انواع پوست های صورت را بیشتر بشناسید !

مجموعه : سلامت پوست
انواع پوست های صورت را بیشتر بشناسید !

انواع پوست صورت در بانوان 

پوست یکی از کلیدی ترین سلامتی های تضمینی بدن است و اگر پوست صورت سالم باشد انگار تمام بدن سالم است پس در مواظبت از پوست خود کوشا باشید در ادامه میتوانید با انواع پوست صورت در بانوان سایت تالاب را دنبال کنید.

 

معرفی انواع پوست های صورت

پوست معمولی : اگر که شما صاحب پوست معمولی هستید حتما این طلب را بخوانید، دستمال مخصوص صورت آثاری از چربی نشان نمی دهد . پوست شما نرم و ارتجاعی است . این نوع پوست کمترین نوع مشکل پوستی را داراست . به نظر می رسد این نوع پوست تمیز و نرم است و دارای رنگ پوست و ظاهری سالم است .
 
پوست خشک : اگر که صاحب پوست خشک هستید ، دستمال مخصوص پوست تمیز خواهد بود ، اما پوست شما خشک ، پوسته پوسته و با منافذ ریز است و بعد از شستشو سفت و زبر خواهد بود .
 
پوست خشک به راحتی می تواند تغییر رنگ دهد و رنگ پریده ، چروکیده به نظر برسد و خیلی مستعد پیری و حساسیت و خارش است . برای داشتن پوست سالم و جوان از کرم های مرطوب کننده و ماسک های صورت استفاده کنید .
 
پوست چرب : اگر که پوست چرب دارید ، بسنه به نوع ناحیه صورت (گونه ، بینی وبینی) اثر چربی بر روی دستمال صورت باقی می ماند . پوست چرب دارای مشکلات پوستی بسیاری است . پوست چرب دارای منافذ پوستی بزرگ ، براق ، ضخیم ، روغنی و مستعد جوش است . یک ویژگی خوب پوست چرب این است که اثر پیری و چین و چروک دیرتر روی پوست ظاهر می شود . در رژیم غذایی خود کمتر کربوهیدرات مصرف کنید و از کرم هایی که چربی پوست را کاهش می دهد ، استفاده کنید .
 
پوست مختلط : اکثر زنان دارای پوست مختلط هستند ، دستمال صورت در قسمت های بینی و پیشانی اثر چربی باقی می گذارد ، اما همان دستمال بر روی گونه ها تمیز خواهد ماند .  این نوع پوست ترکیبی از پوست خشک و چرب است و نیاز به ماسک های خاصی دارد .
 
 
قسمت های خشک پوست معمولا گونه ها و نواحی اطراف چشم هستند و باید با کرم های مرطوب کننده غنی چرب شوند و نواحی چرب پوست که معمولا بینی و پیشانی هستند ، از کرم هایی استفاده کرد که چربی آن قسمت پوست را متعادل سازد .
 
انواع پوست های صورت را بیشتر بشناسید !

انواع پوست صورت در خانم ها 

 

پوست حساس : معمولا خیلی خشک و زبر است و خیلی زود دچار خشکی ، سوزش و خارش می شود . این نوع پوست ، قرمز ، پوسته پوسته ، پر چین و چروک و لکه ای می شود ، دارای مشکلات پوستی بسیاری است و به مراقبت های خاصی نیاز دارد . برای استفاده از محصولات بهداشتی برای این نوع پوست ، باید تحقیق بسیاری انجام داد .شما چه نوع پوستی دارید ؟ آیا محصول مورد نظر خود را که مناسب پوستتان است ، یافته اید ؟

 

انواع پوست های صورت را بیشتر بشناسید !

جدیدترین مطالب سایت