خطر استفاده از لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته

مجموعه : نکات آرایشی
خطر استفاده از لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته

خطر وحشتناک استفاده از لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته 

 

به هنگام خرید واستفاده از لوازم آرایش باید به نکته توجه کرد که باید تاریخ و مکان نگهداری لوازم آرایش را دقت کرد با ما در سایت تالاب را در حالی که یک رژلب باز نشده و استفاده نشده می‌تواند برای چند سال به خوبی در قفسه لوازم آرایشی شما دوام بیاورد

 

اما وقتی باز شد و در معرض هوا و باکتری روی لب های شما قرار گرفت، ساعت شروع به تیک تاک می‌کند و بعد از یک سال وقت آن است که آن را دور بیاندازید. می‌دانیم، می‌دانیم.

 

به گزارش تالاب: بله، همینطور است آنچه باید درباره رژلب های تاریخ مصرف گذشته بدانید… یک رژلب در کیفتان پیدا می‌کنید که سه سال است که از آن استفاده نکرده‌اید و از پیدا کردن آن ذوق کرده و می‌خواهید آن را به لب هایتان بزنید؟ بهتر است دوباره درباره آن فکر کنید…

 

مشکل رژلب کهنه تنها این نیست که خشک و استفاده از آن مشکل می‌شود، بلکه مهم تر این است که آنها حامل باکتری هایی هستند که می‌تواند باعث جوش های ناخوشایند و تحریک پوست یا حتی بیماری شما شوند.

در حالی که یک رژلب باز نشده و استفاده نشده می‌تواند برای چند سال به خوبی در قفسه لوازم آرایشی شما دوام بیاورد اما وقتی باز شد و در معرض هوا و باکتری روی لب های شما قرار گرفت، ساعت شروع به تیک تاک می‌کند و بعد از یک سال وقت آن است که آن را دور بیاندازید. می‌دانیم، می‌دانیم.

 

ناراحت کننده است و اگر شما یکی از معدود زنانی هستید که یک رژلب مارک دارید که با وفاداری آن را استفاده می‌کنید، احتمالاشما تنها از یک رژلب کامل تا فرارسیدن زمان انقضای آن استفاده نمی‌کنید.چه کار کنیم رژلب ها دوام بیشتری داشته باشند؟

 

اولا، می‌توانید رژ لب های کوچکتر بخرید که خیلی دوام نمی‌آورند و اگر بعد از۱۲ ماه آن را دور بیاندازید احساس نمی‌کنید ولخرجی کرده‌اید.(نگاهی به محصولات Stowaway Cosmetics بیندازید که درست به همین دلیل لوازم آرایش با سایز کوچک تولید می‌کند! خوب، همینطور برای راحتی در سفر،اما ما بیشتر درباره هدر ندادن و عدم استفاده از لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته نگرانیم.

 

ثانیا، وقتی یک رژ لب می‌خرید، قبل از استفاده از آن، می‌توانید آن را به ۴ یا ۵قسمت تقسیم کرده و آن را داخل یک ظرف برق لب محفوظ از هوا قرار دهید.هر چند این کار باعث نمی‌شود که رژلب تا ابد باقی نماند و استفاده از آن راکمی دشوار می‌کند، اما ماندگاری آن را افزایش می‌دهد، خصوصا اگر قسمت های استفاده نشده را تا وقتی به آنها نیاز ندارید در یخچال نگهدارید.

 

جدیدترین مطالب سایت