6 راهکار کاربردی برای مقاومت لاک ها بر روی ناخن

مجموعه : ناخن و زیبایی
6 راهکار کاربردی برای مقاومت لاک ها بر روی ناخن

چگونه لاک ها بر روی دستمان دوام بیاورد ؟ 

 

لاک و طراحی هاي ناخن بسیار کارهای خوشگل میباشند اما مقاومت در آنها کمی سخت هست در ادامه میتوانید با 6 راهکار کاربردی برای مقاومت لاک ها بر روی ناخن تالاب را دنبال نمایید. 

 

به گزارش تالاب حتما برای شما نیز پیش آمده، زمانی که لاک میزنید بعد از مدت خیلی کوتاهی لاک از گوشه هاي ناخنتان پاک شود و باعث شود ناخن هاي زیبایتان نامرتب و زشت دیده شود. از کیفیت لاکی که میزنید بگذریم مشکل اصلی نوع لاک زدن هست.

 

اگر به درستی از ناخن ها مواظبت کنید و لاک بزنید میتوانید از ریختن و پاک شدن زود هنگام لاک نیز پیش گیری کنید و تمام روز دستانی خوشگل داشته باشید. در این جا بشما چند مضمون برای دوام بیشتر لاک ناخن و برطرف کردن این مشکل می‌گوییم.

 

۱ » درست لاک بزنید  

برای آغاز مهم هست که بدانید چطور لاک بزنید و تمام ناخن را پر کنید، طوریکه هیچ قسمتی از اطراف آن خالی نماند. از یک طرف لاک بزنید و دائم جهت لاک زدنتان را تغییر ندهید. بهتر هست ابتدا ناخن هایتان را مانیکور کنید و از پوسته هاي اضافی که کنار ناخن قراردارند، خلاص شوید چرا که همین پوسته هاي افزون علت پاک شدن گوشه هاي لاکتان میباشند.

 

۲ » ناخن هایتان را سوهان بکشید  

وقتی که گوشه ها و سطح ناخن را سوهان بکشید باعث می‌شود تا ناخن دقیقا یکدست و صاف شود و زمانی که لاک می‌زنید، یکدست روی ناخنتان قرار بگیرد. با سوهان کشیدن ناخن میتوانید به خوبی از ناخن هایتان مواظبت کنید.

 

۳ » گذشته از لاک زدن،برق ناخن بزنید  

برق ناخن زدن طبق معمول در مرحله آخر لاک، مرسوم هست اما اگر این کار را گذشته از لاک زدن انجام دهید کمک می‌کند لاکی که میزنید مدت دوران بیشتری باقی بماند. پس ابتدا برق ناخن را به عنوان پایه کار، روی ناخن هایتان بزنید و چند دقیقه صبر کنید  تا دقیقا خشک شود، آنگاه لاک را روی آن بزنید. 

 

۴ » لاک را نازک بزنید  

وقتی که خواستید لاک بزنید انتها دوبار این کار را روی یک ناخن انجام دهید زیرا یکی از راههای دوام بیشتر لاک ناخن هست. بعضی عادت دارند چهار – پنج بار این کار را بکنند تا لاک تیره تر و پررنگ تری داشته باشند، اما ضخیم شدن لاک ناخن باعث میشود زودتر خراب شود.

 

۵ » تقویت کننده ناخن بزنید  

تقویت کننده ناخن هم مثل برق ناخن یکی از راههای دوام بیشتر لاک ناخن میباشد. تقویت کننده باعث می‌شود لاکی که زدید مستحکم تر بماند و دیرتر خراب شود و با برقی که روی ناخن میندازد به آن جلوه بیشتری می‌دهد. فقط یک لایه خیلی نازک از این ماده را روی ناخنتان بزنید.

 

۶ » به ناخنتان آب نزنید  

وقتی لاک میزنید بهتر هست تا جای مقدور ناخن هایتان با آب برخورد نداشته باشند چرا که خیس شدن آنها باعث می‌شود زودتر خراب شوند پس بهتر هست تا جای مقدور ناخن ها خشک بمانند.

 

جدیدترین مطالب سایت