درمان ریزش مو با آمینکسیل

مجموعه : سلامت مو
درمان ریزش مو با آمینکسیل

می خواهیم در این بخش شما را با مزایای استفاده از محلول آمینکسیل آشنا کنیم. ترکیبات موجود در این محلول می توانند باعث پیشگیری از ریزش مو و رشد مجدد آن ها شوند.

 

برخی شباهت ها میان این محصول و داروی ماینوکسیدیل که پرکاربردترین محصول ضدریزش مو می باشد وجود دارد. همانطور که در تصاویر زیر در ادامه این مطلب میبینید این محلول تاثیرات فوق العاده ای بر بازیابی موهای ازدست رفته مصرف کنندگان خواهد گذاشت.

 

برای آشنایی با طریقه مصرف این محلول در ادامه این مطلب با دکتر سلام همراه باشید.

 

محلول آمینکسیل چیست؟

به گزارش تالاب به نقل از دکترسلام برای درمان ریزش مو می توان از آمینکسیل استفاده کرد (AMINEXIL(KOPEXIL(امینکسیل)مشتقی از ماینوکسیدیل است که بصورت ۱/۵% موجوداست.کپسول های آمینکسیل ضد ریزش مو ها هستند. این کپسول ها غنی شده با کمپلکسی از امگا ۶ و آمینکسیل هستند. این ویتامین ها باعث قوی شدن و محکم شدن ریشه مو ها و افزایش سرعت رشد آن ها می شوند. امگا ۶ با تحریک ریشه مو به حفظ تراکم آن کمک میکند.

 

تفاوت ترکیب آمین اکسیل با ماینوکسیدل :

کوپکسیل یا دی آمینو پیریمیدن اوکساید با نام تجاری آمینکسیل از نظر شیمیایی مشابه ماینوکسیدیل می باشد هرگز به گرد پای ماینوکسیدل هم نمیرسد.آمینکسیل برای جلوگیری از سخت شدن کلاژن مو پبشگیری از ریزش مو و تقویت مو برای افرادی که استرس و موهای ضعیفی دارند توصیه می شود.

 

در واقع مقصود تولید نوعی محرک مشابه ماینوکسیدلبوده که عوارض خاصی نداشته باشد جهت افرادی که ریزش مزمن یا ژنتیکی ندارند و یا کسانی که از مصرف ماینوکسیدل اکراه دارن به همین لحاظ این ترکیب جدید هرگز قادر نیست برای افرادی که ریزش از نوع هورمونی دارند جایگزین خوبی باشد.

 

در این قسمت به بررسی گروهی دیگر از محلول های ضد ریزش مو در ایران که توسط لابراتوارهای معتبر تولید می شوند از جمله محلول آمینکسیل می پردازیم.

 

(طی تحقیقات مختلف اکثر افرادی که از این محصول استفاده کرده اند راضی بوده و نتیجه مطلوبی کسب کرده اند این محصول به صورت محلولی با ترکیباتی همچون آب، الکل دنات، دی آمینو پیریمیداین، PEG -۴۰ روغن کاستر هیدرولیزشده، کلسیم، پانتوتنات، گلوکسید کاژیره، پیریداکسین HCI، نیئاسینامادو ترکیبات خوشبو کننده برای مصرف کنندگان عرضه شده است.)

درمان ریزش مو با آمینکسیل

نحوه اثرگذاری محلول ضد ریزش مو آمینکسیل :

جدیدترین ماده ای که برای ریزش مو استفاده میشود، و جایگزین ماینوکسیدیل شده و به نوعی پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیاست، ماده فعال آمینکسیل هست، که عملکرد مشابهی مانند ماینوکسیدیل دارد با این تفاوت که به هیچ وجه عوارض بداین دارو را ندارد. جالب است بدانید آمینکسیل تقویت کننده فولیکول (ریشه) مو می باشد و از مو حتی در برابر عوامل عصبی از جمله استرس و تنش محافظت میکند. بنابراین توصیه ما به شما استفاده از محصولی هست که حاوی آمینکسیل باشد تا ان شاالله ظرف مدت چند ماه، مشکلات ریزش شما برطرف شده و به تقویت و رشد مجدد موهایتان کمک کند.

درمان ریزش مو با آمینکسیل

مضرات مصرف محلول آمین اکسیل:

آمینکسیل یک مولکول شیمیایی پتنت شده است که برای درمان ریزش مو معرفی شده است. آمینکسیل بر خلاف ماینوکسیدیل و پروپشیا تاییدیه رگولاتوری FDA را به عنوان یک محصول ضد ریزش موی ایمن و موثر دریافت نکرده است. مکانیسم اثر آمینکسیل، همان مکانیسم اثر ماینوکسیدیل معرفی شده است. جالب اینکه آمینکسیل همیشه به صورت آمیخته با ماینوکسیدیل عرضه می شود. بنابراین به این شایعه دامن زده است که اگر هم اثری داشته به خاطر ماینوکسیدیل بوده است!

 

طریقه مصرف محلول آمین اکسیل:

برای ۶ هفته هر روز باید یک دوز مصرف شود و بعد از آن ۳ بار در هفته به مدت ۱۲ هفته مصرف گردد، در مواردی که ریزش مو ارثی می باشد باید به شکل مداوم هفته ای ۲ الی ۳۳ مرتبه از آن استفاده شود.این محلول در جلوگیری از ریزش مو و افزایش ضخامت تارهای مو و رشد موهای کرکی اثر مناسبی دارد و تنها نکته منفی آن قیمت بالای آن است.محلول ویشی برای افرادی که به ماینوکسیدیل حساسیت دارند گزینه مناسبی است.

 

(این راهنمایی ها برای کسانی بودند که دچار ریزش موی فراوان و ناگهانی شده اند. برخی افراد به صورت روزانه با ریزش ساده و عادی مو مواجه هستند که مشکل ساز نیست و امری طبیعی به شمار می رود. سعی کنید از راهکارهای تغذیه ای در کنار درمان های موضعی نیز برای تقویت و بازیابی موهایتان کمک بگیرید.)

 

جدیدترین مطالب سایت