مراحل ساخت اسکراب لب در منزل

مجموعه : آرایش لب
مراحل ساخت اسکراب لب در منزل

آموزش آسان اسکراب لب در خانه 

 

اسکراب لب رابه سهولت میتوانید در خانه ودر منزلتان درست کنید و فقط کافیست در ادامه ما را دنبال نمایید .

 

مراحل تولید اسکراب لب در خانه به گزارش تالاب بهرهگیری از اسکراب لب نه تنها لب‌ها را خوشگل نگه می‌دارد، بلکه به از بین بردن خشکی‌ها و ترک‌هاي روی لب کمک میکند. مصرف این اسکراب خانگی در ماه‌هاي سرد سال، انتخابی بی مشابه هست!

 

مقدور هست تعجب کنید که اسکراب لب خانگی چیست؟ همان طور که اسکراب بدن و صورت وجوددارد، باید بدانید که لب‌ها نیز نیازمند کمی رسیدگی میباشند. لب‌ها قسمت‌هاي حساسی میباشند که تن‌ها با کمی مواظبت و تغذیه مناسب «ویتامین ها» میتوانید، شادابی و خوشرنگی آن‌ها را حفظ کنید.

 

بهرهگیری از اسکراب لب نه تن‌ها لب‌ها را خوشگل نگه می‌دارد، بلکه به از بین بردن خشکی‌ها و ترک‌هاي روی لب کمک میکند. مصرف این اسکراب خانگی در ماه‌هاي سرد سال، انتخابی بی مشابه هست!

 

درست کردن اسکراب لب خانگی، بسیار ساده‌تر ازآن چیزی که شما تصور میکنید. ساختن اسکراب خانگی با چاشنی کدو حلوایی، آن هم در فصل پاییز انتخابی بی مشابه هست. ترکیب ویتامین آ موجود در بافت کدو، اسکراب مناسبی برای لب‌ها عرضه میدهد.

 

نیازی به نگرانی برای بلعیدن این اسکراب خانگی وجود ندارد، در واقع این ترکیب متشکل از مواد غذایی خوشمزه هست! فراموش نکنید که یک میان وعده نیست، اما اگر مقدار کمی ازآن را بخورید مشکلی به وجود نمی آید.

 

اسکراب لب خانگی با چاشنی کدو حلوایی 

این اسکراب باکیفیت، دارای مزایای بیشماری هست. برای تهیه آن کافی هست که شکر قهوه‌اي، قهوه و کدو را دریک کاسه کوچک قرار دهید. حال با بهرهگیری از یک چنگال یا قاشق آن‌ها را آمیخته کنید. ادغام کردن شکر و قهوه، ترکیب لایه برداری را عرضه می دهد. قهوه شامل آنتی اکسیدان هست ودر عوض شکر شامل اسید گلیکولیک طبیعی هست که به لب‌ها ظاهری جوان و خوشگل می دهند.

 

شکر بطور طبیعی خاصیت نمناک دارد، به این علت می تواند لب‌ها را آبرسانی کند. کدو حلوایی نیز خواص شگفت انگیزی را برای رشد و تکثیر سلول‌هاي پوست فراهم می کند، همینطور شامل مقدار زیادی از ویتامین‌ها از جمله آ و‌ اي می‌باشد. در نتیجه آن ها می توانند به صاف و شفاف کردن پوست کمک بیشماری کنند.

 

حال وقت آن رسیده که: عسل، روغن نارگیل، کره شیا و جوز هندی رابه آمیخته افزون کنید. عسل دارای خواص ضد پیری هست بنابر این میتواند جوانسازی لب‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد. روغن نارگیل با باکتری‌ها مبارزه میکند و رطوبت مورد نیاز را فراهم می کند.

 

جوز هندی نیز رایحه‌اي بی مشابه را عرضه می دهد، اگرچه باید خاطر نشان کرد که بر زمینه گفته‌هاي تعدادی از مجلات، جوز هندی خواص ضد باکتریایی هم دارد. آن‌ها همینطور ادعا میکنند که مصرف آن در درمان‌هاي پوستی مثل اگزما نیز خوب هست.

 

آخر کار کره شیا را بهرهگیری کنید. این کره با عرضه کلاژن مورد نیاز، به ترمیم ساختار لب‌ها میپردازد.

 

آمیخته رابه خوبی ترکیب کنید و خاطرجمعی حاصل کنید که تمام ترکیبات را افزون کرده اید. اکنون اسکراب لب، آماده بهرهگیری می‌باشد. تنها به ذکر داشته باشید که پس از پایان کار، مابقی آمیخته را در ظرفی درب دار قرار دهید و آنگاه آنرا در یخچال نگه‌داری کنید. فراموش نکنید که ظرف را برچسب گذاری کنید.

 

برای پاک کردن لب‌ها، تنها کافی هست که از یک مسواک نرم و یا نوک انگشتان خود بهرهگیری کنید و ۲۰ ثانیه به شکلی دوار و آرام لب‌ها را بشویید.

 

طرز تهیه اسکراب لب خانگی

دوران مورد نیاز: ۲۰ دقیقه

 

مواد:

۸ / ۱ فنجان شکر قهوه‌اي ارگانیک

۸ / ۱ فنجان قهوه محلول در آب

۲ قاشق رستوران کدو حلوایی و یا پوره آن

۱ قاشق چای خوری عسل محلی

۱ قاشق رستوران روغن نارگیل

۴ / ۱ قاشق رستوران کره شیا

جوز هندی به مقدار ضروری

 

مراحل تولید:

 

• شکر قهوه‌اي، قهوه و کدو را دریک کاسه کوچک قرار دهید.

• با بهرهگیری از چنگال و یا قاشق آن‌ها را آمیخته کنید.

• باقی مواد را افزون کنید: عسل، روغن نارگیل، کره شیا و جوز هندی.

• تمامی مواد رابه خوبی آمیخته کنید.

• آمیخته نهایی رابه یک ظرف درب دار منتقل کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت