25 مدل از انواع آرایش لب مخصوص مجالس مهم (ویدیو)

مجموعه : آرایش لب
25 مدل از انواع آرایش لب مخصوص مجالس مهم (ویدیو)

25 مدل از انواع آرایش لب مخصوص مجالس مهم

در ویدیو پایین 25 مدل آرایش لب برای بانوان عزیز قرار گرفته است که بیشتر مخصوص مجالس و مهمانی ها میباشد. همچنین 8 راز مهم برای زیبا نگه داشتن لب بشما در آخر آموزش خواهیم داد. حتماً دنبال نمایید و این آموزش از دست ندید.

روش های موثر برای زیبا نگه داشتن لب ها

 

1- روغن بادام برای لب

اگر تمایلی به استفاده از لیمو و شکر بعنوان لایه بردار ندارید، راه عالی دیگری که میتوانید با ان به لب هایتان آبرسانی و ان ها را صورتی کنید استفاده از روغن بادام و آبلیمو است. میتوانید هرروز از این ترکیب استفاده کنید. لب هایتان را بسیار زیبا خواهد کرد و راه دیگری ست برای صورتی نگه داشتن طبیعی لب هایتان.

 

2- خواص عسل برای زیبایی لب

و بالاخره راه حل آخری که برای صورتی نگه داشتن لب ها معرفی می‌کنم استفاده از عسل است! این روش واقعا یکی از محبوب ترین روش هایي ست که مردم برای صورتی نگه داشتن لب هایشان بکار می‌برند. فقط کافی ست کمی از ان را در شب، قبل از خواب روی لبتان بمالید. اینکار لب هایتان را تقویت کرده و ان ها را بی نهایت نرم و روشن می‌کند.

 

خب خانمها! این هم از این! بهترین روش‌هاي‌ من برای صورتی کردن طبیعی لب‌ها را دانستید! حالا نوبت شماست که بگویید چه راه هایي برای صورتی نگه داشتن طبیعی لب هایتان دارید؟ چیزی را از قلم نینداختم؟

 

3- شیر سرد و پودر زردچوبه

اگر لب هایي بسیار تیره دارید و به دنبال راهی برای صورتی و با طراوت نشان دادنشان میگردید، شیر سرد و کمی پودر زردچوبه راه بسیار خوبی برای روشن کردنشان است!

 

فقط کمی پودر زردچوبه رابا یک قاشق چای خوری شیر سرد «از هر نوعی می تواند باشد» ترکیب کنید.

 

حالت خمیر گونه اي پیدا خواهد کرد، این ترکیب را برای ۵ دقیقه روی لب هایتان قرار دهید. اینکار را برای یک تا دوهفته انجام دهید تا پیشرفت چشمگیری را شاهد باشید! این یکی از بهترین روش هاي‌ من برای صورتی کردن طبیعی لب‌هاي‌ تیره است.

 

4- مرطوب کننده

تعداد زیادی از مردم فراموش می‌کنند که، اگر چه لبها میتوانند بسیار انعطاف پذیر باشند ولی همان‌ گونه به مرطوب کننده نیاز دارند. ممکن است مرطوب کردن لب هایتان را تا وقتی که پوست پوست نشده اند فراموش کنید.

 

خب خانمها! میزان مناسبی وازلین یا حتی نرم کننده هاي‌ لب موجود در بازار می‌توانند شما را از داشتن لب هایي خشک نجات دهند. البته مرطوب کردن لب ها همچنین راهی عالی برای صورتی نگه داشتن لب‌ها نیز به شمار میرود.

 

5- آب چغندر

آیا می‌دانستید مالیدن آب چغندر روی لب ها قبل از خواب می تواند تیرگی لب ها را از بین ببرد و ان ها را صورتی و روشن کند؟! آب چغندر همچنین می تواند بعنوان رنگ طبیعی برای لب هم استفاده شود، پس با مالیدنش روی لب ها قبل از رفتن به تخت خواب تا صبح لب هاي‌ صورتی و زیبایی پیدا خواهید کرد.

 

6- گلبرگ گل رز بوته ای

شاید فکر کنید گل رز فقط به درد بو کردن می‌خورد، ولی اگر گلبرگ هاي‌ رز را در فنجانی له کنید تا به صورت مایعی در آید، می تواند خیلی برای لب هایتان خوب باشد! نه تنها رزها بطور طبیعی به لب هایتان رنگ میدهد بلکه ان ها را بسیار سالم نگه می دارند. این یکی از راه هاي‌ صورتی نگه داشتن لب هاست که من خودم همیشه انجامش می‌دهم.

 

7- مسواک با برس نرم

هنگام کار با لب هایتان باید به خاطر داشته باشید که ان‌ها بسیار حساس اند، یعنی باید خیلی مواظبشان باشید! لایهبرداری می تواند به آرامی با یک مسواک با برس نرم انجام شود. فقط با کمی آب می‌توانید با مسواک کشیدن به لب هایتان ان ها را ابریشمی و صورتی روشن کنید!

 

8- لایه برداری لب با شکر

اگر نمی‌خواهید از مسواک استفاده کنید، نگران نباشید! یک لایه برداری عالی با شکر هم می تواند موثر باشد. فقط کمی شکر و کمی آبلیمو برای لایه برداری ایده آلی که پوست هاي‌ مرده را از بین می‌برد و لب هاي‌ صورتی نرم و تازه اي به جا میگذارد، کافی ست. این روش همچنین می تواند لک هاي‌ چای یا قهوه اي که ممکن است روی لب هایتان اثر گذاشته باشد را نیز از بین ببرد.

 

از دیگر مدل آرایش های لب در پایین دیدن نمایید. ( مدل های جدید آرایش و سلامتی لب را در پایین بخوانید)

جدیدترین مطالب سایت