ماجرای کتک خوردن زن جوان در یکی از نمایندگی های سایپا + فیلم

ماجرای کتک خوردن زن جوان در یکی از نمایندگی های سایپا + فیلم

کتک خوردن زن جوان در یکی از نمایندگی های سایپا

یکی از فیلم هاي‌ جنجالی اینروزها کتک خوردن زنی در نمایندگی سایپا می‌باشد که باعث واکنش سریع مردمی شد و ادامه ماجرا …چند روز پیش، یکی از مشتریان سایپا در یکی از نمایندگی‌هاي‌ این شرکت در کرمان در پی انتقاد از طولانی شدن زمان تحویل خودروی ثبت‌ نامی خود، مورد ضرب و شتم مدیر این نمایندگی قرار گرفت.

 

به گزارش تالاب به نقل از ایسنا، این بانو که طبق گفته خودش چهارده ماه پیش با پرداخت سی و یک میلیون تومان اقدام به ثبت‌نام برای خرید یک دستگاه ماشین با موعد تحویل 3 ماهه کرده ولی هنوز خودروی خودرا تحویل نگرفته است، برای چندمین بار به نمایندگی رسمی این شرکت مراجعه کرده و خواستار تحویل اتومبیل شد، اما اینبار مورد فحاشی و ضرب و شتم مسئول این نمایندگی قرار گرفت.

 

فیلم کتک خوردن زن در نمایندگی

توضیحات یک خانم درباره کتک خوردن در نمایندگی سایپا در کرمان

 

به گفته این مشتری، در ابتدا مسئول این نمایندگی اظهار کرده که ماشین موجود نیست و با کنایه به او گفته که باید اتومبیل را از فرانسه تحویل بگیرد! ضمن این که به صراحت به وی اعلام کرد که هیچ ضرر و زیانی از بابت تأخیر در تحویل اتومبیل به وی پرداخت نخواهد شد و سپس این فرد شروع به فحاشی و ضرب و شتم این مشتری کرد.

 

پس از آنکه مشتری سوار ماشین شده تا به کلانتری رفته و از فرد خاطی شکایت کند، این فرد به سمت وی حمله‌ور شده و وی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است.

 

پس از گذشت ساعاتی، رئیس این نمایندگی با مشتری تماس گرفته و با بیان این که اگر فیلم فحاشی و ضرب و شتم نماینده را پخش کند، دستش به هیچ جا نخواهد رسید، به وی هشدار داد که درصورت انتشار فیلم، اتومبیل به وی تحویل داده نخواهد شد و شرکت سایپا با پخش یک «شوی تبلیغاتی» از کنار موضوع به اسانی عبور خواهد کرد. نمایندگی نیز برای چند روز تعلیق خواهد شد و سپس کارش را از سر خواهد گرفت.

 

در پی این اتفاق که فیلم ان در شبکه‌هاي‌ اجتماعی هم به صورت گسترده منتشر شد، نماینده ویژه مدیر عامل سایپا اعلام کرد که این موضوع به سرعت مورد پیگیری قرار گرفته و از این مشتری دلجویی شده است.

 

فیلم واکنش نماینده سایپا

جوابیه سایپا به انتشار ویدیوی ضرب و شتم یک مشتری در نمایندگی کرمان

 

عبدالله بابایی در ادامه اظهار کرد که فعالیت نمایندگی متخلف به حالت تعلیق درآمده است.

 

وی افزود: نمایندگی متخلف باید در مراجع قضائی پاسخگوی برخورد ناشایست خود باشد که پیگیری ان برعهده مشتری خواهد بود. علاوه بر ان؛ سایپا برخورد جدی با نمایندگی خواهد کرد و مجازات مختلفی برای ان درنظر گرفته خواهد شد تا از موارد مشابه پیش گیری شود.

 

به گزارش تالاب به نقل از ایسنا، ناتوانی خودروسازان و واردکنندگان به تعهدات خود در قبال بخشی از پیش فروش‌هاي‌ انجام شده از جمله مسائلی است که اینروزها موجب نارضایتی تعداد زیادی از مشتریان انها شده است.

 

ماجرای کتک خوردن زن جوان در یکی از نمایندگی های سایپا + فیلم

دراین باره می‌توان به دو نکته اشاره داشت:

1- این فیلم از طریق شهروند خبرنگاری تولید و از طریق شبکه هاي‌ اجتماعی دست به دست و منتشر شد و گسترش یافت. اگر شهروند خبرنگاری و شبکه هاي‌ اجتماعی با امکانات مادی و معنوی فعلی وجود نداشت به جرات میتوان گفت امکان نداشت صدای این مشتری و انچه بر او گذشت از یک سو و واکنش جدی و سریع شرکت مادر در تهران را شاهد باشیم.

این موضوع از اهمیت روز افزون شبکه هاي‌ اجتماعی و شهروند خبرنگاری در زمانه کنونی حکایت دارد به ویژه وقتی که رسانه هاي‌ حرفه اي به دلایل مختلف نمی‌توانند حرفه اي و باکیفیت عمل کنند.

 

 اشاره به این نکته مهم است که شبکه هاي‌ اجتماعی و شهروند خبرنگاری هیچ گاه نمی‌توانند جای “رسانه هاي‌ حرفه اي” و “خبرنگاران حرفه اي” را بگیرند بلکه رسانه هاي‌ حرفه اي با استفاده از این دو امکان جدید، میتوانند به کیفیت فعالیت رسانه اي خود بیافزایند.

 

البته باید یادآوری کرد در صورتی که رسانه هاي‌ حرفه اي به فعالیت حرفه اي خود نپردازند، روز به روز شهروندخبرنگاران و شبکه هاي‌ اجتماعی، جای گزین رسانه هاي‌ حرفه اي میشوند و این روند، به شدت خطرناک و آسیب زاست.

 

2- تا قبل از این، سازمان ها، شرکت ها و مجموعه هاي‌ بزرگ و پرقدرت با استفاده از روابط عمومی و ابزارها و روش هاي‌ مختلف تلاش میکردند مانع از انتشار و بازنشر هرگونه انتقادی شوند و برخی رسانه ها نیز برای حفاظت از منابع درآمدی خود تن این معامله می‌دهند اما الان باوجود شهروند خبرنگاری، شبکه هاي‌ اجتماعی و تعداد بی نهایت گروه ها و کانال هاي‌ خبری تلگرامی و …  نظارت انتقادات و پیشگیري از انتشار آن ها عملا غیرممکن شده است.

جدیدترین مطالب سایت