نکات آرایش و زیبایی نوروزی با بهترین رنگ‌ های بهاری

مجموعه : آرایش صورت
نکات آرایش و زیبایی نوروزی با بهترین رنگ‌ های بهاری

بهترین تکنیک های آرایشی برای آرایش بهاری در نوروز را با ساده ترین روش برای شما در اینجا قرار دادیم.  آرایش در نوروز رابا چند تکنیک و با کمک سایه‌ ها و اکلیل‌ ها برای خودتان انجام دهید.

 

روش های ساده برای زیباتر شدن در ایام عید نوروز را اینجا بخوانید.

 

نکات آرایشی نوروزی با بهترین رنگ‌ های بهاری

 

از الان شروع کنید

مهم‌ترین عضو صورت ما، و همچنین موثرترین عنصر در زیبایی آن، پوست صورت است. بهمین دلیل شما باید رسیدگی به پوستتان را در اولویت قرار دهید. استفاده از ماسک‌هاي پاک‌کننده مانند ماسک سیاه، ماسک‌ هاي ترمیم‌کننده مانند ماسک تخم مرغ، ماسک‌هاي آبرسان مانند ماسک آلوئه ورا، را در دستور کارتان دراین روز‌هاي پایانی تا نوروز قرار دهید.

نکات آرایش و زیبایی نوروزی با بهترین رنگ‌ های بهاری

از بین بردن مو‌های زائد

برای از بین بردن مو‌هاي زائد صورت روش‌هاي گوناگونی وجوددارد. یکی از این روش‌ها، انجام لیزر پوست صورت است. شما با مراجعه به کلینیک‌هاي لیزر می توانید به اسانی از شر این مو‌هاي زائد خلاص شوید. البته روش‌هاي خانگی هم راه حل‌هاي دیگر هستند.

 

مثلا استفاده از موم یا وکس صورت به کمک موم‌هاي گیاهی موجود در بازار. این موم‌ها دستورالعمل‌هاي خاص خودرا دارند و شما باید حتما قبل از استفاده، این مواد را روی بخشی از پوست دست خود امتحان کنید.

 

به گزارش تالاب همچنین استفاده از این موم‌هاي گیاهی طبق معمولً به صورت سالیانه توصیه میشود، زیرا استفاده بیش از حد ازآن‌ها موجب افتادگی و شل شدن پوست میشود. یک راه حل ساده‌تر، استفاده از کرم‌هاي موبر است. این کرم‌ها طبق معمولً علاوه بر از بین بردن مو‌هاي زائد، باعث لایه برداری پوست هم می شوند و گزینه خوبی برای این روز‌هاي پایانی سال هستند.

 

البته باید در هنگام خرید دقت کنید که مواد تشکیل دهنده آن‌ها برای پوست شما حساسیت‌زا نباشند و نکته مهم‌تر این که قابل استفاده برای پوست صورت باشند «نه سایر نقاط بدن».

 

بعد از انجام هر نوع روش حذف مو‌هاي زائد، حتما از ماسک‌هاي بعد از اصلاح استفاده کنید. این ماسک‌ها بشما کمک می کنند از التهاب پوست و احتمال بروز جوش کاسته شود.
 
 
 

آرایش در نوروز

آرایش کردن در نوروز و آماده شدن برای مهمانی‌ها و مجالس موضوع مهمی است که شما میتوانید با دانستن چند نکته ساده، آن رابه بهترین نحو برای خودتان انجام دهید. در ادامه با معرفی ۶ آرایش نوروزی که امسال بعنوان میک‌آپ‌هاي جدید و برتر بهار ۲۰۱۸ درنظر گرفته شده‌اند، همراه ما باشید.
 
نکات آرایش و زیبایی نوروزی با بهترین رنگ‌ های بهاری

رنگ و اصلاح ابرو‌ها

با کمک یک موچین و قیچی میتوانید مسئولیت اصلاح ابروهایتان را خودتان به عهده بگیرید. اینکار به کمی دقت، حوصله و مهارت بستگی دارد. همچنین انواعی از روش‌هاي رنگ کردن ابرو با مواد مختلف وجوددارد. چه با مواد خانگی و چه کرم‌هاي رنگ موجود در بازار که اختصاصاً برای تغییر رنگ ابرو‌ها تولید شده‌اند. بعضی از مواد خانگی مانند دارچین هم میتوانند بشما برای تغییر رنگ ابروهایتان کمک کنند.
 
 

سایه چشم بنفش دودی

همانطور که میدانید رنگ بنفش درسال ۲۰۱۸ جایگاه ویژه‌اي دارد. بدیهی است که استفاده از این رنگ در انواع میک‌آپ‌هاي امسال دیده می شوند. اما برای داشتن یک آرایش نوروزی با این رنگ میتوانید از سایه‌هاي دودی یا به اصطلاح آشناتر، اسموکی «smoky» استفاده کنید.

 

برای شرکت در مجالس و مهمانی‌هایتان، داشتن یک آرایش چشم پرزرق و برق فوق‌العاده بنظر میرسد. شما می توانید سه نوع رنگ بنفش با تنالیته مختلف رابا هم ترکیب کرده تا یک شیب رنگی «طیف رنگی» از بنفش ایجاد کنید.

