ایده ی مناسب برای حجم دهندگی و آرایش لب

مجموعه : آرایش لب
ایده ی مناسب برای حجم دهندگی و آرایش لب

ایده ی مناسب برای حجم دهندگی و آرایش لب 

 

برای بزرگ شدن لب بعضی از بانوان خرج های میلیونی میکنند تا بزرگی لب را احساس کنند و همیشه بدانیم که این جراحی ها بسیار درد آور است در ادامه ایده ی مناسب برای حجم دهندگی به لب برای شما در نظز گرفتیم با ما همراه باشید.

 

به گزارش تالاب برجسته نمودن لب ها برای زنان نوعی عمل زیبایی به حساب می آید که بسیار حساس است و هشدارهایی را در این زمینه لازم دارد. متاسفانه استفاده از پرکننده های لب در سال های اخیر محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کرده است،این روش ها اصلا توصیه نمی شود اما نکات مهمی در این رابطه وجود دارد که همه افراد باید بدانند.

 

تزریق ژل به لب
درباره پزشک مورد نظرتان تحقیق کنید
قانون به هیچ فرد غیرمتخصصی اجازه نمی دهد که مواد پرکننده و حجم دهنده لب را برای دیگران تزریق کند. در نتیجه، تزریق پرکننده های لب نمی تواند در هیچ محیطی غیر از محیط های کلینیکی و معتبر پزشکی انجام شود. پس هرگز اسیر این وسوسه نشوید که در آرایشگاه ها یا خانه دوستان، نسبت به تزریق پرکننده لب اقدام کنید.

 

همچنین مهارت پزشک متخصص تزریق کننده بسیار مهم است. اعتبار تخصصی و صلاحیت فردی که قصد دارد تزریق پرکننده لب را برایتان انجام دهد، باید با دقت تمام بررسی شود. پرکننده لب را فقط باید متخصصان پوست واجد شرایط یا جراحان پلاستیک تزریق کنند که صلاحیتشان از سوی سازمان های رسمی تایید شده است. تخصص نداشتن در این کار می تواند باعث آسیب عروق لب و از دست رفتن بافت لب به دلیل عفونت ناشی از تزریق نادرست شود.

 

لذا بهتر است تا وقتی که به مهارت پزشک و کیفیت موادی که مصرف می کند مطمئن نشده اید از انجام این کار خودداری کنید. بهترین راه اطمینان از مهارت پزشک ، دیدن نتیجه کار (عکس های قبل و بعد) در افرادی است که قبلا به وی مراجعه کرده اند.

 

مواد پرکننده لب اثر موقتی دارند
رایج ترین مواد پرکننده ای که برای برجسته کردن لب ها مورد استفاده قرار می گیرند، حاوی اسید هیالورونیک هستند. اسید هیالورونیک، ماده ای است که به طور طبیعی هم در بدن وجود دارد و زمانی که به لب ها تزریق می شود، می تواند لب ها را از سه جنبه، یعنی شکل، ساختار و حجم، بزرگ تر کند. البته نتایج حاصل از این تزریق موقتی است و معمولا حدود شش ماه دوام می آورد.

 

ژل هیالورونیک اسید بهتر است
اگر تزریق به هر دلیلی مشکل داشته باشد و از ژل هیالورونیک اسید استفاده شده باشد، درمان آن مشکل نیست، ولی اگر از ژل های دیگر استفاده شده باشد درمان بسیار مشکل است.باید هنگام تزریق پرکننده لب برای افرادی که مبتلا به اختلالات لخته شدن خون، بیماری دیابت و لوپوس هستند، کاملا احتیاط کرد

 

برای انجام تزریق در دو یا چند مرحله، ممکن است پزشک تان ژل را به شما بدهد تا در خانه نگهداری نمایید. در این صورت باید ژل هیالورونیک اسید را در یخچال (نه در فریزر) قرار دهید.ژل هایی که از جنس هیدروکسی آپاتایت هستند (معروف ترین آنها ردیس Radiesse است)، به هیچ وجه برای تزریق در لب مناسب نیستند.

 

پرکننده های لب برای همه مناسب نیستند
از نظر عملی و کاربردی پرکننده های لب برای همه افراد مناسب نیستند. در واقع، باید در سطح جهان یک ارزیابی سراسری روی چهره افراد انجام شود تا میزان سازگاری پرکننده های لب میان افراد مختلف دقیقا مورد بررسی قرار بگیرد.قرار نیست نتیجه حاصل از تزریق پرکننده لب با تصور ایده آلی که در ذهن فرد مراجعه کننده وجود دارد، دقیقا منطبق باشد. بنابراین، نتایج نهایی باید بر اساس انتظارات واقع بینانه در نظر گرفته شوند.

 

از منظر سلامت عمومی، پرکننده های لب نباید برای افرادی که مبتلا به تبخال دهانی فعال هستند، مورد استفاده قرار بگیرند. در ضمن، باید هنگام تزریق پرکننده لب برای افرادی که مبتلا به اختلالات لخته شدن خون، بیماری دیابت و لوپوس هستند، کاملا احتیاط کرد.

