با این روش طبیعی پوست خود را روشن کنید

مجموعه : سلامت پوست
با این روش طبیعی پوست خود را روشن کنید

چگونه پوست صورت به را به طور طبیعی روشن کنیم ؟ 

 

روشن کردن پوست صورت گاهی اوقات از لحاظ مصنوعی انجام می شود و اینکار می‌تواند طبعات منفی برای پوست داشته باشد . 

 

به گزارش تالاب يکي از مهمترين دلايل دقت به سفيدي پوست, جدا از تاثيرات آن بر زيبايي, تاثير آن بر سلامتي کل بدن ميباشد. از همين رو تحقيقات زيادي براي تشخيص زیان آور بودن روشهاي گوناگون سفيدي پوست در حال بررسي و پژوهش ميباشد. اما چيزي که مشخص هست اين هست که ما نمي توانيم منتظر بمانيم تا نتيجه اين پژوهش ها مشخص شود«چون ممکن هست به عمر ما کفاف ندهد».

 

چرا بطور مصنوعي با بهرهگیری از مواد شيميايي و جراحي پوست را سفيد مي کنيد، در حاليکه روش های طبيعي وجود داشته و عناصر طبيعي در دسترس میباشند. اينجا چند نکته وجود دارد که برخلاف ديگر عوامل شيميايي، بدون هيچ اثر زيان باري مي توانند رنگ پوست شما را تغيير دهند.

 

عناصر طبيعي مثل گوجه فرنگي، سيب زميني، ليمو، پودر برنج، پوست پرتقالو…. سفيد کننده های طبيعي مهمي میباشند که اگر شما به شکل منظم و ادامه دار از آن ها بهرهگیری کنيد، مي توانند نتيجه ی قابل توجهي داشته باشند.  ارزان ترين و آسان ترين روش تهيه ی يک سفيد کننده ی پوست اين هست که پوست خشک شده ی پرتقال را پودر کنيد و با مقداري کشک آمیخته کرده و روي صورت و ديگر قسمت های بدن که مايل هستيد، قرار دهيد. دست کم ۱۰ دقيقه بگذاريد به اين صورت بماند و سپس آن را بشوييد.

 

باور نمي کنيد اگر بگويم گوجه فرنگي رنده شده و آمیخته شده با چند قطره آب ليمو چه نتيجه ی تماشايي خواهد داشت. امتحان کنيد و ببينيد.  زردچوبه داراي ارزش های پزشکي مهمي مي باشد. يک قاشق سوپ خوري پودر زردچوبه را با نصف قاشق سوچ خوري آب ليمو آمیخته کرده و روي پوست بگذاريد. اگرچه اينجا من پيشنهاد مي کنم اين ترکيب را شب بهرهگیری کنيد و پيش از خوابيدن آن را بشوييد.

 

 ليمو يک ميوه ی شگفت انگيز با صفاتي شگفت انگيز مي باشد. در موردي که شما مي خواهيد قسمتي ازبدن خودرا سفيد کنيد، مثل زير بغل، هر روز پيش از رفتن به حمام به زير بغلتان ليمو بماليد و نتيجه ی آن را ببينيد. هر روشي راکه براي سفيد کردن پوستتان انجام مي دهيد، به يک مسئله دقت داشته باشيد. هميشه يادتان باشد که دست کم ۲۰ دقيقه پيش از بيرون رفتن، حتما از کرم يا لوسيون ضد آفتاب بهرهگیری کنيد.

 

جدیدترین مطالب سایت