الگوه ی برای پوشش آقایان با قد کوتاه

الگوه ی برای پوشش آقایان با قد کوتاه

الگوه ی برای پوشش آقایان با کوتاه قد

 

با داشتن قدی کوتاه ونیزبرای اینکه لباسی که به تن داریم قد زیبایی از ما ه نمایش بگذارد می‌توان از این االگو هاي زیر رفتار نمود با ما در سایت تالاب باشید
 

 

از طیف رنگ های نزدیک به هم استفاده کنید

نگه داشتن ترکیب رنگ پیراهن و شلوار و یا پیراهن با کت و شلوار در رنگ‌هاي هم‌خانواده می تواند توهم قد بلندتر ایجاد کند. تا جایی که امکان دارد پوشیدن پیراهن با لباس‌هایي با رنگ متضاد را کنار بگذارید. پوشیدن پیراهن با رنگ‌هاي تیره نیز این تصور را برای دیگران ایجاد خواهد کرد هرچند که ممکن هست افراد لاغر را لاغرتر نشان دهد.

 

الگوه ی برای پوشش آقایان با قد کوتاه

تا جایی که امکان دارد پوشیدن پیراهن با لباس‌هایي با رنگ متضاد را کنار بگذارید

 

گرچه می توانید پیراهن هاي رسمی و غیر رسمی خود را با لباس‌هایي که از یک طیف رنگ نیستند نیز گزینه کنید اما سعی کنید سایه‌هایي نزدیک به هم داشته باشند.

 

وقتی که دو رنگ متفاوت به تن می کنید و یا رنگ‌هاي گوناگون از یک طیف را میپوشید سعی کنید شلوار شما از پیراهن‌تان تیره‌تر باشد. اصولا پوشیدن کفش تیره و شلوار تیره‌تر از پیراهن، طول را بهتر نشان می دهد تا برعکس این ترکیب و یا ادغام این دو.

 

الگوهای عمودی را انتخاب کنید

الگوهای عمودی تمام افراد را بلندتر نشان میدهند هرچند که اثر لاغرتر نشان دادن را نیز ناگزیر به صورت توأمان به همراه دارند. در الگوهای افقی چشم به صورت ناخودآگاه به دو طرف بدن متمایل می شود و این می تواند قد شما را حتی کوتاه تر از چیزی که هست بنمایاند.

برای گزینه این الگوها، خطوط عمودی پیوسته که یکی از رنگ‌هاي انها سفید باشد، گزینش مناسبی هست؛ گرچه با در نظر گرفتن این نکته که خطوط باریک تر می تواند اثر بخش تر باشد.

 

الگوه ی برای پوشش آقایان با قد کوتاه

الگوهای عمودی تمام افراد را بلندتر نشان می دهند

 

افزون بر رنگ، پارچه‌هایي که بافت عمودی نیز دارند میتوانند همین تصور را ایجاد کنند، به این آلبوم، پیراهن‌هایي که نقش و نگارهای انها به سمت بالا کوچک تر و محوتر می شود را نیز اضافه کنید.

 

پیراهن های تقریباً فیت بپوشید

پوشیدن لباس غیر سایز برای مردان کوتاه قد، قد و قواره‌ي آن ها را مثل پتک بر سر دیگران می‌کوباند! تا جایی که امکان دارد از چنین شرایطی بگریزید. تلاش کنید سایزی را گزینه کنید که روی تن شما کاملاً بنشیند، تعداد زیادی از آقایان این اشتباه را مرتکب می شوند و در هنگام خرید یک سایز در خرید اشتباه میکند؛ اشتباهی که باعث میشود شبیه مجرمان در لباس زندان به نظر بیایند!

 

الگوه ی برای پوشش آقایان با قد کوتاه

سایزی را گزینش کنید که روی تن شما کاملاً بنشیند

 

لباسی که زیر بغل آن به خاطر گشادی آویزان هست و یا آستین‌هاي آن کمی پایین‌تر از حد استاندارد می ایستد، تنها موهبتش کوتاهتر نشان دادن شماست. چنین شمایلی بقیه را یاد دوران کودکی‌تان می‌اندازد که لباس یک سایز بزرگ‌تر می پوشیدید و یا لباس‌هاي برادر بزرگ‌ترتان را به تن میکردید.

 

اگر سایز مناسب خود پیدا نمیکنید، پیراهن خود را به یک خیاط سفارش دهید؛ خیاط‌ها عموماً درک بهتری از نیازهای بدن شما دارند و اگر احتمالاً انها را از گذشته بشناسید با سبک پوشش شما کاملاً آشنا میباشند. با این وجود تعداد زیادی از برندها، پیراهن‌هاي خود را کوچک‌تر از سایزهای عادی طراحی می کنند؛ موضوعی که حتماً پیش از این هنگام خرید پیراهن‌ها با آن روبه‌رو بوده‌اید.

 

پیراهنی با نسبت های کوچک تر انتخاب کنید

قرار نیست نسبت اجزای گوناگون لباس برای تمام آدم‌ها یکسان باشد. شما می توانید برای بلندتر نشان دادن قد خودتان، به کراوات‌هاي باریک روی بیاورید هرچند که ممکن هست انها را برای هر فضایی مناسب ندانید. ممکن هست لبه‌ي باریک‌تر یقه، پاچه‌ي شلواری که به صورت نامحسوس کمی کوتاه‌تر از حد معمول هست و یا جیب‌هاي نزدیک به هم در پیراهن و ژاکت، دکمه‌هاي کمتر بر روی کت و دیگر تغییرات ممکن از این دست میتواند در نهایت تصویری متفاوت از قد شما بسازد.

