آموزش داشتن ابروی پر و زیبا

مجموعه : ارایش ابرو
آموزش داشتن ابروی پر و زیبا

چگونه ابرو های زیبا داشته باشیم ؟ 

 

برای داشتن برترین ابرو کافیست که با ابرو همراه باشید در ادامه میتوانید با یادگیری داشتن ابروی پر و خوشگل تالاب را دنبال نمایید. 

 

داشتن ابروی طبیعی و پر فقط یک مد روز نیست، بلکه مدل پر ابرو باعث میشود، چهره شما جوانتر بنظر برسد. اگر مدل ابروهایتان بطور طبیعی ضخیم و پرپشت نیست یا هنگام ابرو برداشتن اشتباه کرده اید و انها را بیش از حد باریک کرده اید و میخواهید ابروی طبیعی داشته باشید، می‌توانید با رعایت چند مضمون ظریف به این هدف برسید.

 

پیش از هر چیز باید بدانید کدام محصول آرایش ابرو مورد نیازتان هست پس از گزینه محصول صحیح، نوبت به انتخاب رنگ می‌رسد. این مرحله شاید سخت تر باشد، پیدا کردن رنگی که به برترین شکل بتواند ابروهای شما را طبیعی نشان دهد شاید کمی دشوار باشد.

 

رنگی را انتخاب کنید که خیلی شبیه به رنگ حقیقی ابرویتان هست. قانونی که برای تعداد زیادی از افراد کارساز بوده هست انتخاب رنگی بوده که یک درجه از رنگ موها روشن تر هست.

 

اگر رنگ مو قهوه اي سوخته هست برای ابروها یک درجه ازآن روشن تر را گزینه کنید و اگر مو هاي بلوند دارید یک درجه تیره تر از موهایتان را درنظر بگیرید که بتواند روی ابرو خودش را بهتر نشان دهد.

 

اگر بازهم نتوانستید به نتیجه برسید، چنانچه محصولی که میخواهید خریداری کنید تستر دارد، رنگ مورد نظرتان را روی یکی از ابروها امتحان کنید، از خودتان تصویر بگیرید و با دقت به آن چه در تصویر میبینید گزینه کنید که کدام رنگ را میخواهید.

 

مضمون : تعداد زیادی از تولیدات ابرو که در رنگ هاي تیره قهوه اي میباشند کمی طیف رنگی قرمز داخلشان هست که برای تعداد زیادی از افراد مناسب نیست، بهتر هست رنگهایی را انتخاب کنید که تناژ رنگ خاکستری دارند تا نتیجه طبیعی تر و بهترشود.

 

پس از انتخاب محصول حالا دست بکار شوید.

 

مرحله اول : ابروها رابه سوی بالا شانه بزنید

آموزش داشتن ابروی پر و زیبا

 

با شانه ابرو، ابروهایتان را رو به بالا شانه بزنید. اینکار جاهای خالی داخل ابرو را پدیدار می‌کند و شما متوجه می‌شوید کجاها در ابرویتان کم مو هست و باید آنرا پر کنید. چنانچه ابروهایتان بلند هست کمی آن ها را قیچی کنید تا مرتب شود.

 

مرحله دوم : ابروها را پر کنید

آموزش داشتن ابروی پر و زیبا

 

با دقت به حالت طبیعی ابروها، با محصول ابرویی که خریداری کرده اید داخل ابروهایتان را بکشید و پر کنید. اینکار رابه آرامی و سبک انجام دهید که هم ابروی طبیعی تر و هم خیلی پررنگ نشود.

 

مرحله سوم : شانه زدن و اصلاح کار انجام شده

آموزش داشتن ابروی پر و زیبا

 

شما پس از این که داخل ابروهایتان را پر کردید متوجه ایرادهای احتمالی کارتان خواهید شد. برای بار آخر ابروها را رو به بالا شانه بزنید تا اگر جایی خالی باقیمانده، آنرا نیز پر کنید.

 

بعد ابروها رابه حالت اول بازگردانید، برای این که مشاهده نمایید چه میزان ابروهایتان رابه درستی و شبیه به هم کشیده اید نیاز هست چند قدم از آینه فاصله بگیرید و آن ها را از فاصله دورتر مشاهده نمایید تا اگر ایرادی دارد برطرف کنید.

 

اگرچه این را نیز درنظر داشته باشید که ابروها قرار نیست کاملا یک شکل باشند و فقط باید به اندازه کافی شبیه به هم کشیده شده باشند.

 

مرحله چهارم : ژل بزنید

آموزش داشتن ابروی پر و زیبا

 

وقتی به مدل ابروی مورد نظرتان رسیدید برای این که حالت ابروها تثبیت شوند مقدار کمی ژل داخل ابروهایتان شانه کنید. نحوه شانه زدن نیز مهم هست. باید ابروها رو به بالا شانه شوند تا پرپشت تر بنظر برسند.

 

جدیدترین مطالب سایت