 

دقت کنید که این رنگ‌ها را کاملاً محو کنید تا ظاهر خطی نداشته باشند و نرم‌ تر شوند. اگر این آرایش را انجام میدهید دقت کنید که از رژ لب‌هاي کمرنگ استفاده کنید تا بیشتر توجه‌ها روی چشمان شما متمرکز شود.

 

نکات آرایش و زیبایی نوروزی با بهترین رنگ‌ های بهاری

هایلایتر طلایی و رزگلد

هایلایتر‌ها که از سال ۲۰۱۷ بطور جدی وارد بازار داغ میک‌آپ شدند، امسال با ظهور رنگ‌هاي طلایی و رزگلد تکمیل میشوند. نوروز امسال شما می توانید با استفاده از یک هایلایتر طلایی یا رزگلد روی گونه‌هاي خود، روی پلک‌ها و پشت لب‌ها یک آرایش فوق العاده داشته باشید.

 

استفاده از این هایلایتر‌ها هیچ ارتباطی به رنگ پوستتان ندارد، پس بدون درنظر گرفتن تن پوست صورتتان با آرایش در نوروز امسال ازآن‌ها لذت ببرید.

 

نکات آرایش و زیبایی نوروزی با بهترین رنگ‌ های بهاری

لب‌ های جوهری

با همان سرعتی که از روز اول بهار، هوا شروع به گرم شدن میکند شما هم می توانید حرارت آرایشتان را بیشتر کنید. فصل بهار فصل میوه‌هاي قرمز است. از رنگ‌هاي بنفش، گیلاسی و قرمز تیره برای رژ لبتان استفاده کنید. این رنگ‌ها را هم با اکلیل‌ها به صورت شاین و هم به صورت مات برای آرایش در نوروز امسال تجربه کنید. دقت کنید که اگر وسوسه شدید از رنگ‌هاي تیره و غلیظ بعنوان رنگ رژ استفاده کنید، آرایش چشم معمولی و بی‌رنگ داشته باشید.

 

نکات آرایش و زیبایی نوروزی با بهترین رنگ‌ های بهاری

سایه آبی متالیک

سایه آبی و اکلیل‌ها، دو عنصر محبوب اکثر ما در آرایش هستند. نوروز امسال می توانید ترکیبی از این دو عنصر رابه بهترین شکل ممکن برای بهترین فصل سال ایجاد کنید. البته اگر نمیخواهید سایه آبی، سن شما را بالاتر نشان دهد، باید از آبی مناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید.

 

سایه‌اي انتخاب کنید که ظاهری بی‌نقص و زیبا در شما ایجاد کند و هیچ ردی از رنگ شیری یا به عبارتی آبی گچی در آن دیده نشود. برای انجام بقیه میک آپ خود از رنگ‌هاي خنثی استفاده کنید.

 

حتما بخوانید:  در فصل بهار از پوستتان غافل نشوید

 

نکات آرایش و زیبایی نوروزی با بهترین رنگ‌ های بهاری

گونه‌ های گل انداخته

گونه‌هاي شاداب و گل انداخته از اساسی‌ترین نکته‌هاي آرایش‌هاي بهاری است. سعی کنید از یک کرم پودر با تن صورتی یا رژگونه‌هاي طیف رنگ قرمز استفاده کنید. کرم پودر یا رژگونه را روی گونه‌ها، نوک بینی و بالای لب‌ها استفاده کنید.

 

درخششی که در فصل‌هاي گرم سال روی پوست ما ایجاد می شود را هم از یاد نبرید. با استفاده از یک هایلایتر معمولی خطوط قوی در امتداد گونه‌هایتان ایجاد کنید. همچنین مقداری از هایلایتر را هم روی تیغه بینی، زیر بینی یا همان پل بینی بزنید.

 

نکات آرایش و زیبایی نوروزی با بهترین رنگ‌ های بهاری

چشم‌ های گربه‌ای

همانطور که می دانید، خط چشم‌هاي گربه‌اي کلاسیک هیچ گاه تکراری و قدیمی نمی شوند و بهمین دلیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای آرایش در نوروز هم هستند.

 

در فصل بهار بدلیل قوی تر شدن تابش نور خورشید، سایه‌ها و خطوط تیزی ایجاد می شوند و یکی از خصوصیات بهار وجود این خطوط است. بهمین دلیل شما هم میتوانید با الهام از این فصل، خطوط و زوایایی قوی ایجاد کنید.

 

در کشیدن خط چشم‌هایتان تغییراتی بوجود بیاورید و زاویه‌ها را بیشتر کنید، همچنین از سایه‌هاي مات و تیره استفاده کنید و بدین ترتیب چشم‌هاي گربه‌اي را دوباره به عرصه آرایش‌هاي بهاری بازگردانید.
 
نکات آرایش و زیبایی نوروزی با بهترین رنگ‌ های بهاری
 
امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید. شما هم می توانید نظرات و تجارب خودرا با ما به اشتراک بگذارید.

 

گروه آرایش و زیبایی تالاب
جدیدترین مطالب سایت