جدیدترین روش لیفتینگ پوست صورت با نخ سیلوئت (عکس)

مجموعه : آرایش صورت
جدیدترین روش لیفتینگ پوست صورت با نخ سیلوئت (عکس)

لیفت با نخ سیلوئت

 

زیبایی صورت با روش های جدید نخ سیلوئت را در تالاب آموزش ببینید.

 

به گزارش تالاب با پیشرفت علم دکتری دیگر شمار زیادی از افراد دلواپسی پیر شدن و چروک هاي پوستی را ندارند لیفت با نخ سیلوئت چیست ؟امروزه لیفت صورت نسبت به قبل طرفداران زیادی رابه خود جلب کرده هست؛ چرا که دیگر خبری از جراحی هاي سنگین و دردناک نیست و با پیشرفت علمی می‌توان با نخ هاي مخصوص پوست صورت را لیفت کرد.

 

شاید نام لیفت با نخ سیلوئت را چندان شنیده باشید و کنجکاو باشید که چگونه این روش ادعا بدون درد و خونریزی توانا هست صورت شما را جوان تر از پیش کند؟! دکتر خیرخواه متخصص پوست، مو و زیبایی در مورد این روش به خصوص لیفت با نخ سیلوئت توضیح می‌دهد.

 

تاریخ کوتاه سیلوئت

این نخ پر کاربرد ترین نخ حیطه زیبایی برای انجام عمل لیفتینگ هست درسال 2005 فردی بنام کلوستر از نخ هایي یک جهته از جنس پروپیلن برای لفتینگ بهرهگیری کرد آنوقت مطالعاتی علمی در ارتباط با منافع و عوارض ان انجام شد.

 

سال ها بعد دکتر دیگری بنام سولامانتزه انواع باربد دو جهته را جهت جلوگیري و التیام پتوز ها یا افتادگی هاي پوستی بررسی کرد BiDEIRECTIONAL BARBEDتحقیقات و بررسی ها برای ابداع روش غیرجراحی به ابداع نوع دیگری نخ لیفت بنام APTOS SUTURE منتهی شد.

 

معایب چون

– عدم ماندگاری طولانی

– مهاجرت نخ

– قابل لمس بودن نخ

– یا خارج شدن آنرا به‌ دنبال داشت

نخ آپتوس از پروپیلن غیرقابل ربایش ساخته شده بود بازهم خیلی مورد قبول قرار نگرفت.

 

چرا لیفت با نخ سیلوئت را جوانسازی بدون جراحی تهاجمی می‌نامند؟

زیرا با روشی بسیار کم تهاجم به دکتر شما اجازه میدهد با هنری مخصوصاً پوستتان را فقط در 30 دقیقه بالا بکشد این تکنولوژِي حيرت آور اما حقیقی بوده و پنجره ایی تازه را در علم زیبایی رو بشما باز نموده هست، لیفت با نخ سیلوئت هیچگونه اسکاری بر جای نگذاشته وبه شکلی موفقیت آمیز در تمام نواحی صورت و گردن قابل بهرهگیری بوده و ظاهری جوانتر به فرد میدهد مدت دوران التیام ناچیز بوده و مریض سریع به زندگی اجتماعی خود باز میگردد.

 

چه هنگام من نیاز به بهرهگیری از لیفت با نخ سیلوئت دارم؟

با افزایش سن بتدریج لک ها و چروک هاي پوستی نمایان شده و بافت زیر پوستی حاوی عضله و چربی تحلیل می‌رود و خطوط پوستی عمیق میشوند عامل آن کاهش تولید کلاژن نوع یک هست که با این روال زوایا و برجستگی هاي صورت رو به صاف شدن میروند و الاستیسیته یا قابلیت کشسانی پوست کاهش می‌یابد خط خنده عمقدار تر شده و پلک ها و گوشه هاي دهان گریبانگیر افتادگی میشوند و به چهره شخص ظاهری منفی و خسته می‌دهند.بهتر هست هر چه زودتر از نخ قابل ربایش سیلوئت برای التیام این مشکل بهرهگیری کرد.

 

جدیدترین روش لیفتینگ پوست صورت با نخ سیلوئت (عکس)

 

افراد کاندید برای لیفت با نخ سیلوئت چه سنی بایستی داشته باشند؟

ایده آل ترین افراد برای لیفت با نخ سیلوئت افرادی میباشند که علامت هاي پیری مقداری در صورتشان ایجاد شده و نیاز به لیفتینگ جمع و جور دارنداغلب اینکار در میان زنان با میانگین سنی 35 تا 45 سال دیده می‌شود این افراد بعلت افتادگی پوست در ناحیه فک در قسمت میانی صورت یا بعلت تورم زیر چشم ها یا ناحیه گردن لیفت با نخ سیلوئت را انجام میدهند

 

سایت تالاب : افراد پیر از این روش بجای جراحی هاي سنگین بهرهگیری میکنند تا یک پشتیبان برای نواحی افتاده پوست خود قرار دهند تا پوست بالاتر رود.از دیگر کاندیدهای این روش افرادی میباشند که لیفتینگ صورت و گردن به روش جراحی روتین انجام دادند و حالا گریبانگیر مختصری افتادگی پوست شدند شمار زیادی از پزشکان از این روش درکنار سایر روشهای درمانی بهرهگیری می‌کنند که حاوی لیفتینگ چانه گردن یا ابرو و غیره هست در صورتی که تمایل به انجام اینکار دارید باید از عوارض و خطرات اینکار آگاه باشید.

