معرفی برترین سایه های چشم ویژه

مجموعه : آرایش چشم
معرفی برترین سایه های چشم ویژه

بهترین رنگ و سایه ی چشم

سایه ي چشم همۀ وقت موجب زیبایی چشم می شود و اضافه بر زیبایی می‌تواند صورت شما را هم به نحوی زیبا نشان دهد ، با چکیده اي از برترین سایه هاي چشم ویژه آشنا می شویم .

 

چشمان قهوه ای:

به گزارش تالاب اگر چشمان قهوه اي دارید، واقعا” خوش شانس هستید! تعداد زیادی از گزینش هاي سایه چشم را نیاز ندارید و تنها انتخاب هاي شما رنگ هاي سبز، بنفش پر رنگ و مشکی خواهد بود.توجه کنید از سایه هاي قهوه اي متوسط در صورتی بهره گیری کنید که خط چشم شما تیره هست.

 

معرفی برترین سایه های چشم ویژه

 

چشمان سبزیا فندقی:

اگر دوست دارید چشمان سبز خود را اکثر نمایان کنید، از ترکیب سایه هاي قهوه اي و بنفش به همراه مقداری نارنجی بهره گیری کنید. گرچه برای تنوع می توان از رنگ هاي خاکستری مایل به قهوه اي، اسطوخدوس، یا قهوه اي شکلاتی بسته به نوع سبزی چشم خود نیز بهره گیری کنید.

 

معرفی برترین سایه های چشم ویژه

انواع سایه های چشم

 

چشمان آبی:

اگر رنگ چشم شما آبی هست به هیچ وجه از سایه هایي که نزدیک آبی میباشند بهره گیری نکنید. زیرا تاثیر گزاری رنگ آبی چشم را به کلی از بین میبرد.سعی کنید از سایه هاي قهوه اي روشن با ترکیبی از بنفش و خاکستری بهره ببرید.

 

معرفی برترین سایه های چشم ویژه

همۀ وقت سعی کنید از سایه بعنوان ابزاری تفننی بهره گیری کنید و سعی نکنید خود را محدود و مقید به بهره گیری از رنگ هاي خاص و یک شکل کنید.

 

معرفی برترین سایه های چشم ویژه

معرفی انواع سایه های چشم

 

تنها کافی هست که قوانینی که در بالا اشاره شد را رعایت کنید.گرچه همۀ وقت به خاطر داشته باشید لباسی که می‌پوشید به هیچ وجه نباید با سایه چشم تضاد داشته باشد،
برترین رنگ سایه برای چشم شما کدام هست؟

 

به گزارش تالاب رنگ لباس شما باید همرنگ با سایه چشم شما و یا در نهایت از همان طیف رنگ یا مکمل آن باشد.و در نهایت فکر نکنید هر چه از سایه اکثر بهره گیری کنید خوشگل تر خواهید شد. برعکس هر چه از ترکیب هاي کمتر بهره گیری کنید رنگ چشم شما اکثر نمایان شده و زیباتر جلوه خواهید کرد.

جدیدترین مطالب سایت