خط چشم را اینجوری بکشید

مجموعه : آرایش چشم
خط چشم را اینجوری بکشید

زیباترین مدل های خط چشم 

چشمانی خوشگل با خط چشم مناسب چشم شما…

 

کشیدن خط چشم یکی از اصول نخست آرایش صورتی خوشگل هست. خط چشم را باید متناسب با فرم چشم هاي تان بکشید. با ما همراه شوید تا آموزش کشیدن مدلهای گوناگون خط چشم را به شما آموزش دهیم.

 

خط چشم را اینجوری بکشید

انواع خط های چشم 

 

چشم ها مهم‌ترین سلاح جذابیت میباشند اما هر فرم چشمی تکنیک آرایشی خاص خودش را دارد. چشم ها را زیباتر جلوه دهید تا چهره اي به یاد ماندنی در نگاه دیگران از خود بسازید. بدونیم با این راهنما به شما کمک می‌کند بر زمینه فرم چشم هاي تان خط چشم بکشید.

 

 

کشیدن خط چشم برای چشم های بادامی

چگونه تشخیص دهیم که چشم هاي مان بادامی هست؟ گوشه داخلی و خارجی چشم های بادامی در یک سطح میباشند و فاصله بین گوشه های داخلی چشم به اندازه طول چشم هست.

 

برای اینکه دقت دیگران را به چشم های زیبای تان جلب کنید خط باریکی در پلک بالای چشم بکشید. خط چشم را از گوشه داخلی شروع کنید و تا گوشه خارجی چشم ادامه دهید. برای آن دنباله نکشید و در زیر چشم ها نیز فقط در گوشه خارجی بکشید. با این تکنیک چشم ها بزرگ تر و زیباتر می‌شوند.

 

کشیدن خط چشم برای چشم های پفی

در این فرم چشم ها حالت پف بالای پلک ها باعث میشود چشم ها کوچک تر نشان داده شود. بنابراین باید تا جایی که می‌توانید به مژه ها حجم بدهید. خط چشم را پهن تر بکشید و رنگ خط چشم بسیار تیره باشد.

 

خط چشم را اینجوری بکشید

مدل های مختلف خط های چشم 

 

کشیدن خط چشم برای چشم های فاصله دار

اگر فاصله بین چشم ها اکثر از عرض یک چشم باشد فرم چشم های تان فاصله دار است. برای اینکه کاری کنید چشم ها به هم نزدیک تر نشان داده شوند ابتدا خط چشم پلک بالا را از ابتدا تا انتها بکشید و سپس خط پلک پایین را از وسط پلک تا انتها بکشید. خط چشم پایین نباید از گوشه چشم بیرون بزند. هنگام ریمل کشیدن به مژه ها جهت ریمل را به سمت پل بینی بکشید.

 

کشیدن خط چشم برای چشم های درشت

چشم های درشت به اندازه کافی تاثیرگذار و جذاب میباشند و تنها کاری که باید انجام دهید کشیده تر نشان دادن آن هاست. خط بالای چشم را با یک دنباله ۱ سانتیمتری بکشید. در کل آرایش اسموکی برترین نوع آرایش برای این فرم چشم هاست.

 

کشیدن خط چشم برای چشم های کشیده

چشم های کشیده جذاب ترین فرم چشم هاست اما باید هنگام آرایش مراقب باشید چندان باریک دیده نشود. برای اینکه این فرم چشم ها درشت تر نشان داده شود خط چشم را کمی با فاصله از خط مژه ها بکشید. سپس داخل چشم مداد سفید بکشید و با مداد سیاه قسمت میانی خط چشم را کمی ضخیم تر کنید.

 

کشیدن خط چشم برای چشم های نزدیک

به گزارش تالاب اگر فاصله بین چشم ها کمتر از عرض یک چشم باشد پس دارای فرم چشم های نزدیک هستید. در این مورد هدفمان این است که چشم ها را بازتر و با فاصله اکثر نشان دهیم. خط چشم را با کمی فاصله از گوشه داخلی چشم ها بکشید. انتهای خط چشم دنباله بکشید. دنباله خط چشم باید کمی به سمت بالا کشیده شود.

 

جدیدترین مطالب سایت