مد جشن عروسی سال ۲۰۱۸

مد جشن عروسی سال ۲۰۱۸

تمامی مدهای یک عروس زیبا در سال 2018

 

لباس عروس , دسته گل عروس , کارت عروسی , کیک جسن عروسی , شنل عروس , لباس عروس درسال 2018 چی مد است . اگر دوست دارید بدانید که درسال 2018 چه چیزهایی برای جشن عروسی مد می‌شوند، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

 

کارت عروسی

زمانی که صحبت از کارت عروسی میشود ما یاد کارت هاي سفید با طرحی ساده به روی آن می افتیم، اما کارت هاي عروسی سال 2018 تمام ذهنیت ما را تغییر خواهند داد. در واقع درسال جاری کارت هاي عروسی خاصیت کلاسیک و رسمی خودرا از دست میدهند و ظاهری مدرن و فانتزی تر بخود می‌گیرند.

 

سایت تالاب : گرچه در کارت هاي عروسی سال ها قبل، رنگ سفید حرف اول را می زد اما سال جاري رنگ ها جایشان رابا رنگ سفید عوض کرده اند. نه تنها رنگ، بلکه پروژه هاي ساده نیز جایشان رابه پروژه هاي متنوع تر و خلاقانه تر داده اند.

 

با این شیوه، عروس و دامادها بهتر می‌توانند از طریق رنگ ها، پروژه ها و جزییات، شخصیت و علاقمندی هاي خودرا بیان کنند. به بیان دیگر دست آن ها در بکار بردن خلاقیت در کارت هاي دعوت شان، بازتر شده است.

 

بنابر این اگر شما هم از کارت هاي عروسی ساده و سنتی خسته شده اید، حال می‌توانید تنوع بیشتری را در انها مشاهده نمایید.

 

مد جشن عروسی سال ۲۰۱۸

درسال 2018 کارت ها با رنگ هاي متنوع جایشان رابه کارت هاي سفید و ساده می‌دهند

 

دسته گل

اگر به تصاویر عروسی سال 2017 نگاهی بیاندازید، خواهید دید که اکثر دسته گل ها به شکل گرد و جمع جور بودند و تنها با گل تزیین می‌شدند، به بیان دیگر خبری از برگ هاي سبز در انها نبوده، اما سال 2018 همه ی چیز تغییر می‌کند.

 

سایت تالاب :دیگر اثری از دسته گل هاي مینیمالیست نیست، بلکه دسته گل هاي کلاسیک بار دیگر توجهات رابه سوی خود جلب کرده اند. دسته گل هاي آبشاری که با برگ هاي سبز تزیین شده اند. البته قبل از سفارش دست گل تان با طراح آن مشورت کنید و مطمئن شوید که آیا دسته گل آبشاری به لباس عروس شما می‌آید یا خیر.

 

مد جشن عروسی سال ۲۰۱۸

درسال 2018 دسته گل هاي آبشاری که با برگ هاي سبز تزیین شده مد شده اند

 

 

کیک

آیا فرق کیک هاي خامه اي و کیک هاي فوندانت را میدانید؟ ساده است! کیک هاي خامه اي پر از خامه هستند، سطح رویی آن ها نیز با خامه تزیین شده است اما کیک هایي که با خمیر فوندانت درست میشوند، سفت هستند، بهمین علت می‌توان پروژه هاي متفاوتی را روی آن اجرا کرد.

 

البته بدی کیک هاي فوندانت این است که تعداد زیادی از مردم مزه آنرا دوست ندارد. بنابر این زوج هاي جوان مجبورند که میان مزه خوب یا ظاهر زیبا، یکی را انتخاب کنند.

 

سایت تالاب : گرچه چند سالی است که کیک هاي فوندانت با آن پروژه ها و دیزاین هاي زیبایی که دارند، دقت مردم رابه خود جلب کرده اند اما سال 2018 سال کیک هاي خامه اي ست از این رو که زوجین دوست دارند تا کیک عروسی شان ظاهری طبیعی تر داشته باشد.

 

در واقع انها سادگی رابه تجملات ترجیح داده اند. علاوه بر آن، این نوع کیک ها مزه بهتری دارند و میهمان ها را راضی روانه منزل هایشان خواهند کرد. 

 

مد جشن عروسی سال ۲۰۱۸

سال 2018 سال کیک هاي خامه اي است

 

تزیینات کیک

در تزیین کیک هاي خامه اي عروسی، طبق معمول تنها از رنگ هاي سفید و صورتی کمرنگ استفاده می شد اما از آنجا که سال 2018 سال رنگ هاست، در تزیینات کیک نیز رنگ هاي بیشتری را خواهیم دید. به بیان دیگر علاوه بر سفید، رنگ هاي سبز و قرمز نیز بر کیک ها هنرنمایی میکنند.

 

جدا از تغییر رنگ کیک، سایز کیک ها نیز دچار دگرگونی می‌شود. دور کیک هاي بزرگ و چند طبقه را خط بکشید. درسال 2018، کیک هاي کوچکتر مد میشود که به نفع عروس و داماد خواهد بود، از این رو که علاوه بر هزینه کمتر، بریدن و سرو آن نیز آسان تر خواهد بود.

 

مد جشن عروسی سال ۲۰۱۸

درسال 2018 در تزیینات کیک نیز رنگ هاي بیشتری را خواهیم دید

 

شنل

یکیدیگر از مدهای 2018 برای عروس خانمها، شنل است. شاید احساس کنید که انداختن شنل مدلی سنتی و قدیمی است اما زود قضاوت نکنید. اگر شنل تان رابه درستی و متناسب با لباس عروس تان انتخاب کنید، بسیار هم رمانتیک و رویایی به چشم خواهید آمد.

 

برای انتخاب پارچه شنل یا حتی لباس عروس نیز درسال 2018، کرپ نظر طراحان بسیاری رابه خود جلب کرده است. از این رو که نسبت به دیگر پارچه ها سبک تر و آزادتر بوده و امکان حرکت کردن عروس را برایش آسان تر میکند.

 

مد جشن عروسی سال ۲۰۱۸

درسال 2018 برای پارچه شنل یا حتی لباس عروس کرپ برترین انتخاب است

 

لباس عروس

شاید زمانی که صحبت از مدل لباس عروس می‌شود، تنها ذهن تان به سوی مدلهای باز یا حتی آستین بلند برود، اما آیا تا حالا به لباس عروسی با آستین یک طرفه فکر کرده‌اید؟

 

سال 2018، سال تنوع است بنابر این اگر شما هم می‌خواهید به لباس عروس تان تنوعی دهید، لباس عروسی را انتخاب کنید که آستینی یک طرفه دارد. مدلهای آستین دار یا باز را همه ی دیده اند، اما شما با این مدل مطمئنا در جمع به زیبایی خواهید درخشید.

 

مد جشن عروسی سال ۲۰۱۸

درسال 2018 لباس عروسی را انتخاب کنید که آستینی یک طرفه دارد

 

منبع : bartarinha.ir

جدیدترین مطالب سایت