نکاتی برای انتخاب شلوار جین

نکاتی برای انتخاب شلوار جین

نکاتی ویژه برای انتخاب شلوار جین

 

برای این که بتوانید در خرید جین پیروز عمل کنید قوانین ما راکه برگرفته از گفتار ساده “کلینتون کلی” صاحب آلبوم « چه چیز نپوشیم » ” what not to wear” میباشند مرور کنید.رنگ هاي تیره، رنگ هاي همۀ کاره میباشند و میتوان از آن بهرهگیری هاي گوناگون کرد.

 

شلوار جین یکی از پرطرفدارترین لباس ها در بین خانم ها و آقایان هست. برای گزینه شلوار جین مناسب 7 قانون اصلی و کلی را باید بدانید.

 

به گزارش تالاب:شلوار جین آبی برای امریکایی ها مثل پای سیب هست. اما اگر شما هم مثل تعداد زیادی از خانم ها باشید برای خرید شلوار جین استرس دارید. در واقع نزدیک به هفتاد درصد مادرها می گویند که گذشته از گزینه جین مناسب 4 عدد یا اکثر را امتحان میکنند. اما کلینتون کلی مشاور مد و لباس و صاحب امتیاز TLC’s what not to wear «چه چیز را نپوشیم» می گوید که به طور میانگین خانم ها در نمایشگاه TLC بیست عدد را امتحان می کنند! بنابراین ناچارا باید مدت زیادی به اتاق پرو رفت اما “کلی” برای ما توضیح می‌دهد که حداقل با این روش از دام خرید شلوار جین نامناسب و پوشیدن آن بیرون می‌آییم.

 

روی اندازه بودن شلوار جین تمرکز کنید نه روی سایز نوشته شده بر آن

شما لیبل روی شلوار را می خوانید و می بینید که نوشته روی آن برای سایز شما مناسب هست. این اطلاعات مفید هست. اما باید توجه کنید که تعریف یک کمپانی از به فرض سایز کوچک با تعریف دیگری متفاوت هست و وقتی که شلوار جین را میپوشید بعضی از انها قدری با سایز تعریف شده متفاوت میباشند و بعضی دیگر تفاوت بسیاری دارند.

 

” کلی” می گوید متاسفانه هیچ نمودار جهانی برای سایزها وجود ندارد که بتوان بر زمینه آن کار کرد. شما ممکن هست در بین یک سری شلوار جین سایز 10 را بپوشید و در بین سری دیگر سایز 14. در این مورد نگران نباشید و به خاطر داشته باشید که خانم ها معمولا رنجی از سه سایز را در جالباسی خود و در بین لباسهای گوناگون دارند. کلی می گوید که وقتی در این مورد شک دارید حداقل دو سایز گوناگون را با خود به اتاق پرو ببرید.

 

به دنبال شلوار جین با رنگ تیره باشید

جین هاي تیره تر به نظر مبادی آداب تر می‌آیند کلی می گوید: رنگ هاي تیره، رنگ هاي همۀ کاره و کارآمدتر میباشند و می توان از آن بهرهگیری هاي گوناگون کرد. مثلا وقتی که شب برای گردش بیرون میروید و یا وقتی که میخواهید ظاهر کاری و رسمی داشته باشید قابل بهرهگیری میباشند.

 

اگر تناسب اندام ندارید جین های طرح دار را فراموش کنید

آگاه باشید که اگر جینی با هر اثری از سفیدی بخرید، مثل لکه هاي و یا خط هاي سفید روی ران ها یا زانو، آن سفیدی معمولا بر روی آن نقطه از بدن تاکید بیشتری خواهد کرد. کلی می گوید که اگر جین اثری از سفیدی محو و یا واضح داشته باشد آن قسمت از بدن بزرگ تر به نظر می‌رسد و به میزان قابل توجهی نظر دیگران را روی آن قسمت متمرکز می کند.

