بهترین مدل مو هایی که صورت را چاق نشان می دهد

بهترین مدل مو هایی که صورت را چاق نشان می دهد

بهترین مدل مو هایی که صورت را چاق نمایش می دهد

اکثر افراد از یک مساله ساده غفلت میکنند؛ این که شاید با ایجاد چند تغییر کوچک در مدل مو و آرایش خود بتوانند به هدف مطلوبشان دست پیدا کنند.
به گزارش تالاب:تعداد زیادی از خانم‌هایي که صورتشان درشت هست، ممکن هست دوست داشته باشند چهره‌شان را باریک‌تر و ظریف‌تر جلوه دهند. این گروه معمولا دنبال رژیم‌هایي میگردند که صورتشان را کمی لاغرتر کند، در حالی‌که متخصصان تغذیه می گویند رژیم بخصوصی برای این که بخش خاصی از بدن را به طور اختصاصی لاغر کند، وجود ندارد.

 

نکته‌ مهمی که در این میان وجود دارد، آن هست که اکثر این افراد از یک مساله ساده غفلت می کنند؛ این که شاید با ایجاد چند تغییر کوچک در مدل مو و آرایش خود بتوانند به هدف مطلوبشان دست پیدا کنند. در ادامه این مقاله با 8 اشتباه رایجی که خانم‌ها مرتکب میشوند و نتیجه‌اش چیزی جز پهن‌تر دیده‌شدن صورت نیست، آشنا خواهید شد.

 

پیشانی بلند بدون موی چتری

بهترین مدل مو هایی که صورت را چاق نشان می دهد

 

هدف از آرایش باید ایجاد‌ هماهنگی بین اعضای صورت و پوشاندن نقایص ریز باشد. در افرادی که پیشانی بلندی دارند، نباید آرایش مو به شکلی باشد که این ناحیه کاملا نمایان شود.

 

یک پیشنهاد: هنگام آرایش مو، چتری بگذارید و اگر علاقه‌اي به این نوع مدل مو ندارید، اجازه دهید حجمی از موها به صورت مورب روی صورتتان بریزد. در این شرایط به جای این که بزرگی پیشانی نظر طرف مقابلتان را به خود جلب کند و صورتتان را درشت نشان دهد، خود به خود نگاه به سمت چشم یا دهان جلب میشود و صورت شما زیباتر دیده خواهد شد.

 

موی کوتاه با وجود غبغب

بهترین مدل مو هایی که صورت را چاق نشان می دهد

 

خانم‌هایي که غبغب دارند، معمولا سعی می کنند با پوشیدن نوع خاصی از یقه آن را بپوشانند اما واقعیت این هست که مو هاي کوتاه و پسرانه مخصوصا مدل‌هایي که تا زیر گوش و بالای فک میباشند، غبغب را اکثر نشان می دهند.

 

یک پیشنهاد: مدل مویی را گزینش کنید که بلندی موها تا روی شانه و بلندتر یا حداقل تا زیر فک دارند. این نوع مدل مو‌ هماهنگی بیشتری ایجاد می کند و غبغب را می‌پوشاند.

 

موی گرد با وجود صورت گرد

بهترین مدل مو هایی که صورت را چاق نشان می دهد

 

داشتن صورت گرد به هیچ وجه زشت و نازیبا نیست، به شرط این که با آرایش آن را گردتر از معمول نشان ندهید. توپی کردن مدل مو با چتری صاف باعث گرد‌تر به نظر آمدن چهره و به هم ریختن‌ هماهنگی میشود.

 

یک پیشنهاد: برترین شیوه آرایش مو برای شما مدل موی مجعدی هست که حداقل تا روی شانه پایین بیاید. مدل موی بلند آشفته هم ایده خوبی هست.

 

دم‌اسبی کردن موها

بهترین مدل مو هایی که صورت را چاق نشان می دهد

 

این شیوه جمع کردن مو سریع و شیک هست اما مشکل بزرگی که دارد، این هست که تمام نواقص کوچک چهره را به نمایش می گذارد. مثلا اگر پیشانی بزرگی دارید یا دچار چین و چروک صورت هستید و… بستن مو به این شکل آن ها را برجسته‌تر خواهد کرد.

 

یک پیشنهاد: هنگام بستن مو به شکل دم‌اسبی چند تار مو روی پیشانی یا گوشه صورت رها کنید و دم مو را روی شانه‌تان بیندازید.

 

موی صاف با وجود صورت زاویه‌دار

بهترین مدل مو هایی که صورت را چاق نشان می دهد

 

اگر صورت زاویه‌دار و مربعی دارید، بهتر هست مدل موهایی گزینه نکنید که خود زاویه‌دار یا صاف میباشند. در این شرایط شکل فک و گونه‌هاي شما اکثر به چشم می آید.

 

یک پیشنهاد: بهتر هست با مدل موی بلند و گرد در چهره‌تان هماهنگی ایجاد کنید.

 

موی کوتاه با وزن زیاد و قدکوتاه

بهترین مدل مو هایی که صورت را چاق نشان می دهد

 

مدل مویی که گزینش میکنید، نه‌تنها روی صورتتان، بلکه روی اندامتان هم تاثیر‌گذار هست. اگر قد کوتاه و صورت چاقی دارید، گزینش مدل موی کوتاه می تواند اندامتان را چاق‌تر نشان دهد.

 

یک پیشنهاد: مدل موی بلند یا نیمه‌بلند را گزینه کنید تا اندام شما را کشیده‌تر نشان دهد. اگر عادت به بستن موها دارید، همۀ وقت کنار صورت چند تار مو آویزان کنید تا صورتتان را لاغر‌تر و کشیده نشان دهد.

 

شینیون خیاری

بهترین مدل مو هایی که صورت را چاق نشان می دهد

 

اکثر خانم‌هاي بالای 50 سال این مدل را می‌پسندند و به نظرشان شیک هست اما اگر صورت گردی دارید، بهتر هست خیلی این مدل را گزینش نکنید. کشیدن مو هاي اطراف گوش در این مدل‌ هماهنگی صورتتان را از بین می برد و به چهره‌تان شکلی بسته‌بندی‌شده میدهد.

 

یک پیشنهاد: اگر مدل خیاری را می‌پسندید، همۀ وقت چند تار از موهایتان اطراف گوش‌ها آویزان کنید تا‌ هماهنگی بیشتری ایجاد کند.

 

موی صاف و چسبیده به سر

بهترین مدل مو هایی که صورت را چاق نشان می دهد

 

موهایی که خیلی عریان هست و به کف سر می‌چسبد، نگاه را به سمت بالای بدن جلب می کند و اگر کوتاه‌قد باشید، صورتتان را درشت نشان خواهد داد.

 

یک پیشنهاد: برای ایجاد‌ هماهنگی کمی به موها پوش دهید و انها را حجیم‌تر کنید. مدل موهایی که بالای سر جمع می شوند هم مناسب میباشند. اینکار قد شما را بلند‌تر نشان خواهد داد.

 

جدیدترین مطالب سایت