ایده هایی مناسب برای انتخاب کردن کرم مناسب در شب

مجموعه : سلامت پوست
ایده هایی مناسب برای انتخاب کردن کرم مناسب در شب

در هنگام خواب از چه کرم هایی استفاده کنیم ؟ 

 

داشتن کرم ها در شب می‌تواند بسیار خوب میشود اما باید دقت کنیم که از چه کرم هایي استفاده می کنیم در ادامه میتوانید با ایده هایي مناسب برای انتخاب کردم برترین کرم ها در شب تالاب را دنبال نمایید. 

 

از چه سنی باید از کرم شب استفاده کرد؟ 

در ابتدا باید به این مضمون اشاره کرد که اگر پوست شما نیاز به ترمیم داشته باشد مهم نیست چه سنی هستید، بهتر است از کرم شب استفاده کنید چرا که شب برترین دوران برای ترمیم پوست است.

 

به گزارش تالاب برای تعداد زیادی از خانمها و آقایان طبق معمول سی سالگی به بعد زمانیست که بهتر است به سوی کرم هاي شب روی آورند. برای بعضی ممکن است اوایل دهه سوم باشد بعضی اواخر آن اما میانگین ۳۴ سال به بعد را برای محافظت بیشتر از پوست صورت، درنظر بگیرید.

ایده هایی مناسب برای انتخاب کردن کرم مناسب در شب

هر نوع کرم شب برای هر نوع پوستی مناسب نیست. 

شما برای خرید یک کرم شب به داروخانه می‌روید و یک کرم می‌خرید، مدت ها ازآن استفاده میکنید ولی نتیجه اي نمیگیرید چرا که همه ی کرم ها برای پوست شما مناسب نیستند.

 

اول باید بدانید برای چه میخواهید از کرم شب استفاده کنید. اگر پوست صورتتان مشکلی دارد که میخواهید آن رابا استفاده از کرم شب برطرف کنید حتماً باید مشکل را درنظر بگیرید، مثلاً اگر در صورتتان چروک می‌بینید بهتر است به دنبال کرم شبی بگردید که آنتی اکسیدان هاي بیشتر و قویتری داشته باشند، تا بتواند با خطوط روی پوست شما مقابله کند.

 

مجله تالاب : اگر متوجه شده اید پوستتان خیلی شل است و می‌خواهید با استفاده از کرم شب آنرا سفت تر کنید باید به دنبال کرمی بگردید که در ترکیباتش مواد مورد نظر اینکار را داشته باشد.

 

مثلاً برای سفت کردن پوست، روغن هایي مشابه روغن آرگان، روغن انار یا حتی روغن کرچک میتوانند مفید باشند. شما می‌توانید این روغن ها را جداگانه پیش از استفاده از کرم شب، روی پوستتان بزنید.

 

به چرب و یا معمولی بودن پوستتان نیز دقت داشته باشید، کرمی نخرید که باعث چربی بیشتر یا خشکی پوستتان شود.

ایده هایی مناسب برای انتخاب کردن کرم مناسب در شب

به ترکیبات موجود در کرم شب دقت کنید. 

اگر کرم شبی می‌خواهید که چروک هاي پوستی را برطرف کند باید در ترکیبات آن به دنبال آنتی اکسیدان ها بگردید، مشابه co -enzyme Q10‎، اسید هیالورونیک « hyaluronic acid‎ »، روغن آووکادو « avocado oil‎ »، روغن گل رز « rosehip oil‎ »، ویتامین ها و سایر مواد

 

کرم شب مرطوب کننده، باید دارای روغنی باشد که به خوبی، داخل پوست نفوذ کند و روی پوست نماند. نفوذ روغن به پوست باعث صاف شدن آن و مرطوب ماندنش می‌شود، اما اگر روغن روی پوستتان بماند فقط آنرا چرب می‌کند.

 

جدیدترین مطالب سایت