 

آماده سازی و اقدامات مقدماتی، نقش کلیدی دارند
شما باید قبل از تزریق پرکننده به لب، درباره لزوم استفاده یا منع استفاده از داروهای تجویزی مختلف یا انواع مکمل ها با پزشک خود صحبت کنید. داروها و مکمل هایی که در ادامه نام برده می شوند، نباید قبل از تزریق پرکننده لب استفاده شده باشند: داروهای ضدالتهابی غیراستروییدی (مثل آسپیرین و ایبوپروفن)، ویتامین E، روغن ماهی،

 

جینسینگ و گیاه دارویی جینگو بیلوبا. این مواد می توانند انعقاد خون را به تاخیر بیاندازند (یا به اصطلاح خون را رقیق کنند) و احتمال خونمردگی یا خونریزی را در محل تزریق افزایش دهند.

 

تزریق پرکننده لب نباید بیش از حد دردناک باشد
مواد پرکننده لب می توانند با استفاده از سوزن های مختلفی تزریق شوند و انتخاب روش تزریق اساسا به تخصص پزشک و تصمیم گیری های تخصصی او بستگی دارد.این عمل بعد از تزریق بیحسی موضعی انجام می شود، چون تزریق ژل در لب بدون بیحسی بسیار دردناک است. اگر به لیدوکایین حساسیت دارید، حتماً به پزشکتان گوشزد کنید.

 

هر چقدر هم که پزشک شما حرفه ای باشد و از هر روشی هم که استفاده کند، باز هم نمی تواند از کمی تورم و حتی کبودی بعد از تزریق پرکننده لب جلوگیری کندبرخی از متخصصان قبل از تزریق پرکننده لب، از کرم بی حس کننده در محل تزریق استفاده می کنند و اجازه می دهند این کرم حدود 20 دقیقه روی محل مورد نظر باقی بماند.

 

روش دیگر، استفاده از یخ برای بی حسی موقت لب هاست. این روش، به جای احساس درد، فقط نوعی احساس ناراحتی در فرد ایجاد می کند و در زمان تزریق پرکننده لب فقط حس سوزش به جا می گذارد. علاوه بر این، بسیاری از پرکننده های لب حاوی مواد بی حسی موضعی هستند. بنابراین، همین که عمل تزریق شروع می شود، احساس درد هم کاهش می یابد.

 

برخی واکنش ها طبیعی است
عدم تقارن لب ها و وجود توده در لب بعد از تزریق طبیعی است و طی یک تا دو هفته از بین می رود. بهتر است تا چند روز، از لمس و دستکاری محل تزریق خودداری کنید.همچنین بعد از تزریق ممکن است برخی واکنش های موقتی مانند قرمزی ، درد ، یا تورم در محل دیده شود که معمولا در عرض یک هفته اول بعد از تزریق از بین می روند. برای بهبود این علایم می توانید از کیسه یخ استفاده نمایید.

 

باید توجه داشت که در موارد نادر، اسید هیالورونیک می تواند باعث ایجاد واکنش در محل تزریق شود. این نوع واکنش ها می توانند برای 1 تا 2 هفته ادامه پیدا کنند.

 

وقت تعیین شده برای تزریق را با دقت انتخاب کنید
هیچ وقت پرکننده لب را دقیقا قبل از رویدادهای اجتماعی مختلف مانند مراسم عروسی یا میهمانی تزریق نکنید. هر چقدر هم که پزشک شما حرفه ای باشد و از هر روشی هم که استفاده کند، باز هم نمی تواند از کمی تورم و حتی کبودی بعد از تزریق پرکننده لب جلوگیری کند. البته این حالت ها معمولا خیلی سریع و با گذشت چند روز از بین می روند، اما همچنان لب ها برای استراحت و بازیابی خودشان به زمان نیاز دارند.

 

نتایج حاصل از تزریق لب می تواند برگشت پذیر باشد
اگر بعد از مدتی به این نتیجه رسیدید که پرکننده لب اصلا برای شما مناسب نیست، امکان خارج کردن اسید هیالورونیک با استفاده از نوعی آنزیم وجود دارد.با توجه به بازار آشفته این نوع محصولات و به منظور جلوگیری از مصرف ژل های بی کیفیت که به طور غیرقانونی وارد کشور می شوند ، باید از نوع ژلی که برای شما مصرف می شود مطمئن شوید

 

تزریق ماده ای خاص به نام هیالورونیداز در قسمت لب ها، عناصر پرکننده لب را از لب ها خارج می کند و لب ها را به حالت عادی خودشان برمی گرداند. البته این کار را هم باید جراح پلاستیک یا متخصصان پوست آموزش دیده در این زمینه انجام دهند.

 

مراقب ژل های بی کیفیت باشید
با توجه به بازار آشفته این نوع محصولات و به منظور جلوگیری از مصرف ژل های بی کیفیت که به طور غیرقانونی وارد کشور می شوند ، باید از نوع ژلی که برای شما مصرف می شود مطمئن شوید. ژل های بی کیفیت ارزان تر هستند، ولی ممکن است تزریق آنها بسیار گران برای شما تمام شود. ژل های ارزان قیمت ممکن است گلوله شود یا از جای خود حرکت کند و منظره بدی را به وجود آورد.

 

 به گزارش تالاب از طرف دیگر بسیاری از این ژل ها به علت موادی که در ترکیب خود دارند باعث واکنش سیستم ایمنی فرد شده و در نهایت می تواند موجب ایجاد گرانولوما شود. درمان گرانولوما ماه ها یا حتی سال ها طول می کشد. لذا حتما نام ژل تزریقی خود را از پزشک تان بپرسید و جعبه آن را در خانه نگهداری نمایید.

 

جدیدترین مطالب سایت