رنگ مناسب لباس آقایان از دید بانوان

رنگ مناسب لباس آقایان از دید بانوان

نظر خانم ها از رنگ مناسب لباس آقایان

خوشگل ترین رنگ هاي که میتوان برای آقایان گزینه کرد را برای شما عزیزان معرفی می نماییم آقایان در گزینش لباس و پیراهن هاي خود باید توجه بیشتری داشته باشند

 

رنگ سفید

برترین رنگ براى گزینه پیراهن مردانه بوده و از آن میتوانید در مهمانی هاي دوستانه تا رسمی بهرهگیری کنید. این رنگ نشان دهنده پاکی و خالص بودن هست.

 

رنگ مشکی

این رنگ از دید خانم ها نشان دهنده قدرت، پیچیدگی و مرموز بودن هست. گرچه با بهرهگیری همیشگی از این رنگ انتظار احساس افسرده بودن در خانوم ها را داشته باشید.

 

رنگ بنفش

یکی از محبوب ترین رنگ ها میان خانم ها و آقایان هست. این رنگ یک گزینش هوشمندانه برای قرارهای عاشقانه هست. این رنگ معمولا توسط مردان شوخ طبع و خلاق مورد بهرهگیری قرار می‌گیرد.

 

رنگ قرمز

اگر بخواهیم در مجموع به شما بگوییم، این رنگ، رنگ عشاق هست! طیف رنگ قرمز از تیره تا روشن هر دو نشان دهنده جسارت و عشق در بین مردان هست. گرچه رنگ صورتی نیز از طیف همین رنگ بوده و مناسب قرارهای عاشقانه هست.

 

رنگ سبز

این رنگ نشانه هایي از اعتقاد و سر زنده بودن را در مردان نشان میدهد. آقایانی که این رنگ را برای لباسهای خود گزینه میکنند؛ افراد پر جنب و جوش و قابل اعتمادی میباشند.

 

رنگ آبی

خانم ها در مورد آقایانی که از رنگ آبی بهرهگیری می‌کنند چنین برداشتی دارند: محافظه کار، قوی، معتبر و درون گرا.

حالا آقایان در گزینش لباس و پیراهن هاي خود باید توجه بیشتری داشته باشند؛ چرا که خانم ها خیلی زود به سر درون انها پی خواهند برد.

 

جدیدترین مطالب سایت