کلیپ جنجالی دختر همسر بهاره رهنما (+ دختر امیر خسرو عباسی)

کلیپ جنجالی دختر همسر بهاره رهنما (+ دختر امیر خسرو عباسی)

دلتنگی دختر امیر خسرو عباسی با پخش کلیپی در فضای مجازی

امیر خسرو عباسی شوهر جدید بهاره رهنما از ازدواج اولش دختری دارد که در یک کلیپ منتشر شده ابراز دلتنگی برای پدرش امیر خسرو عباسی میکند و خواستار وقت بیشتر از پدرش برای رسیدگی به او میباشد.

 

به گزارش تالاب بهاره رهنما که بعد از طلاق از پیمان قاسم خانی به ازدواج امیر خسرو عباسی درآمد با چالش جدیدی مواجه شده است. 10 سال از طلاق امیر خسرو عباسی همسر بهاره رهنما , از همسرش میگذرد.

 

وی امیر خسرو عباسی از همسر اولش یک فرزند دختر دارد . دختر وی که انیس نام دارد با انتشار کلیپی ادعا کرد پدرش برای او وقت کافی نمی‌گذارد و خیلی کم هم را می بینند …امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما به صحبت هاي‌ دخترش که حاصل ازدواج اولش می باشد,واکنش نشان داد.

 

کلیپ جنجالی دختر همسر بهاره رهنما

فیلم حاشیه ساز صحبت هاي‌ دختر امیرخسرو عباسی و واکنش بهاره رهنما

 

امیرخسرو عباسی، همسر بهاره رهنما در واکنش به صحبت هاي‌ دخترش که از همسر سابق او است در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد.

 

بتازگی کلیپی از دختر امیرخسرو عباسی منتشر شده است که از پدرش تقاضای کرده است وی را ببیند و برای وی نیز وقت بگذارد!

 


حتما ببینید:  تصاویری ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی


 

امیرخسرو عباسی نیز نوشت:

 

کلیپ جنجالی دختر همسر بهاره رهنما (+ دختر امیر خسرو عباسی)

پاسخ شوهر بهاره رهنما

 

پزشک ازیتا علیشاه، روانکاو : قابل توجه والدین و مربیان هرگز هرگز هرگز با کودکان و فرزندانتان درد دل نكنيد! دانشمندان امريكا سال ها قبل با نسلی از دختران مواجه شدند كه رفتارشان نشان از مورد تجاوز گرفتن در كودكيشون داشت در حالی كه هيچ تجاوزی صورت نگرفته بود.

 

مجله تالاب: نتايج نشان داد تمام اين دختران در كودكی سنگ صبور مادرانشان بودند. يعنی به روح و روان كودك تجاوز شده. هرگز نه پدر و نه مادر بدی همسرتان رابه كودكتان نگوييد. اين مصداق بارز تجاوز به كودك است.

 

پی نوشت: لطفا در نشر و اطلاع رسانی این موضوع مهم همراهی کنید ؛ متاسفانه در کشور ما یار کشی بین والدین بر سر فرزندان امر نا پسند اما مرسومی است،کاش فراموش نکنیم، رشته اي که برای شما گسسته شده برای فرزندتان تا اخر عمر پابرجاست!

 

در و دل هایتان را در مورد زندگی مشترک هرگز با فرزند این زندگی نکنید که اثار ویرانگر جبران نشدنی خواهد داشت.

 

جدیدترین مطالب سایت