برترین پاک کننده های طبیعی صورت

مجموعه : سلامت پوست
برترین پاک کننده های طبیعی صورت

برترین پاک کننده های طبیعی پوست صورت

 

راهکار هاي بسیار خوشگل که برای پاک کردن پوست صورت بهرهگیری میشود را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم به گزارش تالاب: برای اینکه پوستی سالم داشته باشیم باید هر شب آن را تمییز کنیم اما بهرهگیری بیش از اندازه از مواد شیمیایی خود به پوست آسیب می‌رساند. بنابراین برای داشتن پوستی خوشگل و سالم چه باید کرد؟

 

پاک کننده هاي طبیعی صورت یکی از برترین راهها برای اینکار میباشند. بنابراین اگر شما هم به دنبال ماده اي بی ضرر برای پاک سازی پوست تان هستید، با ما همراه باشید.

 

شیر 

شیر حاوی پروتئین و چربی هست که ترکیب خوبی برای پوست به حساب می‌آید. در واقع شیر پوست شما را مرطوب و نرم میکند و خوبی اش این هست که به راحتی در دسترس هست و شما می‌توانید آن را از هر فروشگاهی تهیه کنید. شیر حاوی اسید لاکتیک هست که بعنوان یک لایه بردار عمل کرده و سلول هاي مرده پوست را از بین میبرد.

 

اضافه بر آن سموم را نیز پاک می‌کند. بنابراین اگر پوست خشکی دارید و به فکر ماده اي برای تمییز کردن آن می‌گردید، شیر انتخاب بسیار خوبی هست. پس از پاک سازی پوست تان با این ماده، صورت تان را با آب گرم بشویید.

 

آلوورا

آلوورا معجزه میکند، همانگونه که میبینید سالیان سال هست که این ماده در صنعت زیبایی حرف اول را میزند. آلوورا حاوی 15 اسید آمینه و 200 خاصیت دارویی هست که برای پوست بسیار خوب هست. کافی هست چند قطره از ژل آن را بعنوان آرایش پاک کن به پوست تان بزنید. این ماده نه تنها موجب حساسیت نمی‌شود بلکه برای پوست تان خوب نیز هست.

 

برترین پاک کننده های طبیعی صورت

روغن نارگیل

شما میتوانید این ماده معجزه آسا را هم در آشپزخانه و هم در حمام منزل تان بهرهگیری کنید. راههای زیادی برای بهرهگیری از این ماده پر کاربرد وجود دارد که یکی از انها پاک کردن صورت هست. افرادی که می‌خواهند به جای محصولات آرایش از ماده اي طبیعی برای پاک سازی پوست شان بهرهگیری کنند، ما این روش امن را به انها توصیه میدهیم.

 

 شما حتی می‌توانید محصولات آرایش ضد آب تان را با این ماده از بین ببرید. این ماده نه تنها پوست شما را تمییز می‌کند بلکه با خاصیت آب رسانی خود، آن را نرم و سالم تر نیز می سازد. فقط یادتان باشد که پس از بهرهگیری از آن، صورت تان را با آب بشویید.

 

آب خیار

خیار ماده اي هست که موجب شادابی و هیدراته شدن پوست میشود. آب خیار را بگیرید و از آن بعنوان لوسیون برای نرم کردن پوست تان بهرهگیری کنید. گرچه خیار فواید دیگری هم دارد، بعنوان مثال اگر پوست تان دچار التهاب شد، زدن خیار به پوست تان از درد و التهاب تان می کاهد. برای اثر گذاری اکثر حتی می‌توانید چند قطره روغن به پوره آن بیافزایید.

 

آواکادو

آواکادو میوه اي هست که چون بمب اثر می‌کند. شما میتوانید آن را بخورید یا که از آن بهرهگیری هاي دیگری، مثل پاک کننده صورت، کنید. روغنی که از آواکادو گرفته می‌شود پوست صورت شما را به سادگی تمییز کرده و آن را با ویتامین و اسیدهای چرب تقویت میکند. آواکادو در هیدراته کردن و نرم کردن پوست تان نیز بسیار موثر هست.

برترین پاک کننده های طبیعی صورت

 

جدیدترین مطالب سایت