15 مدل آرایش لب زیبا + نکاتی برای داشتن لب و دهانی زیبا

مجموعه : آرایش لب
15 مدل آرایش لب زیبا + نکاتی برای داشتن لب و دهانی زیبا

آموزش تصویری 15 مدل آرایش لب زیبا

مدل هاي‌‌ زیبای آرایش لب برای بانوان در مجالس و مهمانی هاي‌‌ خاص در ویدیو بالا

 


 

15 مدل آرایش لب زیبا + نکاتی برای داشتن لب و دهانی زیبا

چگونه لبی زیبا داشته باشیم ؟

در این جا نکاتی برای زیبایی و مراقبت از لب آموزش خواهید دید. حتماً بخوانید

داشتن لب و دهانی زیبا با روش هاي‌ ساده

 

چگونه لب و دهان زیبا داشته باشیم؟

شاید همه ی شما مسواک بزنید، از نخ دندان استفاده کنید و بطور مرتب نزد دندان پزشک بروید، اما در این جا به موارد تغذیه اي و آرایشی مهمی برای زیباتر بنظر رسیدن دهان، دندان ها و لب ها اشاره می‌کنیم.

 

چندین تغییر کوچک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهداشت دهان و سلامت و زیبایی دندان ها و لب ها داشته باشد.

از بین بردن خطوط کنار بینی و لب

برای مبارزه با چین کنار بینی و لب، لب بالا رابه طرف پایین بکشید تا روی دندان هاي‌ بالا را بپوشاند. هم زمان دندان هاي‌ پایین رابا لب پایین بپوشانید. بعد تا شماره شش بشمارید و به حال عادی باز گردید. این تمرین را چهار تا پنج بار انجام دهید.

 

بر طرف کردن چروک های گوشه لب

این چین ها با لبخند برطرف میشوند، اما لبخندی که با دهان بسته و لب هاي‌ فشرده به هم زده شود.

 

دهان کوچک را چگونه زیبا کنیم ؟

اگر دهان تان نسبت به دیگر اعضای صورت خیلی کوچک است، با مداد لب ان را بزرگتر جلوه دهید. به این ترتیب که لب پایین را درست روی خط لب اصلی بکشید، اما لب بالا را چند میلی متر از دو طرف امتداد دهید.

 

نقش برق لب بر زیبایی لب

به گوشه هاي‌ لب، برق لب بزنید چون ممکن است رنگ را پخش کند و بدمنظره بنظر برسد.

 

نکاتی مهم برای مراقبت از لب ها

پوست لب ها را باید از خشکی محافظت کنید. محافظ لب بهمین منظور ساخته شده اند و می‌توانند در چنین شرایطی مورد استفاده قرار گیرند. پس در فصل پاییز و زمستان که لب ها گرایش بیشتری به خشک شدن دارند، از این مواد استفاده کنید و اگر چنین موادی که طبق معمولً به صورت رنگ لب بی رنگ ساخته میشود در اختیار ندارید، با کمی کرم مرطوب کننده پوست لب را چرب و مرطوب سازید.

15 مدل آرایش لب زیبا + نکاتی برای داشتن لب و دهانی زیبا


تاثیر رنگ لب و نوع پوست

اگر از رنگ لب استفاده می‌کنید، به نوع پوست تان توجه داشته باشید. اگر پوست چربی دارید، رنگ لب نسبتاً خشک برای تان مناسب است و اگر پوست خشکی دارید، رنگ لب چرب و مرطوب را انتخاب کنید، زیرا از لب ها محافظت نیز می‌کنند. این رنگ لب ها به خوبی روی پوست لب می‌نشینند و پوسته پوسته نمی‌شوند.

 

 

تاثیر رنگ لب و رنگ دندان ها

رنگ لب را باید طوری انتخاب کنید که دندان ها را سفید و درخشان جلوه دهد. اگر دندان هاي‌ زردی دارید، با رنگ لبی مرجانی رنگ میتوانید از زردی دندان ها بکاهید و انها را سفیدتر نشان دهید.

 

خطوط لب

رنگ لب هاي‌ صدفی خطوط لب ها را مشخص و چشمگیر می‌کنند. پس اگر نمی‌خواهید مرز لب ها متمایز شود بهتر است از رنگ لب هاي‌ مات استفاده کنید و برای براق شدن لب ها از برق لب کمک بگیرید.

 

دو لایه رنگ لب

همیشه رژ را دوبار بزنید. بار اول اضافه رژ رابا دستمال کاغذی بگیرید و بار دوم یا رژ بزنید و یا بجای ان از برق لب استفاده کنید. استفاده از برق لب بجای رژ سبب می‌شود که لب ها زیاد پررنگ بنظر نرسند.

 


پوست لب

رنگ و نوع رژ وقتی اهمیت دارد که لب ها سالم باشند. اگر پوست لب خشک شده باشد و رژ روی ان پوسته پوسته شود نه تنها زیبا نیست، بلکه زشت نیز بنظر می‌رسد. همیشه، به ویژه در زمستان ها لب ها رابا کرم مرطوب کننده، نرم نگهدارید.

 

رنگ لب هاي‌ بیرنگی برای محافظت لب ها به فروش میرسد که در نرم نگه‌داشتن آن ها مؤثر است. شبها پیش از رفتن به رخت خواب نیز به لب ها کرم مرطوب کننده بزنید. زیر رنگ لب هم کرم مرطوب کننده را فراموش نکنید.

15 مدل آرایش لب زیبا + نکاتی برای داشتن لب و دهانی زیبا

 

شکل دهان

به اندازه دهان و شکل لب ها توجه کنید و با آرایش درست دهان را زیباتر و متناسب تر نشان دهید.

 

شکل تازه
شما می‌توانید خط طبیعی لب رابا کرم پودر محو کنید تا با زمینه صورت یکرنگ شود. بعد با مداد لب شکل دلخواه به ان بدهید. خط تازه می‌تواند کمی داخل و یا خارج از خط اصلی لب باشد.

 

لب ها را جوان کنید!

با بالا رفتن سن کم کم گوشه لب ها پایین میوفتد. با آرایش درست میتوانید این مشکل را حل کنید. به این ترتیب که با مداد گوشه هاي‌ لب پائین را کمی بطرف بالا ببرید و روی لب بالائی خط را در وسط لب ها بکشید ودر گوشه ها محو کنید.

 

دست را محکم نگهدارید!

هنگام رنگ لب زدن آرنج را روی میز تکیه دهید تا دست نلرزد، به خصوص وقتی خط لب میکشید. دست دراین حالت تسلط بیشتری دارد و صاف تر و آسان تر کار میکند.


خط لب

همیشه از مداد لب نوک تیز استفاده کنید و رنگ مداد را هماهنگ با رنگ لب انتخاب کنید. مثلا برای رنگ لب آجری یا بژ و یا قهوه اي مایل به قرمز مداد لب قهوه اي مناسب است.

 

وقتی رژ صورتی میزنید، هرگز از مداد لب قرمز تیره یا صورتی تیره استفاده نکنید. اگر مداد لب تان تمام شده است می‌توانید از مداد چشم قهوه اي روشن استفاده کنید به شرط این که از نوع نرم ان باشد.

 

رژ را بادقت بخرید!

موقع خرید یک رژ جدید، هرگز ان را پشت دست نمالید تا رنگش را تشخیص دهید، چون لب تیره تر از پوست پشت دست است ودر نتیجه رژ روی لب رنگ تیره تری پیدا می‌کند. بهتر است رژ را روی کف دست- جائی که سرخ تر است- امتحان کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت