نکاتی برای رنگ کردن اصولی مو

نکاتی برای رنگ کردن اصولی مو

رنگ کردن درست مو 

 

برای رنگ کردن مو کافی است که کمی کار بلد باشید و بتوانید بطور اصولی مو هاي تان را رنگ بزنید در ادامه میتوانید با ایده هاي کاربردی برای رنگ کردن اصولی مو تالاب را دنبال نمایید .

 

رنگ کردن حرفه اي مو , از آنجایی كه سفیدترین موها را دارد آغاز كنید. رنگی با یك درجه تیره از رنگ مورد نظر تان استفاده كنید. بخاطر نبود رنگ در تارهای مو رنگی كه میگذارید روشن تر بنظر میرسد.

نکاتی برای رنگ کردن اصولی مو

رنگ کردن مو

 

رنگ كردن مو هاي طبیعی با رنگ طبیعی
در مورد موهایی كه تا حالا رنگ نشده اند از پشت گردن و یا از فرق سر از جایی كه مو می‌روید.

 

رنگ كردن پایین مو ها كه كمرنگ شده اند
برای رنگ كردن از همان رنگ معمولی استفاده كنید فقط برای نوك موها كه دارای خلل و فرج می باشند تا رنگ را در خود نگه دارد از یك درجه تیره تر با مقداری رنگ طلایی یا زرد كه رنگ روشن به مو می‌دهد.

 

انتهای موها رنگ نخواهد گرفت
طبق معمول به خاطر اینكه دارای منفذ و خلل هاي بسیاری هستند و باید قبل از گذاشتن رنگ این منافذ از رنگ پر شوند. رنگ مورد نظرتان را و یا رنگ یك درجه تیره تر را انتخاب و بدون اكسیدان آنرا بر روی نوك موهایتان بگذارید. سپس موها راخشك كنید. بعد رنگ ها را طبق متداول بر روی مو ها بگذارید تا رنگ تثبیت شود.

 

در تابستان رنگ موها ثابت نیستند
به دلیل تاثیرات ویرانگر خورشید ، گرما و یا آب . شما میتوانید برای درست كردن خلل و فرج مو و نرم كردن موی خود از نرم كننده هاي مو استفاده كنید.

 

وقتی موی بلوند در اثر مواد شیمیایی موجود در استخر شنا سبز میشود
با استفاده از رنگ هاي گرم « قرمز یا طلایی » این مشكل بر طرف میشود. همینطور شما میتوانید از شامپوهای براق كننده و شفاف كننده هم استفاده نمایید.

 

یك زمینه سبز مو
وقتی كه یك رنگ با پایه هاي آبی ،به موی زرد و یا طلایی زده شود در نتیجه رنگ سبز میشود. با جانشین كردن یك رنگ با پایه بنفش رنگ طبیعی تری خواهد داد.

نکاتی برای رنگ کردن اصولی مو

رنگ مو

 

استفاده از یك رنگ روشن كننده قبل از رنگ قرمز
هرگز رنگی بالاتر و تیره تر از نارنجی بدست نخواهد آمد.

 

وقتی كه بلوند قرمز روشن، كمرنگ شده و مبدل به نارنجی می‌شود
مقدار كمی رنگ طلایی، قرمز برای هایلایت كردن اضافه كنید.

 

خطوط صورتی در مو هاي سفیدی كه با رنگ قرمز رنگ شده
به مقداری رنگ قهوه اي طبیعی به همان درجه و تون و یا تیره تر احتیاج داریم. از پشت سر آغاز به رنگ زدن می كنیم وبعد آن رنگی كه رنگ قهوه اي به آن اضافه شده به قسمت هاي خط مویی كه صورتی شده اند میزنیم.

 

وقتی كه موی فعلی تان از رنگی كه انتخاب كرده اید تیره تر است
به یك دكلره كننده احتیاج داریم تا رنگ قبلی رابه سطح و درجه برابر با رنگ انتخابی برساند و رنگ دلخواه بدست بیاید.

 

دكلره كننده ها
طراحی شده اند تا رنگ مصنوعی و شیمیایی را از مو هاي شما پاك كنند. این دكلره كننده ها برای روشن كردن موهایی با رنگ طبیعی موثر نخواهند بود.

نکاتی برای رنگ کردن اصولی مو

رنگ کردن حرفه اي مو

 

شست و شوی یك رنگ و پاك كردن یك رنگ
این دو اصطلاح یكی نیستند. شست و شوی رنگ در پایان عمل رنگ زدن انجام میشود تا رنگ هایي را كه جذب مو نشده اند از روی پوست سر ما پاك كند. اما پاك كردن رنگ بردن رنگ مو می‌باشد و طبق معمول وقتی كه میخواهیم رنگ روشن تری بگذاریم این عمل را روی مو انجام می‌دهیم.

 

اگر مو بعد از استفاده از یك پاك كننده مو قرمز شد
برای خنثی كردن تون گرم ناخواسته اي كه در مو ایجاد شده می‌توانیم یك رنگ با تون یا زمینه خاكستری یا بنفش به آن اضافه كنیم.

 

وقتی كه رنگ غالب مو سفید است «بیشتر مو سفید شده»
از جایی كه سفید ترین موها را دارد آغاز كنید . رنگی با یك درجه تیره از رنگ مورد نظر تان استفاده كنید. به خاطر نبود رنگ در تارهای مو رنگی كه میگذارید روشن تر بنظر میرسد.

 

موی رنگ شده  «موی زرد كمرنگ»
رنگدانه هاي طلایی یا قرمز یا كم دارد یا اصلا ندارد. بیاد داشته باشید هایلایت ها از رنگ هایي با تون هاي گرم ایجاد می‌شوند.

 

مویی كه سریعا در حال سفید شدن است
استفاده از رنگ هاي روشن تر رنگ مطلوب تری خواهد داد چرا كه مو هاي سفیدی كه دوباره رشد كرده و با مو هاي رنگ كرده مخلوط می‌شوند كمتر مشخص میشوند.

 

نرم كردن موی سفید
اگر مو هاي سفید شما خیلی زبر و مقاوم در مقابل رنگ باشد شاید لازم باشد كه قبل از رنگ كردن انها را نرم كرد. به رهنمونی هاي سازندگان رنگها دقت كرده و همیشه قبل از گذاشتن رنگ موهایتان را خشك نمایید. رنگی كه بر روی موی خیس یا مرطوب گذاشته شده باشد رقیق شده و نتیجه رنگ رضایت بخش نخواهد بود .

 

مو هاي سفید مقاوم حاشیه سر
اول این منطقه و این موها باید رنگ شوند و پس از پايان رنگ كردن دوباره باید رنگ شوند. احتمالا یك تون تیره تر باید به این ناحیه و موهایش زده شود.

نکاتی برای رنگ کردن اصولی مو

 

پوشاندن رگه هاي سفید طبیعی در موها
از یك تون تیره تر از رنگ طبیعی استفاده نمایید و مدت دوران رنگ كردن را هم افزایش دهید.

 

یك زمینه سبز بر موی سفید یا زرد كمرنگ
اضافه كردن مقدار كمی رنگ قرمز یا طلایی رنگ سبز را از بین خواهد برد.

 

نارنجی آتشین در موهایی كه از قبل روشن شده اند
هنگامی كه رنگ موی شما به اندازه كافی تیره نباشد این رنگ در موهایتان ایجاد میشود. رنگ شما باید از درجه رنگ موی شما تیره تر و یا هم رنگ موی شما باشد.

 

جدیدترین مطالب سایت