انتخاب رنگ رژلب مناسب برای پوست صورت شما

مجموعه : آرایش لب
انتخاب رنگ رژلب مناسب برای پوست صورت شما

انتخاب رژلب مناسب برای پوست صورت شما

اگر تشخیص تان رنگ صورت خود را  نمیتوانید تشخیص دهید میتوانید از این مقاله بهرهگیری کنید  با ما در سایت تالاب دیدن نمایید برای عوامل مختلفی وجود دارند که بر پوست شما تاثیر می گذارند

 

بعنوان مثال اشعه آفتاب یا مصرف بعضی داروها می‌توانند رنگ پوست تان را تغییر دهند.شاید پیدا کردن رژ لبی مناسب سخت باشد، اما اگر بدانید که هنگام گزینش آن چه عواملی را در نظر بگیرید، به سادگی در اینکار پیروز خواهید شد.

 

به گزارش تالاب: امروزه رنگ هاي مختلفی از رژ لب در بازار وجود دارند اما کدامیک به پوست صورت شما می‌آیند؟ شاید پیدا کردن رژ لبی مناسب سخت باشد، اما اگر بدانید که هنگام گزینه آن چه عواملی را در نظر بگیرید، به سادگی در اینکار پیروز خواهید شد. در این مقاله ما به شما نشان میدهیم که برترین رژ لب برای تن پوست شما کدام هست.

 

تن پوست صورت تان را شناسایی کنید

زمانی که میخواهید به دنبال رژ لبی مناسب با پوست صورت تان باشید، آن چه اهمیت می یابد تن پوست تان هست. در وهله اول باید بدانید که پوست صورت تان چه تنی دارد، زرد و گرم، صورتی و سرد یا خنثی؟

 

مطمئنا آن چه روی رنگ رژ لب تان تاثیر می‌گذارد، تن پوست تان هست. به طور معمول افرادی که تن پوست سردی دارند، با رنگ هاي سرد رژ لب و آنهایی که پوستی گرم دارند، با رنگ هاي گرم تر زیباترند. پوست هاي خنثی هم با هر رنگ رژی خوشگل و جذاب به نظر میرسند.

 

عوامل مختلفی وجود دارند که بر پوست شما تاثیر می گذارند، بعنوان مثال اشعه آفتاب یا مصرف بعضی داروها میتوانند رنگ پوست تان را تغییر دهند. بنابراین در قدم اولیه مطمئن باشید که پوست تان رنگی طبیعی دارد و کاملا تمییز هست. برای اینکار صورت تان را با صابون بشورید، سپس به مدت 15 تا 30 دقیقه صبر کنید تا قرمزی هاي آن از بین رود. سپس زیر نور طبیعی تن پوست تان را تشخیص دهید. حواس تان باشد که نورهای مصنوعی نیز رنگ پوست را تغییر میدهند.

 

در مرحله بعدی یک برگه کاغذ سفید بردارید و آن را کنار پوست تان قرار دهید. در مقایسه با سفیدی کاغذ، پوست تان چه رنگی هست؟ زرد، قهوه اي، سبز…؟

 

انتخاب رژلب مناسب برای پوست صورت شما

اگر تشخیص تان رنگ هاي صورتی، رزگلد یا آبی هست، شما پوستی سرد دارید. اگر هم رنگ آن متمایل به خاکستری هست، شما پوستی خنثی دارید. اگر هم روی صورت تان پر از جوش و آکنه هست طوری‌كه نمی‌توانید به خوبی تن آن را تشخیص دهید، از فردی بخواهید تا کاغذ سفید را کنار گوش تان قرار دهد.

 

شما میتوانید به کمک نور آفتاب نیز رنگ پوست تان را تشخیص دهید. افرادی که به سادگی زیر نور آفتاب برنزه می‌شوند، تن پوست گرمی دارند. آنهایی هم که پوست شان زیر نور آفتاب قرمز می‌شود، تن پوست شان سرد هست. پوست هاي خنثی هم میتوانند در هر یک از این دو گروه جای گیرند.

