چگونه تمیز ترین باغبان باشیم ؟

چگونه تمیز ترین باغبان باشیم ؟

روش هایی برای تمیز بودن یک باغبان نمونه

 

برای تمیز بودن یک باغبان در ابتدا باید بسیار منظم و با حلم باشید تا بتوانید برترین باغبان منزل تان شوید .

 

اگر علاقه مند به باغبانی هستید و از رسیدگی به باغ و باغچه خود در فصول گوناگون سال لذت می‌برید حتما لوازم باغبانی بیشماری هم برای اینکار دارید که هرسال بر تعداد آنها افزوده میشود.

 

گاهی نظم بخشی به این لوازم با اندازه ها و کاربردهای گوناگون دشوار می‌شود. در این مقاله با ما همراه باشید، نیت داریم راهکارهای ساده اي برای ساماندهی لوازم باغبانی معرفی کنیم.

 

۱- نظم بخشی لوازم باغبانی با سیستم هاي قابل عوض کردن

انواع مختلفی از سیستم هاي دیواری وجود دارد که برترین آنها دیوار شیاردار «slat wall» هست با قلاب هایي که برای آویخته کردن وسایل از انها بهرهگیری می‌شود. قلاب و لوازم جانبی آن بسیار ارزان قیمت و با دوام میباشند و عوض کردن کردن انها بسیار راحت هست. یکی از نکاتی که بهتر هست در بهرهگیری از قلاب ها رعایت کنید تهیه یک سیستم قفل هست که مثل عکس زیر مانع بیرون آمدن قلاب هنگام برداشتن ابزار شود.

 

چگونه تمیز ترین باغبان باشیم ؟

از دیوار شیاردار که قلاب هایي برای آویخته کردن وسایل از آنها بهرهگیری میشود

 

چگونه تمیز ترین باغبان باشیم ؟

قفسه هایي برای نظم دادن لوازم باغبانی بسازید

 

۲- برای ابزارهای باغبانی خود یک کمد سفارش دهید!

اگر دوست ندارید لوازم باغبانی تان رابه دیوار آویخته کنید شاید مخفی کردن انها دریک کمد انتخاب بهتری برای شما باشد. یک کمد مطابق شکل افزون بر نظم دهی به لوازم شما، زیبایی گاراژ شما را هم بیش تر میکند. میتوانید از یک نجار بخواهید تا این کمد را برایتان بسازد.

 

چگونه تمیز ترین باغبان باشیم ؟

اگر نمی‌خواهید لوازم باغبانی تان به دیوار آویخته باشد مخفی کردن آنها دریک کمد انتخاب خوبی هست

 

۳- قفسه ابزار باغبانی متحرک

میتوانید برای خودتان یک قفسه ابزار متحرک بسازید و یا از یک نجار بخواهید قفسه هایي مطابق با نیازتان بسازد ودر صورت امکان چرخ هایي را برای آن تعبیه کند. با این قفسه لوازم باغبانی متحرک به سهولت می‌توانید به سرتاسر باغ یا محوطه خود سر بزنید و ابزارها همه ی وقت دم دستتان میباشند همینطور بعد از اتمام کارتان میتوانید دوباره قفسه رابه داخل گاراژ برگردانید.

 

چگونه تمیز ترین باغبان باشیم ؟

اگر باغ بزرگ دارید میتوانید قفسه هاي متحرک لوازم باغبانی بسازید

 

کدام سیستم نظم دهنده لوازم باغبانی را انتخاب کنیم؟

تعیین این که کدام سیستم برای شما کارایی بیش تری دارد به ابعاد باغ و باغچه، محدودیت فضایی در گاراژ یا انبار و سلیقه شما بستگی دارد؛ بطور مثال اگر شما باغچه کوچکی دارید قطعا تعداد لوازم باغبانی کم تری دارید پس سیستم هاي قابل عوض کردن انتخاب مناسب شما میباشند. اگر محوطه اي با متراژ بالا دارید یک قفسه ابزار متحرک خیلی بشما کمک می‌کند. با درنظر گرفتن میزان فعالیت و محدودیت هایي که دارید برترین انتخاب را بکنید.

 

چگونه تمیز ترین باغبان باشیم ؟

با درنظر گرفتن میزان فعالیت و محدودیت هایي که دارید برترین سیستم را انتخاب کنید

 

جدیدترین مطالب سایت