تزیینات ورودیه باغ عروسی (عکس)

تزیینات ورودیه باغ عروسی (عکس)

راهنمایی تزیینات ورودیه باغ عروسی

در زمان عروسی و گرفتن تالار برای مراسم عروسی باید دقت داشت زمانی که قصد دارید تا برای برگزاری مجالس عروسی یک باغ را اجاره کنید، گذشته از انتخاب بهتر هست به ورودی آن دقت کنید. به طور کلی ورودی یک باغ عروسی باید از ویژگی هاي زیر برخوردار باشد:

 

1- ظرفیت پذیرش تعداد مهمانان

تمامی باغ ها گذشته از عقد قرارداد در مورد تعداد پذیرش مهمانان یک فهرست را در اختیار مشتریان قرار میدهند. اما باید دقت کنید که تعداد مهمانانی که از سوی مدیریت عروسی تعیین شده و فضای باغ با یکدیگر مناسب باشد. ممکن هست بعضی برای سود اکثر، بدون دقت به ظرفیت باغ، تعداد مهمانان را مشخص کرده باشند. اما شما بعنوان یک مشتری این حق را دارید که فضای باغ را بررسی کنید و سپس آن را با تعداد مهمانان خود بسنجید.

 

2- هزینه ورودی باغ

هزینه هایي که برای ورودی باغ عروسی دریافت میشود در تمامی باغ ها یکسان نیست. از سوی دیگر نمیتوان یک باغ را به علت دریافت ورودی اکثر به بی انصافی متهم کرد. ممکن هست دلایل خود را داشته باشد. برای مثال باغ هاي بزرگ، با امکانات اکثر، قرار گرفتن در یک جای دنج، مدیریت و پرسنل مسئولیت پذیر و … هزینه هاي بیشتری را دریافت می‌کند. این در حالی هست که بعضی دیگر از باغ ها به علت کیفیت نازل خدمات، ورودی کمتری را دریافت میکنند. بنابراین هزینه ها معیار مناسبی برای مقایسه باغ ها نیست و باید به سطح کیفیت خدمات دقت داشت.

 

3- امکانات باغ

باغ به علت داشتن فضای باز برای پذیرایی مناسب تر هست. اما بعضی محدودیت هاي باغ ممکن هست خدمات عروسی را مختل کند. از جمله فضای باز باغ با شرایط آب و هوای بارانی و سرد مناسب نیست. بنابراین باغ باید از سیستم گرمایی و سرمایی برخودار باشد. همینطور داشتن سایه بان از دیگر امکانات یک باغ مفید هست که گذشته از بستن قرارداد باید به آن دقت باشید. با وجود سایه بان حتی با بارش باران هم جای هیچ نگرانی نیست و می‌توان در زیر سایبان جشن خود را برگزار کرد.

 

4- طراحی و زیبایی باغ

باغ باید از نظر ظاهری نیز خوشگل باشد. این زیبایی از قسمت ورودی آغاز میشود و در تمامی باغ باید زیبایی آن چشم نواز و خیره کننده باشد. تزئین باغ سخت تر از سالن جشن عروسی هست و وسایل تزئینی که برای باغ بهرهگیری میشود با سالن و تالار عروسی متفاوت هست. نحوه طراحی و فضا سازی محوطه باغ اضافه بر این که می‌تواند نوعی نظم را در باغ ایجاد کند، تاثیر زیادی نیز بر هیجان جشن دارد. نورپردازی در باغ اهمیت زیادی دارد که میتوان از ترکیب رنگ ها نیز بهرهگیری کرد.

 

5- تاریخ مراسم و ورودی باغ

بعضی از باغها تنها در ایام خاصی مشتری می پذیرند. رزرو این باغ ها دشوار هست اما گذشته از انتخاب تاریخ جشن، بهتر هست ابتدا نگاهی به روزهایی که ورودی باغ باز هست، داشت و سپس تاریخ دقیق عروسی را مشخص کرد. در اکثر مواقع باغ ها در ایام تعطیل رسمی باز میباشند و متقاضیان آن ها نیز اکثر هست. به همین علت بهتر هست ماهها گذشته از برگزاری جشن، باغ را انتخاب کرد.

 

6- قرار گرفتن باغ در منطقه خاص

این که باغ در کدام قسمت از شهر قرار دارد، اهمیت زیادی دارد. بهتر هست گذشته از انتخاب باغ به موقعیت جغرافیایی آن هم دقت کنید. باغ هایي که در یک منطقه دور افتاده قرار دارند و رفت و آمد مهمانان را با مشکل مواجه میکنند، انتخاب هاي مناسبی نیستند. در صورتی که باغ در داخل شهر باشد و نزدیکی آن منازل مسکونی قرار گرفته باشد، نمیتوان به راحتی شرایط مهیجی را فراهم کرد. زیرا برای همسایه ها مزاحمت ایجاد می‌کند.

 

جدیدترین مطالب سایت