ماسک خانگی برای رفع پف زیر چشم و سیاهی زیر چشم

ماسک خانگی برای رفع پف زیر چشم و سیاهی زیر چشم

ماسک خانگی واسه رفع پف زیر چشم و سیاهی زیر چشمو گزاشتم هرچند این ماسکهای خونگی بازده ی زمانی زیادی میخواد تا به جواب دلخواهتون برسید ولی باز گزاشتم ایشالا تو پست های بعدی بهترین کرم های زیر چشمو تحلیل میکنم و میزارم.

طرز تهیه ماسک خانگی برای رفع پف زیر چشم و سیاهی زیر چشم

مواد لازم:

آب نصف فنجان

چای سیاه یا قهوه ( کافئین بالا کلید اصلی است)

نشاسته سیب زمینی ۱ قاشق غذاخوری

 

چای کیسه ای سیاه رو در آب جوش روی حرارت فرو ببرید تا محتویات ش به آب انتقال پیدا کند. سپس نشاسته رو اضافه کنید و بذارید تا آب جوش بیاد، پس از مشاهده حباب ها شروع به هم زدن کنید تا حالت ژله ای پیدا کند.

 

نگذارید محتویات بیش از حد بجوشد، این فرایند کمتر از ۵ دقیقه طول می کشد.

 

محتویات رو به یک ظرف در دار انتقال بدید و بگذارید تا خنک شود (در دار به این دلیل که باقیمانده رو می تونید نگهداری کنید و در آینده مصرف نمایید)

 

مقداری از ماسک رو زیر چشمتون بمالید و میتونید چشمتون رو آرایش کنید یا که نه. بعد از حدود ۵تا ۱۰ دقیقه ( حالت خشک شدن) از زیر چشمتون بردارید( این ماسک هیچگونه کثیفی ندارد)

 


حتما بخوانید:   5 ماسک زیبایی موثر و مفید برای پوست و دستور تهیه


 

خواص :

کافئین، ترکیب اصلی بسیاری از کرم ها و پچ های دورچشم است که اثری فوری در زیر چشم می گذاره که تاثیر بسیار زیادی بر روی پف و تیرگی دور چشمتون داره، نکته مهم اینه که این ماسک برای تیرگی های ارثی روش درمانی نیست.

 

دارای خاصیت ضد التهابیه و پف زیر چشم شما به میزان قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کنه. همچنین موجب افزایش گردش خون می شه و تجمع خون در زیر چشم را کاهش می دهد.

 

کافئین سرشار از آنتی اکسیدانه که با رادیکال های آزاد عامل پیری مبارزه می کنند و از چین و چروک هم جلوگیری می کنند.

 

نشاسته سیب زمینی موجب افزایش تغذیه پوست در حین گذاشتن ماسک می شه که میزان جذب کلیه مزایای کافئین را افزایش می ده، همینطور به عنوان پایه ای برای این پچ است که در زیرچشمتون باقی بماند.

 

به دليل تفاوت در نوع پوست افراد، ابتدا هر ماسكي را روي قسمتي از پوست خود تست كنيد و در صورت هرگونه واكنش حساسيتي از مصرف آن خودداري كنيد.

 

گروه زیبایی و سلامت تالاب

جدیدترین مطالب سایت