ترفند جالب مرتب کردن کمد رختخواب

مجموعه : هنر در خانه
ترفند جالب مرتب کردن کمد رختخواب

ترفند مرتب کردن کمد رختخواب

با رونق گرفتن زندگی شهر نشینی و کوچک تر شدن منزل ها تخت ها جای رختخواب ها را گرفتند و تعداد کمد ها نیز محدود تر شد. حتما در منزل ي شما هم رختخواب و سایر منسوجات اضافی برای مهمانانتان در نظر گرفته اید

 

، به همین منظور در این مقاله می‌خواهیم شما را با چیدمان و مرتب کردن کمد رختخواب در کمترین زمان ممکن آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. با سایت تالاب

 

طبقه بندی کمد رختخواب

برای مرتب کردن و چیدمان کمد رختخواب بهتر هست در صورت امکان فضای داخلی کمدتان را بخش بندی کنید با اینکار می‌توانید به سادگی تمام لوازم را از هم نفکیک کنید و در زمان بهرهگیری هر وسیله به سادگی آن را در اختیار داشته باشید.

 

برای این منظور لوازمی مانند پتوهای مسافرتی و سبک، کوسن ها و بالش هاي کوچک که ممکن هست اکثر از سایر کالاها مورد بهرهگیری تان قرار گیرد در طبقات پایین تر و دردسترس تر قرار دهید و پتو و لحاف هاي ضخیم را متناسب با فصل در طبقات بالاتر و دور از دسترس قرار دهید.

 

ترفند جالب مرتب کردن کمد رختخواب

برای مرتب کردن و چیدمان کمد رختخواب بهتر هست فضای داخلی کمدتان را بخش بندی کنید

 

مرتب کردن رختخواب

برای داشتن یک کمد رختخواب مرتب و منظم باید روش مرتب کردن رختخواب را یاد بگیرد، برای این منظور می‌توانید از روش بالا کمک بگیرید و تمامی ملحفه ها را به سادگی مرتب کنید با این روش اضافه بر این که کمد رختخواب شما همۀ وقت ظاهر مرتب و منظمی خواهد داشت ملحفه ها فضای کمتری را در فضای شما اشغال می‌کنند و همۀ وقت صاف و اتو کشیده آماده بهرهگیری میباشند.

 

ترفند جالب مرتب کردن کمد رختخواب

تمامی ملحفه ها را به سادگی مرتب کنید

 

مرتب کردن کمد رختخواب با بقچه های زیپ دار

یکی از پرطرفدارترین روشهای مرتب کردن کمد رختخواب بهرهگیری از بقچه هاي زیپ دار هست. با این روش به سادگی میتوانید رختخواب هاي خودتان را برحسب فصل بهرهگیری دسته بندی کنید و همۀ وقت رختخواب مرتب داشته باشید، همینطور بقچه هاي زیپ دار برای مرتب کردن رختخواب در منزل هاي کوچکی کمد دیواری زیادی ندارد می‌تواند ایده ي بسیار خوبی باشد.

 

ترفند جالب مرتب کردن کمد رختخواب

از پرطرفدارترین روشهای مرتب کردن کمد رختخواب بهرهگیری از بقچه هاي زیپ دار هست

 

چیدمان کمد رختخواب

همانگونه که در بندهای گذشته گفته شد در چیدمان کمد رختخواب خود اولیت بندی داشته باشید تا به سادگی بتوانید انها را در دسترس داشته باشید و از برهم ریختگی احتمالی پیش گیری کنید.

 

نکته اي که حتما باید در مورد کمد رختخواب ها در نظر داشته باشید معطر بودن فضای داخلی کمدتان می باشد، شست و شوی منظم رختخواب ها می‌تواند تا حد زیادی به این موضوع کمک کند اما اگر کمد رختخواب شما در فضای مجاور حمام و یا سایر بخش هاي مرطوب منزل شما قرار دارد برای جلوگیري از بوی رطوبت میتوانید از خوشبوکننده هاي خانگی بهرهگیری کنید.

 

ترفند جالب مرتب کردن کمد رختخواب

در چیدمان کمد رختخواب اولیت بندی داشته باشید تا بتوانید به آنها راحت دسترسی داشته باشید

 

چیدمان کمد رختخواب عروس

اگر شما تازه عروس هستید برای چیدمان کمد رختخواب عروس باید بگوییم که پیش از هر چیز باید در انتخاب و خرید تعداد کالای خواب برای مهمانانتان دقت کنید، قطعا شما در اوایل زندگی مشترکتان مهمانان عمده زیادی برای آنکه شب هاي طولانی در منزل شما اقامت داشته باشند

نخواهید داشت بنابراین بهتر هست با دقت به ابعاد فضای سکونتان به تعداد دست کم دو تا سه نفر رختخواب تهیه کنید و حتما برای همۀ ي انها ملحفه یک دست تهیه کنید.

 

ترفند جالب مرتب کردن کمد رختخواب

باید دست کم برای دو تا سه مهمان رختخواب با ملحفه هاي یک دست تهیه کنید

 

مرتب کردن رختخواب در خانه های بدون کمد

برای مرتب کردن رختخواب در منزل هاي بدون کمد و یا فضاهایی که کمدهای کوچک و اندک دارند و فضایی برای قرار دادن رختخواب ها ندارند، بهرهگیری از فضای زیر تختخواب می‌تواند انتخاب ي بسیار مطلوبی محسوب شود، که به خوبی میتوانید در قسمت زیر آن پتوها و سایر کالای خواب خود را جای دهید و به رختخواب هاي خود نظم دهید.

 

ترفند جالب مرتب کردن کمد رختخواب

برای منزل هاي کوچک از فضای زیر تختخواب بهرهگیری کنید

جدیدترین مطالب سایت