 

جدیدترین روش لیفتینگ پوست صورت با نخ سیلوئت (عکس)

 

نواحی که میتوانند از لیفت با نخ سیلوئت سود برند کدام نواحی میباشند؟

 

– ابرو

– قسمت میانی صورت

– افتادگی نیمه پایین صورت

 

به گزارش تالاب در روش لیفت با نخ سیلوئت، نخ مخصوص وارد پوست نواحی افتاده صورت حاوی ابرو –چین نازولبیال یا خط خنده –یا گردن شده و انها را بالا می‌کشد.

 

سیلوئت سافت دوجهته قابل ربایش Silhouete soft bidirectional reabsorbabale suture لیفت با نخ سیلوئت به فرد برترین روش فاقد جای گزین با دست کم تهاجم و برترین نتیجه را تقدیم کرده هست که نتایج آن دست کم 18 ماه ماندگاری دارند این نخ از مواد قابل ربایش از جنس پلی لاکتیک اسید بوده 8 مخروط قابل ربایش با گره هایي در فواصل 5 میلیمتری در طول آن فیکس شده هست.

 

در قسمت مرکزی نخ ناحیه اي در حد 2سانتی متر فاقد مخروط هست از این نقطه به بعد چهار مخروط موجود اند که در جهت مخالف سایر مخروط ها تعبیه شده اند بهمین علت به این نوع نخ دو جهته می‌گویند. نخ سیلوئت انواع دیگری چون 12 و 16 مخروطه نیز دارد.

 

روال قابل دیدن لیفت با نخ سیلوئت چه زمانی هست؟

روال مورد انتظار در موارد بهرهگیری از لیفت با نخ سیلوئت دوجهته بدین ترتیب هست که بي درنگ در هر ناحیه بهرهگیری شود لیفتینگ واضح و آنی و کارساز و بدون عارضه رویت می‌شود .آیا لیفتینگ با نخ نیاز به بستری در بیمارستان دارد یا در مطب قابل انجام هست؟این فرآيند به سهولت در مطب قابل انجام هست و نیازی به بیمارستان ندارد و صرفا با ایجاد بی حسی موضعی تزریقی چند سوراخ کوچک نخ وارد شده و وپروسه انجام میشود.

 

آیا لیفت با نخ سیلوئت عارضه دارد؟

خیر-تا به حال عارضه جدی از لیفت با نخ سیلوئت دیدن نشده تنها عارضه کبودی جمع و جور و تورم هست که عرض چند روز رفع می‌شود.عارضه دیگر فرو رفتن جمع و جور پوست در ناحیه ورود نخ هست که ظرف چند روز به حالت قبل باز می‌گردد.هرگونه افتادگی و ناهمواری پوست پس از لیفتینگ با نخ ماکزیمم تا 1 هفته رفع می‌شود.

 

افزون بر اثر آنی لیفتینگ آیا بعد ازآن اثرات خوب دیگری قابل دیدن اند؟

افزون بر اثر آنی تا چندین ماه پس از لیفت با نخ سیلوئت رخ میدهد که به شکل برجسته تر شدن گونه و التیام افتادگی هاي فک به دلیل فعال شدن کلاژن سازی هست افزایش اثرات تا حدود 6 ماه بعد نیز دیده میشوند.

 

جدیدترین روش لیفتینگ پوست صورت با نخ سیلوئت (عکس)

 

پیشنهاد هاي قبل از لیفت با نخ سیلوئت چیست؟

مقدور هست دکتر پیشنهاد کند از نیمه شب قبل چیزی نخوریدو براساس شرایط فرد مقدور هست آنتی بیوتیک غذایی قبل از عمل تجویز شود.

 

فرآيند عمل لیفت با نخ سیلوئت چگونه هست؟

دراین روش در نقاط تعیین شده اي جراح سوراخ هاي کوچکی ایجادکرده و سوزن نخ لیفتینگ را از این سوراخ ها وارد و وارد بافت می‌کند. سایت تالاب : قسمت انتهایی نخ در نواحی بافتی گیر افتاده وبه صورت قلاب شده و ناحیه را بالا می‌کشد دراین روش از برش پوست و لوازم جراحی چون قیچی خبری نیست لذا هیچگونه اسکاری به جا نمیگذارد و به لیفتینگ مرسوم صورت کمک شایانی میکند.

 

جدیدترین مطالب سایت