چگونه در خانه حوله تمیزی داشته باشیم ؟

چگونه در خانه حوله تمیزی داشته باشیم ؟

روش تمیز شدن حوله در خانه

برای دور شدن باکتریها از حوله کافیست که آن را با آب گرم بشویید برای اطلاعات بیشتر میتوانید تالاب را دنبال نمایید.

 

ر زمینه مطالعات اخیر، حوله ها بیشتر از آن چه فکرش را بکنید کثیف میباشند! حوله ها در منزل شما به چه اندازه تمیز میباشند؟ اگر هردو سه روز یک‌بار حوله ها را در آب داغ و با بهرهگیری از مواد سفیدکننده بشویید و آن ها را در نور خورشید آویخته کنید تا خشک شوند، میتوان گفت بهداشت رابه خوبی رعایت کرده اید.

 

بر زمینه یکی از مطالعاتی که اخیرا انجام شده هست، اگر روش خشک کردن حوله در منزل شما غیر از این باشد، این حوله ها با باکتری پوشیده شده اند. در ادامه مقاله با ما دوست باشید تا اطلاعات بیشتری در این مورد دریافت کنید و برای شستن حوله در منزل سریع دست بکار شوید.

 

یک میکروبیولوژیست در دانشگاه آریزونا اخیرا اعلام کرده هست ۹۰ درصد حوله هاي حمام، آلوده به باکتری کولیفورم هست و ۱۴ درصد هم باکتری اي کولای دارند. بر زمینه مطالعات دیگری که این فرد انجام داده هست، این باکتری در حوله دستی آشپزخانه هم وجود دارد.

 

میزان انتشار باکتری بستگی به نحوه شستشوی حوله دارد. یکی از دلایل مهم وجود باکتری در حوله این هست که تعداد زیادی از افراد دستان خودرا کامل و به طور صحیح نمی شویند و بهمین علت زمانی که دستان خودرا خشک می‌کنند، باکتریها را روی قشری می مالند که پتانسیل خوبی برای رشد هم دارد.

 

چگونه در خانه حوله تمیزی داشته باشیم ؟

روش هایی برای تمیز کردن حوله

 

میزان انتشار باکتری بستگی به نحوه شستشوی حوله دارد

 

متاسفانه باید گفت اگر بعد از دو روز صورت خودرا با حوله دستی خشک کنید، باکتری هاي بیشتری نسبت به زمانی که صورت خودرا در کاسه توالت فرو ببرید، دریافت می‌کنید!

 

حوله و یا اسفنج هاي تجزیه پذیر و سلولزی قابل کمپوست به علت این که با دوستدار محیط زیست بوده و از نظر بهداشتی قابل تمیزکردن میباشند، نسبت به انواع دیگر حوله ها ارجح اند. مضمون مهمی که از این مقاله و پژوهش می‌توان دریافت کرد، این هست که حوله هاي خودرا چه از نوع دستی و یا حوله هاي حمام را بیرون از حمام قرار دهید تا خشک شوند، انها را در فضایی قرار دهید که رطوبت نداشته باشد و نور خورشید بر آن ها بتابد.

 

اگر امکان بهرهگیری از نور خورشید را ندارید، هردو سه روز یک‌بار حوله ها را در آب داغ بشویید و از شستشو دهنده هاي اکسیژن رسان هم بهرهگیری کنید.

 

چگونه در خانه حوله تمیزی داشته باشیم ؟

حوله ها را تا خشک شوند، در فضایی قرار دهید که رطوبت نداشته باشد و نور خورشید بر آن ها بتابد

 

در ادامه این نکات باید گفت ما انسانیم ودر بدن خود این توانایی رابه طور طبیعی داریم که با انواع میکروب بجنگیم، همینطور در رابطه با تولیدات تمیز کننده آنتی باکتریالی که مورد بهرهگیری قرار میدهیم، باید احتیاط کرد.

 

یکی از دانشمندان آمریکایی میگوید غالباً ما بجای این که کار موثر و درستی انجام دهیم، به سراغ کار زیان آور می‌رویم. ما به طور ناخواسته در تعداد زیادی از فعالیت ها در روال افزایش و انتشار باکتری و ویروس ها نقش داریم. اگرچه می‌توان سطح انتشار باکتری هاي زیان آور رابه این طریق نظارت کرد که انها را از دور دهان و صورت خود دور نگهداریم.

 

چگونه در خانه حوله تمیزی داشته باشیم ؟

حوله در روال افزایش و انتشار باکتری و ویروس ها نقش دارد

 

در مورد بهرهگیری از حوله توصیه میشوند برای مصارف گوناگون حوله هاي گوناگون را درنظر بگیرید. در این صورت هست که آلودگی متقابل باکتریها از سرویس بهداشتی به آشپزخانه کاهش می یابد. باکتری هایي که در گوشت خام به بخش دیگری از منزل راه پیدا نکنند.

 

چگونه در خانه حوله تمیزی داشته باشیم ؟

ایده هایی برای تمیز کردن حوله

توصیه می‌شوند برای مصارف گوناگون حوله هاي گوناگون را درنظر بگیرید

 

جا حوله اي

برای این که در چیدمان آشپزخانه یا سرویس بهداشتی از حوله بهرهگیری کنید، قطعا به جاحوله اي نیاز دارید. می‌توانید انوع جا حوله اي ها را مشاهده نمایید که برحسب نیاز و کارایی خود میتوانید برترین انتخاب را داشته باشید.

 

چگونه در خانه حوله تمیزی داشته باشیم ؟

راهکار هایی برای تمیز کردن حوله

 

حوله خشک کن

برای این که در حمام حوله ها را خشک کنید، می‌توانید از انواع حوله خشک کن بهرهگیری کنید. این حوله خشک کن مثل رادیاتور عمل می‌کند و گرما را برای از بین بردن رطوبت به حوله ها می‌رساند. اگرچه فراموش نکمید که طبق توصیه هاي بالا نور آفتاب هم برای حوله ها ضروری هست.

 

حوله دستی

می‌توانید انواع حوله دستی برای صورت و خشک کردن دست راکه در آشپزخانه و دستشویی کاربرد دارد را مشاهده نمایید و بر حسب سلیقه خود پیش بروید، اگرچه کیفیت را هم فراموش نکنید.

 

حوله تن پوش

برای مصارف حمام حوله تن پوش برترین انتخاب هست. حوله مخصوص عروس هم طرفداران بیشماری دارد.

جدیدترین مطالب سایت