 

یکی دیگر از راهها این هست که به رگ هاي روی مچ دست تان توجه کنید. اگر رگ هایتان آبی یا بنفش هست، شما تن پوست سردی دارید اما اگر سبز هست، جزو رنگ هاي گرم هستید. اگر هم نتوانستید که آن را به درستی تشخیص دهید، احتمالا رنگ پوستی خنثی دارید.

 

رژ لب برای تن پوست روشن

اگر تن پوست روشنی دارید، مطمئنا زیر نور آفتاب به سادگی می سوزید و پوست تان قرمز و ملتهب می‌شود. برای خانم هایي که به دنبال رژ لبی مناسب با این رنگ پوست می‌گردند، رنگ هاي صورتی، گلبهی، مات و موکا برترین گزینه هست.

 

این افراد باید از رنگ هایي که تن طلایی دارند نیز خودداری کنند، به این علت که رنگ روشن پوست شان را تشدید و چهره آن ها را بی روح نشان می‌دهد.

انتخاب رنگ رژلب مناسب برای پوست صورت شما

انتخاب رنگ رژلب مناسب برای پوست صورت شما

 

تن پوست هاي معمولی در آفتاب به آسانی تغییر رنگ میدهند اما نمی سوزند و قرمز نمیشوند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، رنگ هایي چون قرمز و بنفش را برای رژ لب گزینش کنید. بعنوان مثال برای میهمانی هاي عصرانه رژ لبی جگری بی نهایت شما را زیباتر خواهد کرد.

 

انتخاب رنگ رژلب مناسب برای پوست صورت شما

انتخاب رنگ رژلب مناسب برای پوست صورت شما

 

رژ لب برای تن پوست تیره

منظور از پوست تیره همان تن پوست زیتونی هست. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، شانس با شماست زیرا دیگر مثل دیگران نسبت به نور آفتاب حساس نخواهید بود و پوست تان قرمز و متورم نخواهد شد.

 

برای شما رنگ هاي قهوه اي بدترین گزینه و رنگ هاي بنفش، برترین گزینه هست. شما همینطور می‌توانید از رنگ هاي گلبهی، جگری، صورتی پر رنگ و نارنجی بهرهگیری کنید.

 

انتخاب رنگ رژلب مناسب برای پوست صورت شما

انتخاب رنگ رژلب مناسب برای پوست صورت شما

 

رژ لب برای تن پوست خیلی تیره

پوست هاي خیلی تیره در مقابل آفتاب به هیچ عنوان نمی سوزند. اگر شما هم تن پوستی خیلی تیره دارید به دنبال رژ لب هایي با تونالیته قهوه اي و بنفش باشید.

 

کاراملی، گردویی و جیگری از جمله رنگ هایي هست که به پوست صورت شما می‌آید. رژ لب هایي که باید از زدن آن ها اجتناب کنید، رژ لب هاي بی رنگ هست. بنابراین به دنبال رنگ هاي گرم تر باشید.

 

انتخاب رنگ رژلب مناسب برای پوست صورت شما

انتخاب رنگ رژلب مناسب برای پوست صورت شما

 

در نهایت باید بگوییم که به طور کلی رنگ هاي سرد رژ لب با تن پوست هاي سرد و رنگ هاي گرم تر با تن پوست هاي گرم هماهنگی دارند. افرادی هم که تن پوست زیتونی دارند می‌توانند از تمام رنگ ها بهرهگیری کنند.

 

اما یادتان باشد که هیچ قانونی برای زیبایی وجود ندارد، پس اگر دوست داشتید که رنگی جز آن چه به پوست صورت تان می‌آید را امتحان کنید، حتما اینکار را انجام دهید.

 

جدیدترین مطالب سایت