روش هایی برای زیبایی و جوان ماندن دستها

مجموعه : سلامت پوست
روش هایی برای زیبایی و جوان ماندن دستها

روش هایی برای زیبایی و جوان ماندن پوست دستها

یکی از اعضایی بدن که در معرض گرد و غبار و نیز آفتاب قرار میگیرد دستها میباشند امروز به روشی که بتوان دستهای خوشگل داشت را برای شما معرفی می نماییم

 

برای خانم ها بسیار مهم هست دستانی بسیار خوشگل و جذاب داشته باشن دست ها یکی از مهم ترین قسمت هاي بدن میباشند که جدای از اهمیت بعنوان عضوی از بدن می بایست به زیبایی و جوان ماندن آنها نیز اهمیت داد . در واقع باید با دست هایتان همان طور که با صورتتان رفتار می‌کنید رفتار کنید . در این مقاله روش هایي برای خوشگل و جوان نگه داشتن دست ها ارائه میدهیم .همانند صورت ، دست هایتان را از آفتاب در امان نگه دارید .

 

همان طور که برای پوشش صورتتان در مقابل آفتاب از کرم ضد آفتاب و یا کلاه و روسری بهرهگیری می‌کنید می بایست دست هایتان نیز پوششی در برابر آفتاب داشته باشند . می‌توانید از کرم ضد آفتاب و یا دست کش بهرهگیری نمائید . اگر توجه کرده باشید با پوست صورت با ملایمت و لطافت برخورد می‌شود یعنی مرتب مرطوب شده و شستشو داده می‌شود ، برای پوست دستتان نیز شوینده و مرطوب کننده مناسب داشته باشید.

میتوانید با بهرهگیری از شکر و روغن زیتون نرم کننده ي پوست دست خانگی تهیه کنید . نصف به نصف روغن زیتون و شکر را به خوبی مخلوط کنید و بر روی دستانتان ماساژ دهید . پس از نیم ساعت دست هایتان را بشوئید .گلیسیرین یکی از برترین مرطوب کننده ها برای دست هایتان می باشد که تاثیر بی نظیر اي در جوانسازی پوست دارد . مقداری گلیسیرین را هرروز بر روی دست هایتان ماساژ دهید .

 

به گزارش تالاب:دست ها در معرض مواد شیمیایی ، گرد و خاک ، میکروب ها و … زود پیر میشوند و می‌توانید با بهرهگیری از دستکش این زمان را کندتر کنید . پوست اطراف ناخن بسیار حساس بوده و نقش مهمی در زیبایی دست ها دارد که اکثرا با بی توجهی سلامت و زیبایی خود را از دست می‌دهد . میتوانید با چرب نگه داشتن پوست اطراف ناخن به زیبایی و جوانی دست ها کمک کنید .

 

با دست هایتان کارهای سنگین انجام ندهید . در اثر فشار و یا بلند کردن وسایل سنگین رگ هاي دستتان تحت فشار قرار میگیرند و با برجسته شدن انها دست هاي شما به سمت پیری میروند .

 

جدیدترین مطالب سایت