبازی کرده ونرفته.» قاضی بـه وکیل جوان گفت موضوع انحصار وراثت مربوط بـه این پرونده نیست.

 

مادر سالخورده‌شان یک مهریه 30 هزار تومانی دارد کـه 50 سال پیش ثبت شده. بنابراین باید نرخ ان بـه روز محاسبه شود کـه چیزی حدود چهل تا پنجاه میلیون تومان میشود. از آنجا کـه اموال کافی برای این منظور موجود اسـت می‌توانید حق موکلتان را دریافت کنید. وکیل تشکر کرد و ادامه داد راستش مـن از داشتن مادر محروم بوده‌ام و بعد از درگذشت ایشان، پدرم با وجود همه ی ي سختی‌ها مـن و خواهرم را بزرگ کرد و ازدواج هم نکرد.

 

برای همین دوست دارم تا مادر این خانواده در قید حیات اسـت، فرزندانش قدر او را بدانند. بـه نظرم ان ها پرداخت مهریه را هم پیش‌ بینی کرده‌اند، چون تا چند ماه پیش خبری از این حساب و مبلغ موجودی‌ اش نبود. با این حال از محضر دادگاه درخواست دارم دستور پرداخت اجرت المثل سال هـای زندگی موکلم را هم از وارثان صادر کنید. قاضی این بار رو بـه فرزندان زن سالخورده کرد و گفت درباره پرداخت اجرت المثل مادرتان اعتراضی ندارید؟

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

فتانه جواب داد مادر مـا کـه معلم بوده و وقتی هم بـه خانه برمی‌گشت، مستخدمین کارهای منزل را انجام می‌دادند. قاضی با شنیدن این جملات گفت:«بـه هر حال هر زنی می‌تواند بابت زحماتی کـه در خانه می کشد از همسرش اجرت المثل طلب کند.

 

حالا این کـه خودش کار کرده یا مستخدم مقوله دیگری اسـت. پس از آن قاضی چند دقیقه‌ اي درباره احترام بـه پدر و مادر و جبران زحمات آن ها در سالمندی حرف زد و سعی کرد فرزندان را به دلجویی از مادرشان ترغیب کند.

 

سپس پایان جلسه را اعلام کرد و از همه ی ي حاضران خواست صورت جلسه رسیدگی را امضا کنند. آنگاه فتانه زیر گوش برادرش چیزی گفت و از قاضی پرسید اجرت المثل مادرمان چقدر می‌شود؟ قاضی هم توضیح داد کـه این مبلغ براساس نظر کارشناس تعیین خواهد شد و بـه اطلاع فرزندان خواهد رسید.

 


 

خواستگاری بیش از 200 نفر از این دختر زیبا

این دختر جذاب و جوان سی ساله در طی دو سال بیش از دویست خواستگار داشته اسـت اما سختگیری این دختر باعث شده هنوز هیچگدام این خواستگاران را نپسندد . بـه گزارش تالاب دختر 30 ساله کره اي اعلام کرد کـه در دو سال گذشته بیش از 200 خواستگار داشته اسـت.

 

تلویزیون کره جنوبی به تازگی برنامه عجیبی نمایش داد کـه در ان زن جوان 30 ساله‌ اي ادعا کرد درطول دو سال گذشته، 200 جلسه خواستگاری با 200 مرد داشته، اما هیچ کدام از آن‌ها را نپسندیده اسـت و تعداد کمی موفق شده اند در جلسه دوم هم با او صحبت کنند

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

او از هر رفتار مرد‌ها ایراد می‌گیرد و سراغ خواستگار بعدی می‌رود، اما طی دو سال حدود 92 هزار دلار هدیه از قبیل: پول و طلا و زیورآلات و گل و… از آن‌ها دریافت کرده اسـت

 


 

پسر 26 ساله با تغییر جنسیت دختر شایسته شد

یک ترنس با تغییر جنسیت خود از مرد بـه زن در مسابقات دختر شایسته شرکت نمود و توانست برنده تاج دختر شایسته اسپانیا شود ! دختر 26 ساله اي کـه قبلا يک پسر بوده اسـت, به عنوان دختر شايسته اسپانيا انتخاب شد.دختر شايسته اسپانيا قبلا يک پسر بوده اسـت آنجلا دانسه اولين تغيير جنسيت داده اسپانيايي اسـت کـه در رقابت دختر شايسته جهان شرکت خواهد کرد.

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

دانسه 26 ساله اواخر هفته گذشته، با پيشي گرفتن از 22 رقيب خود عنوان «دوشيزه 2018 اسپانيا» را به دست آورد، کـه اين امر بـه او حق نمايندگي از کشورش را در رقابت جهاني در فيليپين در ماه دسامبر فراهم مي سازد. ترانس جندر «دگرجنس گرا ها» شش سال قبل اجازه شرکت در مسابقه «دختر شايسته جهان» را دريافت نمودند.

 


 

زشت ترین عروس دنیا تبدیل به زنی جذاب شد

عروسی کـه زشت ترین عروس دنیا نامیده می ‌شد اکنون زنی جذاب و دلرباست اما چگونه؟ زنی کـه به عنوان زشت‌ترین عروس دنیا شناخته می ‌شد بعد از شایعات جدایی از همسرش تغییری باورنکردنی کرد.

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

بـه گزارش تالاب تقریبا کسی نیست کـه این عکس را ندیده باشد. این زن سال ها موضوع لطیفه‌ های مردم بود.

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

زوج در ابتدا بـه حرف‌های تمسخر آمیز بی‌ اعتنا بودند ولی بعد از این کـه شایعه‌ هایی در مورد بقای ازدواجشان سر زبان‌ها افتاد «عروس زشت» تصمیم گرفت بـه همه ی ي درسی بدهد.

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

او کـه همین حالا مادر یک فرزند هم هست بارها جراحی پلاستیک کرد، مو کاشت و دندان‌هایش را درست کرد. هم چنین با ورزش وزنش را به طرزی باورنکردنی کاهش داد. حالا کسانی کـه ظاهر جدید او را میبینند بـه چشم‌ هایشان شک میکنند.

کار زشت مرد ترکیه ای در کنار دختر جوان در اتوبوس (+عکس)

زشت ترین عروس دنیا بعد از عمل جراحی زیبایی

 

جدیدترین مطالب سایت