استفاده صحیح از شامپو فرش را اینجا بخوانید

استفاده صحیح از شامپو فرش را اینجا بخوانید

شامپو فرش و موكت

برای استفاده از شامپو فرش حتما به این نکات توجه نمایید.

فرش و مبلمان در استفاده روزمره بتدریج در اثر آلودگی هوا و نشست و برخاست كثیف شده و بهتر است هر از چند گاهی توسط شوینده مناسب شسته و تمیز شود .

 

 بدلیل روكش‌های گوناگون مبلمان و الیاف متفاوت فرشها، شامپوی فرش و موكت بایستی با تمام الیافها سازگار بوده و هیچگونه ضرری برای آنها نداشته باشد، بنابراین استفاده از كمترین مواد شیمیائی در فرمولاسیون شامپو فرش بسیار حائز اهمیت می‌باشد.
 

از طرفی جلوگیری از تداخل رنگها و یا از بین رفتن شادابی و نشاط رنگ فرش و موكت از دیگر جنبه‌های مورد توجه در شوینده‌های فرش و موكت می‌باشد. برای حفظ وسلامت رنگها و همچنین داشتن فرشهایی با پرز نرم و ملایم، طرز استفاده از شامپو فرش نیز در كنار انتخاب محصول مناسب حائز اهمیت می‌باشد.

 

بهترین روش برای تمیز كردن فرش و موكت با شامپو فرش، انحلال مقدار مناسبی از آن(طبق دستورالعمل) در آب وتمیز كردن سطح مورد نظر با اسفنج آغشته به محلول شوینده می‌باشد . سپس باید با یك دستمال كتانی نمدار سطح فرش را از شوینده و چركهای حل شده در آن پاك نموده و هر از چندگاهی دستمال مورد نظر را با یك دستمال تازه دیگر عوض نمود. همچنین بایستی فرش و موكت را پس از خشك شدن جارو نمود.

 

نكات قابل توجه در هنگام استفاده كردن از شامپو فرش و موكت

از نكات قابل توجه پرهیز از راه رفتن و یا نشستن بر روی فرش و موكت قبل از خشك شدن كامل آنهاست، در غیر این صورت احتمال بروز لكه وجود دارد.

 

جدیدترین مطالب سایت