بهترین پذیرایی از مهمانان با میوه

بهترین پذیرایی از مهمانان با میوه

بهترین روش های مهمانداری 

اگر برای شما می‌خواهد مهمان بیاید دقت داشته باشید که برترین کار براق بودن و تمیز بودن میوه ها و همین طور تزیین درست میوه هست .

 

به گزارش تالاب میوه به دلیل خواص و ویتامین های موجود در آن باطری بدن را شارژ می کند و موجب احساس سیری در افراد شده و کالری کمی دارد.»

 

عید نوروز و رسوم آن یکی از برترین سنت‌هاست اما باید از این سنت درست بهره گیری کرد و اگر افراد در این ایام پرخوری کنند ممکن هست تمام زحماتی راکه فرد برای کاهش وزن و بازرسی قند و یا چربی خود کشیده‌اند از بین برود.

 

رعایت اعتدال و بهره گیری درست از مواد غذایی نکته بسیار مهمی هست و افراد برای بازرسی قند و وزن خود بهتر است از شیرینی‌هاي کوچک برای پذیرایی بهره گیری کنند چرا که خوردن روزی 5 یا 6 عدد از این شیرینی ها مشکلی برای افزایش وزن انها بوجود نمی‌آورد اما اگر افراد مدام از شیرینی‌هاي بزرگ و یا شیرینی‌هاي تر و خامه‌اي استفاده کنند حتما افزایش وزن خواهند داشت.

به اعتقاد من برترین پذیرایی، ‌پذیرایی با میوه از میهمانان است و باید بدانیم که میوه به دلیل خواص و ویتامین‌های موجود در آن باطری بدن را شارژ می کند و موجب ذخیره شدن ویتامین A در بدن می‌شود و موجب احساس سیری در افراد شده و کالری کمی دارد .

 

به طوری که میزان کالری موجود در یک واحد میوه حدود 60 کالری است در حالیکه 30 عدد پسته حدود 120 کالری دارد و کالری آن 2 برابر میوه است و گرچه باید بگویم که چربی پسته و بادام از نوع چربی نوع مفید است و مصرف حدود یک تا دو مشت پسته یا بادام مشکلی بوجود نمی‌آورد.»

 

از میان میوه ها خیار بهترین میوه از لحاظ داشتن کالری کم است و کسانی که دیابت دارند میتوانند از این میوه استفاده کنند چرا که قند خون را هم کاهش میدهد .

 

در صورتی که مصرف مثلا یک واحد سیب یا پرتغال حدود 60 کالری دارد اما کالری خیار بسیار کم است و همین طور مصرف چای هم در حد 3 تا 4 فنجان مفید است گرچه نباید چای خیلی داغ خورد چرا که موجب میشود فرد چای را با قند بیشتری مصرف کند.

 

منبع : تغذیه مناسب

جدیدترین مطالب سایت