 

برای آنکه این نسبت‌ها را بشناسید لازم نیست حتماً پیراهنی بخرید و یا لباس جدیدی داشته باشید، تنها کافی‌ست لباس‌هایي که در کمد دارید را بپوشید و جلوی آینه انها را با هم مقایسه کنید.

 

جزئیات در بخش بالای پیراهن باشد

هرچیزی‌که ذهن مخاطب شما را به سمت خود می‌کشاند می تواند در بلندتر و یا کوتاه‌تر شدن قد شما تأثیر داشته باشد. بنابراین نباید جزئیات لباس شما در بخش پایین تنه و یا بخش پایینی پیراهن تان باشد. پیراهن‌هاي جیب‌دار، کراوات‌هاي رنگ روشن و یا سرشانه‌هاي متفاوت میتوانند این دقت را به سمت قسمت‌هاي بالایی بدن شما اکثر کند.

 

الگوه ی برای پوشش آقایان با قد کوتاه

نباید جزئیات لباس شما در بخش پایین تنه و یا بخش پایینی پیراهن تان باشد

 

گاهی ممکن هست وسوسه شوید که با یک کلاه، چند اینچ قد خود را بلندتر نشان دهید اما واقعیت این هست که اینکار نتیجه‌اي کاملاً تصویر دارد؛ کلاه مثل یک درپوش روی قد شما عمل میکند؛ چیزی که نگاه مخاطبتان را اول به سوی خود جلب میکند و بعد به سمت پایین تنه می‌کشاند.

 

لباس درست را انتخاب کنید

یک ژاکت بپوشید– پوشیدن یک ژاکت یا اورکت مناسب می تواند دقت را به سمت شانه‌ها باز گرداند. یک ژاکت رسمی با شلوار پارچه‌يي و یا یک گرمکن اسپرت برای تیپ‌هاي غیر رسمی به شرط آنکه موارد بالا در انها رعایت شده باشد، می تواند خوب باشد.

 

الگوه ی برای پوشش آقایان با قد کوتاه

پوشیدن یک ژاکت یا اورکت مناسب میتواند دقت را به سمت شانه‌ها باز گرداند

 

شلوار را درست بر روی خط کمر قرار دهید– بر خلاف افراد قد بلند که میتوانند خط شلوارشان را کمی پایین تر از حد معمول قرار دهند، افراد کوتاه قدتر باید شلوار به ویژه شلوار رسمی را درست بر روی خط کمر خود بپوشند. کمی پایین‌تر قرار دادن خط کمربند، پاهای شما را به جای پا شبیه شاخه‌ي درخت نشان خواهد داد! در این صورت برای نگه داشتن شلوار خود نیز نیازی به کمربندهای بزرگ و یا محکم بستن کمربند نخواهید داشت.

 

شلوارک و یا پیراهن آستین کوتاه ممنوع هست– به طور معمول اندام کوتاه قدها کوچک‌تر از بلندقدهاست، نشان دادن مُدام انها این موضوع راکه شما ریزنقش هستید، اکثر نمایان میکند. حتی اگر اندام لاغری نداشته باشید باز هم چندان نشان دادن انها دقت را اکثر به سمت عرض شما جلب خواهد تا طول قد شما. گرچه پوشیدن بعضی از این لباس‌ها در روزهای گرم سال اجتناب ناپذیر هست که در این صورت باید تمام موارد بالا را برای کم کردن اثرات منفی، کم کنید.

 

وزن و قد اضافه کنید!

بهرهگیری از الگوها، رنگ و ترکیب لباس راه‌هاي خوبی برای بلندتر نشان دادن قد شما میباشند، اما واقعاً نمیخواهید کمی به آن بیفزایید؟ تعجب نکنید اینکار قابل انجام هست. میتوانید کفش‌هایي با کفی‌هاي پهن‌تر که قد شما را چند سانتیمتر بلندتر نشان می دهند گزینه کنید. همینطور راه کارهایی وجود دارد که با افزودن چند لایه به داخل کفش، پاشنه‌ي انها را به طور نامحسوس چند سانتیمتر بلندتر خواهد کرد. حتماً پیش از این نیز شنیده‌اید که تولیدکننده‌هاي خاصی برای چنین شرایطی کفش‌هاي ویژه‌اي طراحی کرده‌اند که می توانید از آن ها بهرهگیری کنید. گرچه گزینش یک کفش متفاوت یک سلیقه‌ي کاملاً شخصی هست و شما برای گزینش آن به علائق، اوضاع سلامت پا و کمر و بسیاری مؤلفه‌هاي دیگر دقت خواهید کرد.

 

بین المللی خرید کنید!

لباس‌هایي که به صورت انبوه ساخت می شود معمولاً بازار هدف خاصی دارد که بر زمینه نیاز مصرف‌کنندگان آن نیز طراحی میشود. بعنوان مثال لباسی که در امریکا ساخته میشود، نسبت به سایر کشورها سایز بزرگتری دارد و لباسی که برای مردم ژاپن یا ایتالیا ساخته میشود کاملا با لباس‌هاي امریکایی متفاوت هست.

جدیدترین مطالب سایت