 

شلوار جین,گزینش شلوار جین

اگر جین اثری از سفیدی محو و یا واضح داشته باشد آن قسمت از بدن بزرگ‌تر به نظر می‌رسد

 

شلوار جین متناسب با سن مادرتان بپوشید

هیچ چیز مثل پوشیدن شلوارهای مادرانه «شلوارهای هایي که برای خانم هاي بچه دار طراحی شده اند» سن شما را بالا نمی‌برد. شلوارهایی که فاق بلند میباشند، رنگ روشن دارند و ساق آن ها مخروطی هست. کلی می گوید : خانم ها این شلوارها را دوست دارند بخاطر این که معمولا با گستره زیادی از افراد متناسب هست.

 

فاق انها بلندتر هست و دور کمر آن ها اکثر، برای همین با تعداد زیادی از بدن ها جور در می آید اما در عین حال برای تعداد زیادی از بدن ها قشنگ نیست. سریال “فرندز” را در نخستین سالهای اکران آن به یاد بیاورید و اگر شلوار جین شما شبیه به شلوار “مونیکا” هست آن را دور بیندازید. و به جای آن یک جین کلاسیک را گزینش کنید و آن قدر آن را امتحان کنید تا سایز مناسب خود را بیابید.

 

در خلال خرید مثبت باقی بمانید و به یاد داشته باشید که بدن در پروسه زندگی تغییر میکند. کلی می گوید شما هرگز نمی توانید بدنی را داشته باشید که گذشته از آنکه بچه دار شوید آن را داشتید. همچنان که زمان می‌گذرد بدن شما هم تغییر می کند. آن را بپذیرید و بدانید که همۀ وقت جینی که متناسب با شما باشد وجود دارد.

 

شلوار جین دخترانه را فراموش کنید

این موضوع که شما شلوارهای مادرانه نمیپوشید به این معنی نیست که باید شلوارهای دخترانه بپوشید. این یکی دیگر از “نه – نه” هاي مهم لباس هست. کلی می گوید: دختران جوان هم برای پیدا کردن سایز مناسب سایز بالغ و جوان بالغ را امتحان می کنند. اما در هر بار که شما سایزی را تنها به این علت که برای نوجوانان هست و یا جوانان هست گزینش میکنید به این معنی هست که شما خودتان را نمی شناسید و سعی می‌کنید که خودتان را جوان نگه دارید.

 

تصویر این قضیه هم صحیح هست. وقتی شما شلوارهایی که مناسب برای دختران جوان‌تر هست را میپوشید خودتان را پیرتر نشان می دهید. به خاطر داشته باشید که شما مجبور نیستید جینی بپوشید که گرایش عموم به آن اکثر هست بلکه جینی را پیدا کنید که آن را دوست دارید و مدرن و براق به نظر می آید. اکنون زمان آن رسیده که خودتان باشید.

 

جین خود را به همراه لباس های مناسب بپوشید

کفش و شلوار می‌توانند کلاسیک باشند اما بخاطر داشته باشید که شلوار جین آبی هرگز نباید به همراه کفش بندی ورزشی سفید پوشیده شود. کلی می گوید این نخستین اشتباه لباسی هست که من دیده ام زنان امریکا مرتکب میشوند. این غلط ترین کار ممکن هست چون به نظر می آید که شما آسان ترین راه را برای ترکیب کردن لباس گزینش کرده اید و نشان میدهد که شما در لباس پوشیدن هیچ خلاقیتی به خرج نمی‌دهید.

 

و در آخر توصیه دیگری از کلینتون کلی: لباس زیر شما از زیر شلوار بیرون می آید؟

از این اتفاق پیشگیري کنید. پوشیدن شلوار فاق کوتاه با لباسی که از زیر آن بیرون می آید تنها پنج دقیقه با بدنامی فاصله دارد. شاید برترین پیشنهاد این باشد: لباس زیر خود را درون شلوار جین نگه دارید.

 

جدیدترین مطالب سایت