معرفی ماده ی برای جوانسازی پوست

مجموعه : سلامت پوست
معرفی ماده ی برای جوانسازی پوست

آشنایی با ماده ی برای جوانسازی پوست

 

برای جوانسازی پوست میتوانید یک ماده برای جوانسازی پوست که کمتر درمورد آن شنیده اید معرفی نماییم.

 

جوانسازی پوست صورت کره درخت شیا برای مرطوب کردن پوست بسیار خوب هست

 

به گزارش تالاب:وقتی درمورد جوانسازی پوست صحبت میکنیم معمولا انواع آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها به ذهنمان می‌رسند، شاید بعضی مواد طبیعی را نیز بشناسیم که دارای چنین خواصی میباشند. اما نام ” کره درخت شیا” شاید چیزی نباشد که تا به حال به گوشمان خورده باشد. این ماده جوانسازی پوست که کمتر درمورد آن شنیده اید چیست و قرار هست چه تاثیری روی پوستمان بگذارد. وقت آن رسیده که اکثر با این ماده طبیعی برای جوانسازی پوست آشنا میشوید.

 

کره درخت شیا چیست؟ 

کره درخت شیا از دانه هاي بزرگ قهوه اي رنگ میوه اي که درخت شیا ساخت می‌کند گرفته میشود. درخت شیا نوعی درخت هست که فقط در غرب آفریقا رشد میکند. این ماده طبیعی برای مرطوب کردن پوست بسیار خوب هست.

 

کره درخت شیا چه تاثیری بر پوست دارد؟ 

تعداد زیادی از مردم بخصوص در غرب آفریقا از این ماده برای کاهش جوش و لکه هاي روی پوست بهرهگیری میکنند، این ماده همینطور خواص زیادی برای پوست هاي چرب دارد. همینطور تعداد زیادی از افراد معتقدند این ماده می‌تواند منافذ باز پوست را ببندد و باعث استحکام و سفت شدن پوست و در نهایت جوانسازی پوست شود. این ماده طبیعی به خوبی جذب پوست میشود و می‌تواند ماده اي خوب برای مرطوب کردن پوست و همینطور از بین بردن جای لکه هاي روی پوست شود.

 

چطور می توان از کره درخت شیا برای از بین بردن جوش ها استفاده کرد؟ 

همان طور که گفته شد کره درخت شیا برای از بین بردن لکه ها و جوش هاي روی پوست بسیار خوب هست. پیش از بهرهگیری از این ماده طبیعی پوست را با یک پاک کننده آرایشی تمیز کنید، سپس یک لایه باریک از کره درخت شیا را روی پوستتان بمالید. می‌توانید از اسفنج برای اکران کردن این ماده روی پوست بهرهگیری کنید. دست زدن بیش از حد به پوست یکی از دلایل بوجود آمدن جوش هست، بنابراین هنگام بهرهگیری از این ماده هم بهتر هست سعی کنید از دست بهرهگیری نکنید.

 

پس از این که صورت را با این کره پوشاندید، دیگر به صورتتان دست نزنید و بگذارید خواص جوانسازی پوست موجود در این ماده به خوبی جذب شود و در از بین بردن جوش ها و لکه هاي روی پوست کمکتان کند. این ماسک را نباید خیلی زود پاک کنید. معمولا باید ۸ ساعت روی پوست بماند و سپس شسته شود. به همین علت برترین زمان بهرهگیری از این ماده طبیعی گذشته از خواب هست، تا هنگامی که خواب هستید به خوبی جذب پوست شده و پوست را درمان کند.

 

کره درخت شیا برای از بین بردن جوش ها و از بین بردن جای جوش ها بسیار خوب هست و هیچ آسیبی به پوست نمیرساند چرا که خواص ضد عفونی کننده و ضد التهاب دارد.

 

از کره درخت شیا می توان برای جوانسازی پوست استفاده کرد ؟ 

بله، این ماده یک درمان خوب طبیعی برای پوست هاییست که در حال پیر شدن میباشند بخصوص پوست هاي خشک . این ماده از بوجود آمدن چروک هاي پوست جلوگیري میکند و در جوانسازی پوست نقشی اساسی دارد. این ماده همینطور یک ضد آفتاب طبیعی هست و این خاصیت باعث می‌شود برای محافظت از پوست بسیار مناسب باشد.

 

خواص کره درخت شیا : 

از بین بردن جوش

از بین بردن لکه ها و جای جوش

کمک به سفت شدن پوست

مرطوب کننده و چرب کننده پوست

ضد عفونی کننده

ضد التهاب

 

کره درخت شیا یک مرطوب کننده کامل هست که به خوبی میتواند پوست را نرم کند. این ماده حاوی ویتامین A و E نیز می باشد که برای سلامت پوست خوب میباشند. اما شاید به این فکر کنید که این ماده را از کجا می‌توان تهیه کرد.

 

خوشبختانه امروزه با وجود انواع کرم هایي که در سراسر جهان ساخت میشوند میتوان به راحتی به مواد طبیعی که فقط در کشور های خاصی وجود دارند دسترسی پیدا کرد. فقط کافیست، دنبال کرمی بگردید که در ترکیبات آن Shea Butter وجود داشته باشد. تعداد زیادی از کرم هاي جوانسازی پوست حاوی این ماده میباشند و نیازی نیست حتما این ماده را طبیعی تهیه کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت