انتخاب ابرو مناسب فرم صورت شما

مجموعه : ارایش ابرو
انتخاب ابرو مناسب فرم صورت شما

چه مدل ابرویی به صورت تان می آید؟

 

آیا تا به حال به فرم ابروهایتان توجه کرده اید؟ آیا فرم ابروهایتان با فرم صورت تان هماهنگی دارد؟ اگر می‌خواهید بدانید که چه مدل ابرویی به صورت تان می‌آید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

صورت گرد 

انتخاب ابرو مناسب فرم صورت شما

فرم ابرو برای صورتهای گرد‎

 

افرادی که صورتی گرد دارند، طول پیشانی و چانه شان هم اندازه هست. به علاوه صورت شان گرد هست یعنی هیچ زاویه در آن دیده نمی‌شود.

 

برای این فرم صورت، ابروها باید حالتی عمودی یعنی قوسی چندان، داشته باشند. در این حالت، قوس ها صورت را کشیده تر نشان داده و کمی از گردی آن می کاهد. به علاوه، از گذاشتن ابروهای خیلی باریک خودداری کنید، زیرا با ابروهای قوس دار هماهنگی ندارد.

 

صورت مربع 

انتخاب ابرو مناسب فرم صورت شما

فرم ابرو برای صورتهای مربع‎

 

در مقایسه با صورت گرد، صورت مربعی دارای زاویه هست. چانه ها به جای اینکه گرد باشند، حالتی تخت و مربعی دارند.

 

برای اینکه تعادل در این صورت ها برقرار شود، ابروها باید کمی قوس داشته باشد. گرچه طول ابروها نیز اهمیت دارد. ابروهای کوتاه عرض صورت را اکثر نشان میدهد و بر فرم مربعی آن نیز تاکید میکند، به همین علت بهتر هست که طول ابروها را بلندتر بگیرید.

 

قلبی

انتخاب ابرو مناسب فرم صورت شما

فرم ابرو برای صورتهای قلبی‎

 

صورت هاي قلبی شکل چانه هاي کوتاه و جمع و جور و پیشانی پهنی دارند. اکثرا این فرم صورت را با یک مثلث وارونه مقایسه میکنند.

 

برای این فرم صورت باید از ابروهای زاویه دار به شدت خودداری کرد زیرا بر باریکی چانه و پهنی پیشانی تاکید می‌کند. برترین فرم ابرو برای این صورت، ابروهای صاف هست.

 

بیضی

انتخاب ابرو مناسب فرم صورت شما

فرم ابرو برای صورتهای بیضی‎

 

صورت بیضی درست شبیه صورت گرد هست، با این تفاوت که کمی کشیده تر از آن هست. در این فرم صورت نیز زاویه اي دیده نمیشود، به جای آن کشیدگی بیشتری دارد.

 

صورت هاي بیضی شکل در اجزای خود تعادل دارند، بنابراین احتیاجی نیست که ما این تعادل را ایجاد کنیم. اگر فرم صورت شما هم چنین هست، تنها کافی هست که برترین فرم ابروهایتان را پیدا کنید و بگذارید که فرم طبیعی خود را حفظ کنند. به بیان دیگر، شما میتوانید هر مدل ابرویی راکه دوست دارید، امتحان کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت