ترفند شیک پوشی برای مردان چاق

ترفند شیک پوشی برای مردان چاق

پوشش صحیح مردان کوتاه قد

 

برای اینکه بتواند چاقی و نیز کوتاهی خود را با لباس مناسب بپوشانید از مقاله  زیر را در سایت تالاب دیدن نماید بلباس هاي مردانی که قدشان کوتاه هست معمولا تنگ تر و پسرانه میباشند

 

قد همۀ وقت با نوع بدن در ارتباط بوده. این قاعده برای لباسهای مردانه نیز به همین شکل هست. لباس مردانی که خیلی قد بلند میباشند معمولا حالتی شل و عریض دارد. لباسهای مردانی که قدشان کوتاه هست معمولا تنگ تر و پسرانه میباشند.

 

در هر دو مورد تفاوت هایي وجود دارد که با دانستن آن ها می‌توانید در خرید لباس پیروز تر عمل کنید.

 

بسیار خب امروز می‌خواهم نکاتی را درمورد استایل به شما آموزش دهم که اگر در دسته مردان کوتاه قد و کمی هم تپلی هستید به دردتان میخورد.

 

۱- ظاهر خوب برای مردان کوتاه قد

چیزی که معمولا گفته می‌شود این هست که مردان کوتاه قد باید طوری لباس بپوشند که بلندتر نشان دهند. در نتیجه همۀ وقت پیشنهاد شده از لباس هایي بهرهگیری کنند که خطوط عمودی دارند. با اینکه چنین ترفندی ذاتا بد نیست اما نمی‌تواند به کلی ظاهر یک مرد را تغییر دهد.

 

ترفند شیک پوشی برای مردان چاق

برای افراد کوتاه قد همۀ وقت پیشنهاد شده از لباس هایي بهرهگیری کنند که خطوط عمودی دارند

 

لباسهای یک مرد باید نگاه بیننده را به سمت صورت بکشد و افرادی که قدشان کوتاه هست باید اینکار را آرام و بی سر و صدا انجام دهند بدون اینکه بخواهند برای اضافه کردن به قد زور بزنند با چیزی دیگر حواس را از روی قد منحرف میکنند.

 

عناصر عمودی و صاف و سطوح شکسته نشده دوست افراد کوتاه قد و فربه میباشند. بهرهگیری از خطوط عمودی تا جایی که تعادل را حفظ کنید مناسب میباشند اما مثل تمام الگوهای دیگر اگر خیلی بلند باشند طوری‌كه روی بدنتان خم شوند و به چشم بیایند اصلا دیدنی نیست.

 

رنگ هاي ساده و تیره باید اکثر لباس را در بر بگیرد تا برترین ظاهر ممکن را به دست بیاورید. سادگی برترین ابزار برای مردی خوش پوش هست بنابراین از لایه بندی کردن بیش از حد لباس و الگوهای شلوغ پرهیز کنید.

 

۲- شلوار مناسب افراد کوتاه قد

پایین تنه بلندتر عکس مردی بلند قد را بدست میدهد، بنابراین شلوار باید فاق بلند باشد. این نکته مخصوصا برای مردانی که میان تنه بزرگتری دارند مناسب هست. فقط مواظب باشید شلوار ممکن هست به آرامی از روی شکم پایین بیاید بنابراین با یک کمربند حتما آن را فیکس کنید.

 

در چنین شرایطی بند شلوار نیز به خوبی می‌تواند کمک کند چون بدون اینکه مثل کمربند یک خط میان بالا تنه و پایین تنه ایجاد کند می‌تواند خطوط را حذف کند و بدنتان را یکدست نشان دهد.

 

مردانی که میان تنه بزرگتری دارند همینطور بهتر هست از شلوارهایی بهرهگیری کنند که جلوشان چین هاي عمودی دارد نه شلوارهایی که ساده میباشند. با این حال اگر این چین ها خیلی بزرگ باشند ممکن هست باعث کوتاه نشان دادن پاها شوند بنابراین می‌توانید با کمک یک خیاط این چین ها را تا جای ممکن باریک کنید. رنگ هاي تیره نیز می‌تواند در کمتر جلوه کردن این چین ها کمک کند.

 

ترفند شیک پوشی برای مردان چاق

 

۳- پیراهن مناسب افراد کوتاه قد

میزان و اندازه گیری خاصی وجود ندارد که مشخص کند چه پیراهنی کاملا فیت شما هست. اما ظاهر پیراهن مواردی دارد که تمایز ایجاد می‌کند:

 

به اندازه کافی بلند باشد که بتوانید آن را داخل شلوار ببرید به اندازه کافی گشاد باشد تا بیش از حد به بدنتان نچسبد و در آخر به اندازه کافی اندازه تان باشد تا در قسمت هایي از بدن مخصوصا اطراف میان تنه به تنتان زار نزند.

 

پیراهن هایي که از پارچه هاي ضخیم و سفت درست شده اند می‌توانند بهتر به تنتان بایستند چون در برابر کشیده شدن مقاوم میباشند و شکل بدنتان که زیرش قرار میگیرد را به خود نمیگیرند.

 

رنگ هاي تیره این جا نیز به کمکتان می‌آیند. چنین رنگ هایي زیرپوستان را نیز مخفی می‌کنند.

 

لباس هایي که رنگ ساده دارند از لباس هایي که دارای الگو میباشند جذابترند. مردان کوتاه قدی که دوست دارند از پیراهن هاي دارای الگو بهرهگیری کنند بهتر هست از الگوهای بسیار نازک بهرهگیری کنند، نوارهای عمودی که فاصله زیادی از هم دارند و ترکیبی از رنگ هاي روشن روی پس اساس اي تیره میباشند.

 

اگر میخواهید از کراوات بهرهگیری کنید باید آن قدر بلند باشد که کمی از دور کمر شلوار عبور کند. همینطور کراواتی که بهرهگیری میکنید نباید بیش از حد پهن باشد و پایینش نیز نباید صاف باشد.

 

جدیدترین مطالب سایت